29 april 2024, 06:47:35

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Rianne

Hoi Anja,

wat een vreselijk mooie douchefoto's :D Dat is volgens mij telkens weer genieten op zondagochtend :)
Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag ;)

Romy

Hoi Anja

Fantastische douchefoto's gewoon! Commentaar is echt niet nodig vind ik, ze zijn zowieso al prachtig!
Ik vind de foto van je witmaskerpopje op haar kop aan de doucheslag echt grappig :) Een echte acrobaat!

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Rianne,

Dank je wel voor de felicitatie ne voor het compliment. En het is zeker genieten op zondag ochtend.

Hoi Romy,

Dank je wel en idd Yelo is een acrobaat.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Anja,

Ook voor jouw een lang verhaal vrees ik  ;)

Ik heb net het filmpje mogen bewonderen waarop Yuhna en Yeni elkaar zitten te kroelen, ach wat enorm aandoenlijk om te zien en wat is Yuhna groot en mooi geworden ondanks haar nare start ! Zit al weer helemaal in mijn stoel geplakt en heb nog aardig wat te gaan maar het boeit me nu al heel erg .... zeker weten  :D

Wow ... wat een prachtige kooi heb je voor de valkjes aangeschaft zeg, echt prachtig!!! En wat leuk dat je 2 nieuwe valkjes erbij hebt, wat een schatjes en prachtige namen zeg Yeva en Yona! Vandaar vast de 12 Ytjes ... hee het kwartje valt  ;) Yona is inderdaad prachtig zeg!

Ik had het geloof ik al eerder gezegd, heel leuk dat jullie zo met elkaar gaan omgaan en wat een gave foto's van Mara met de 11 Ytjes ... lol !!

Ik zit met open mond de foto's van het douchen te bekijken, er zijn er zelfs bij die echt onder de straal willen, bijzonder hoor ... zou Paco ook van douchen houden !? Ik ga het  vast en zeker proberen  ;D

Wat super al die douchefoto's en wat leuk om er een kanarie tussen te zien zitten, ik kijk werkelijk mijn ogen uit op deze site ... elk valkje heeft wel wat aparts  :o

Haha nou ik lees dat Ton ook jarig is geweest .... Een beetje laat maar alsnog van harte ;-)

Ook het gewicht van de valkjes is prachtig en zeker een handige tip Anja ... Paco zit ook niet lekker op de glasplaat en vind dat niet echt prettig zitten volgens mij  ::)

Overigens even een opmerking, ... wat zijn alle 11 de Ytjes enorm tam zeg, hoe heb je dat voor elkaar gekregen !? Of volgde de rest eigenlijk vanzelf uit nieuwsgierigheid ... waarschijnlijk krijg ik dit vast nog te lezen  8)

Ohww wat leuk om te lezen dat je oppast ... wat een heerlijke beestenboel en wat is Nikki een schatje ... ik vind het nog steeds heel erg dat Nikki er niet meer is, zo plotseling  ... Ik denk dat je heel blij bent dat je Nikki gekend hebt en zo te zien heeft ze ook erg genoten !

Ik lees net over het babyzwaluwtje of mereltje dat voor je deur lag ... ja zeker wel triest, hier ook een keer gebeurd met een roodborstje dat tegen mijn raam vloog boven, ik hoorde een tik en hij was in het tuinkussen gevallen ( gelukkig niet op straat ) maar hij bloede al uit zijn bekkie en had zijn nekje gebroken, ... hij leefde nog heel even en is mijn handen gestorven ... ik ben er aardig van in de war geweest moet ik zeggen ... het blijven gewoon schatjes  :-[

Trouwens heerlijk om te zien dat ook de logeetjes heerlijk aan het gewicht zijn, en de badfoto's .... Tja dat zijn foto's om direct verliefd op te worden  .... Nog een paar dagen meid en dan gaan de logeetjes weer naar huis, ik denk je ze best heel erg gaat missen !

Hoi Anja, ik heb ook gelezen over rode pepertjes en mijn mond viel open !! Als jouw lippen al branden ( de mijne namelijk ook als ik bv mijn man een kus geef) hoe zit het dan bij de valkjes ... verbranden die hun buikje niet !? En hoe zit dat met de ontlasting, wordt dat anders van kleur !?

Oh Anja, wat een geweldig gezicht de valkjes bij de kralendeur en wat leuk dat Doggy en de vlakjes zo gezellig samen door 1 door kunnen  ;D Ik geniet met volle teugen en ben pas op blz 166  :o

Ohww wat ziet dat notenrijst er lekker uit zeg ! Ik lees net dat het van Lassie is ... nou dat wordt morgen dus lekker shoppen! Oja, ik heb dit weekend van die keramieke raspschaaltjes gekocht waar je alles mee kunt raspen, deze zijn o zo handig en Paco heeft vandaag dus voor het eerst gepureerde kiwi en mango op, dat neemt hij nu wel .... Leuk hè  :D

Ach ... ja de valkjes zijn net opgehaald en weer naar huis, .... Fijn dat Peggy dichtbij woont ... zo kan je altijd nog even langs gaan, toch !? Zal dat vast ook nog wel gaan lezen denk ik  :D

En nee, helemaal niet teveel foto's hoor, ik geniet met volle teugen en wat leuk om een sproeier cadeau te doen, ... echt heel lief van je !!!

Owhh zie net de foto van Coco en Chantal, wat een plaatje is Kiaro zeg !!!

Jeetje Anja,... ik schrik ervan om te lezen dat je een Tia hebt gehad ... Je bent een toppertje en ik heb nu nog meer bewondering voor alles dan dat ik al had ... Accepteren valt helaas niet mee .... Ben je overigens wel eens in een revalidatiecentrum geweest !? Misschien dat ik dat nog te lezen krijg en dan haal ik het wel weg ... gewoon even googlen ( tegenwoordig een erkend woord, lol ) op revalidatiecentrum bij je in de buurt maar ik las ook al over de ergotherapeut ... Ik heb er in ieder geval best wel baat bij gehad en heb aardig wat kunnen accepteren ( maar dat is een ander verhaal )

Owhhh ik lees over het 12de Ytje ... snel verder lezen  :o  en ja ...ik heb eigenlijk voor de afleiding en het gezelschap besloten om een valkje aan te schaffen en het geeft me echt een doel in het leven en Paco is echt een lieverdje * bloos* Yubel is echt een scheetje!!

Nu weet ik het echt zeker ....ik wil echt nog een valkje, ben namelijk helemaal verliefd !!!

Snif, ik heb met smacht zitten lezen en nu lees ik dat het niet doorgaat met Yubel Ik hoop werkelijk toch nog te lezen dat Yubel kan komen of er een ander lief valkje voor in de plaats komt !

Leuk om te lezen dat je zo leuk met Peggy en Mara en nog meer forumleden omgaat, ... de valkjes zijn niet alleen weg van jou, ... maar de leden ook ! En inderdaad, het viel me gelijk op dat je een hele warme persoonlijkheid hebt, daar kan je trots op zijn meid ... het valt allemaal niet mee met accepteren .... Je bent gewoon lief en dat straal je uit naar de valkjes en de leden ( vriendinnen inmiddels  ;D )

Ach .... Yesssss !!!! Ik lees dat je er een nieuw Yubeltje bij hebt .... Feli hoor en het is inderdaad een vreselijke lieverd om te zien !!! Ook weet ik dat ik steeds in herhaling val maar de foto's van het douchen blijven gewoon fantastisch om te zien, vooral als je naar die snuitjes kijkt van hoe ze ervan genieten ...dat is toch aandoenlijk !

Jeetje Anja, alweer de 200ste pagina ... gefeliciteerd zeg en ook met het feit dat Yubeltje het heel erg goed doet en Youp is een superkanarie  :D

Nou meid ...ik ben je dagboek doorgekomen en ben echt helemaal bij ... Het is een heel leuk boekje en zal het zeker blijven bezoeken omdat ik er nu ook een beetje over mee kan praten ( jouw dagboekje dan )

Thanks, een dikke snavelknuf van Paco en nog de felicitatie met jullie 19 jarig huwelijk uiteraard ...  :-*


Groetjes Karin

Anja

Hoi Karin,

Wat leuk dat je zo goed bent bij gelezen. Je zult er een hele pil aan hebben gehad.

Yeni is idd met een nare start begonnen maar ze is er nog steeds. Ze trekt ook veel naar Ton en niet naar mij (logisch na al die medicijnen).

Yep vandaar de 12 Y-tjes en ik heb er geen moment spijt van van de kooi (ook niet van de valkjes hoor :P)

Je kan het gewoon proberen of Paco van douchen houdt. Probeer het eens met een plantenspuit die op nevelen zet. Let wel op dat er niks anders in heeft gezeten bv Pokon of zo. Zo ben ik ook begonnen en nu gaan ze elke zondag mee in de douche. Mijn douchekop heeft een speciale nevelstand dus dat is helemaal geweldig.

Beter laat dan nooit de felicitatie voor Ton. Je kon het toch ook niet weten. Lief van je dat je het alsnog doet.

Alle Y-tjes stappen op en mag ik ook met de volle hand pakken. Ze zijn niet allemaal even kroelerig. De een wil er niets van weten terwijl de ander er geen genoeg van kan krijgen. Ze komen wel bij je zitten als we op de bank zitten en sommige eten zelfs mee.
Hoe ik het doe............geen idee eigenlijk...........het gaat een beetje vanzelf. Ze krijgen wel veel aandachrt en we hebben veel geduld met ze. Een echte valkjesfluisteraar ben ik ;D ;D ;D ;D

Ik vind het ook erg dat Nikkie er niet meer is. Was toch ook een piepklein beetje mijn Nikkie.

Rode peper en valkjes gaat super hoor. Nee ze branden hun buikjes niet omdat ze een andere spijsvertering hebben als mensen. Ook veranderd de kleur van de poep niet. Ze vinden het erg lekker. Je moet het maar eens proberen om aan Paco te geven.

Dank je voor je compliment. Ik moet op 12 september naar een revalidatie arts dus nog even wachten. Met rechterhand komt niet meer goed en daar moet ik mee leren leven. Nu nog mijn spraak en geheugen en daarvoor moet ik dus naar de revalidatie arts.
Heb jij ook een TIA gehad dan?

Yubel is helemaal een schatje echt waar. En Youp ........tja...........dat is een aparte kanarie denk ik. Mee douchen en mee rond vliegen met Yubel. Helemaal te gek.

Dank je nog voor de felicitatie en ik ben blij dat je hebt genoten van mijn boekje. Mochten er nog dingen zijn die je wil weten dan kun je het gewoon vragen hoor.

Ik denk dat Paco het ook wel gezellig zal vinden als er een vriendje of vriendinnetje bij komt.

Groetjes Anja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Citaat van: Caroline op 27 augustus 2007, 16:26:22
:o :o :o :o :o


Ik geloof dat ik het hier helemaal mee eens ben... misschien is het handiger voor jullie om de telefoon er bij te pakken hahaha  ;D ;D ;D

Je hebt weer heerlijke foto's gemaakt... ik moet altijd denken aan : "I'm singing in the rain..."  :D

En nog gefeliciteerd met jullie 19 trouwdag! Dat is niet niks  :)

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Caroline,

:-X :-X :-X :-X :-X :-X

Hoi Monique,

:-X :-X :-X :-X

Maar zo gaat mijn boekje als een sneltrein ;D ;D ;D

Ik moet idd ook altijd aan dat liedje denken.

Dank je wel voor de felicitatie en het is zeker niet niks.

Hou heb ik het volgehouden zeg ;D ;D ;D ;D :o :o :o :o (grapje) Nee hoor Ton is een schat en ik ben erg blij met hem.

Groetjes Anja

Sanna

Citaat van: Anja op 27 augustus 2007, 16:25:26
En Youp ........tja...........dat is een aparte kanarie denk ik. Mee douchen en mee rond vliegen met Yubel. Helemaal te gek.


Ik heb het!! Het is een valkarie... ;D ;D ;D

Anja

27 augustus 2007, 17:52:35 #3234 Last Edit: 27 augustus 2007, 17:54:54 by Anja
Hoi Sanna,



Goed bedacht hoor. Youpie gaat voortaan door het leven als een valkarie.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik val met de neus in de boter.... ;D Ik krijg hele warme herinneringen bij het zien van die foto's. Wat zijn het toch schatjes zeg. Echt waar.

Hoi Karin

Ook hier heb je het hele boekje doorgespit? Wow, leuk hoor..

Mara

Anja

Hoi Mara,

Jij zult met andere ogen mijn douchefoto's bekijken nadat je het zelf live hebt mee gemaakt.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik kijk er inderdaad heel anders naar. Ik zie hoe die koppies omhoog gaan zo van....ja....wanneer komt het water nu....

Geweldig gewoon!  ;D ;D ;D

Mara

Inge88

Hey Anja,

Je boekje gaat zeker als een snelheidstrein!  :o De 12 Y´tjes zijn een rage  :P

Anke

Hoi Anja,
Na een dag werken mocht ik heerlijk genieten van je verfrissende douchefoto's  ;D
Wat zitten je valkjes weer te genieten van het water ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes