21 augustus 2025, 03:48:52

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Allemaal,

Jullie hoeven je echt niet ongerust te maken. Ik heb het op het moment heel druk. Voor mezelf elke keer naar het zkh en mijn moeder is opgenomen in het ziekenhuis en heeft een operatie ondergaan. Daar gaan we dus ook elke dag naar toe. Dat vergt allemaal heel veel energie.
Ik heb toch wel bij jullie in de boekjes gelezen maar ik kon het niet opbrengen om te reageren. Moet ook alles voor mezelf gaan verwerken. Ik kan moeilijk accepteren dat ik niet meer de Anja ben die ik voor de TIA was. Heb gewoon wat tijd nodig en ik ben jullie echt niet vergeten.
Hoop dat jullie me dat niet kwalijk nemen. Ik kom zeker deze week overal reageren in jullie boekjes.

Groetjes Anja

Anke

Hoi anja,
Pfffffffff gelukkig een teken van leven :)
Natuurlijk neem ik je niks kwalijk!!!
Ik snap heel goed dat je met jezelf bezig bent en met je familie!
Ik maakte me gewoon wat ongerust omdat je normaal gesproken heel vaak aanwezig bent ;)
Heel veel sterkte met alles, neem lekker de tijd voor jezelf!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Idd,zoals Anke het al zegt.
Eerst jezelf en de fam. dan het forum.
Misschien maken we ons een beetje snel ongerust,
maar je wordt snel gemist als je normaal er elke dag bent en dan een dagje ineens niet.
Ik kan me jouw situatie wel zo'n beetje voorstellen hoor.
Meid,doe rustig eerst de dingen die je moet doen.
Dat je ons niet vergeet weten we wel.
Doen we jou/jullie ook niet.  :-*

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Blijf in jezelf geloven ....

dikke knuffel!!  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Anja

Ik snap wat je bedoeld hoor. Je familie gaat voor, dat is een feit dat zeker is. We begrijpen het wel hoor. Ik snap dat je moeite hebt om het te accepteren dat je een andere Anja bent dan voorheen en dat duurt gewoon zijn tijd. Maar we zijn er voor je, en als ik je ergens mee kan helpen, dan moet je echt niet schromen om te bellen of te mailen of wat dan ook. Jij was er voor mij toen ik het moeilijk had, dus je weet me te vinden. Heel veel sterkte de komende tijd!!!

Doe het lekker rustig aan, en zoals Caroline al zegt, blijf in jezelf geloven!!!

Mara

Gerda

Lieve Anja,

Doe rustig aan. Denk aan jezelf!

Liefs, Gerda

Bello

Hoi Anja,

Meid neem je ook de tijd en gun je zelf ook de tijd om aan je zelf te werken.

Je bent voor ons heel kostbaar en daar moeten we zuinig mee zijn.

Veel beterschap met je ma

Ivo en Dorothé

van Bello Catka en Jannes
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Allemaal,

Dank jullie wel voor al die lieve woorden. Dat doet me echt goed. Heb bij sommige al gereageerd in de boekjes. Bij andere loop ik ook nog wel binnen hoor.
Het doet me goed dat er hier zo mee geleefd wordt.

Groetjes Anja

Wilma1

23 juli 2007, 00:53:43 #2663 Last Edit: 23 juli 2007, 01:07:05 by Wilma1
Citaat van: hennie op 18 juli 2007, 20:21:48
Hoi Wilma,

Kook je voor de hele camping?   ;D

groetjes, Hennie

Soms koken we voor ons hele pad en dat zijn zo'n 20 á 25 personen...veel werk maar erg gezellig!!!!

Hoi lieve Anja....denk jij maar aan jezelf en wat NIET kan, láát je "gewoon" maar even. Vervelend van je moeder die nu in het ZKH ligt, weer heen en weer lopen en dat vergt een hoop energie van jou!!!

Als je wat verder bent in je acceptatie van je TIA en juíst de gevolgen ervan, zul je jezelf een "ander leven aanmeten" en gaat het wennen, dat bepaalde dingen anders zijn, dan ze waren.

Het is allemaal nog zo vers en je bent nog steeds bezig op te krabbelen, dat heeft tijd nodig....véél tijd en vooral GEDULD!!!!

Dikke kus  :-* :-* :-*
Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

valkparkietvirus

hey beter schap ..je moet zo denken ...er is altijd geluk in elke mens want het geluk is nog niet op!blijf altijd op hoop hopen want zo lang je leeft tot de laatse adem blaas is de geluk nog niet op!

dat zij me overgroot oma altijd  :) en nu nog steets

:-* :-* :-*groetjes van mij en vleugel en snavel van Rocky en Jena (de zusje van jou valkjes)

»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

hennie

Hoi Anja,

Fijn dat we weer wat van je gehoord hebben. Je zit een beetje op een breekpuntje, lijkt het! Nu je moeder ook nog aan het dokteren is, komt voor jou wel alles tegelijkertijd.

Anja, je bent geen ander mens geworden na de tia. Je bent nog dezelfde lieve Anja met alle vrolijke, zorgzame eigenschappen. De gebreken die je hebt overgehouden van de tia kunnen dit niet aantasten.

Raak jezelf niet kwijt, Anja! Je hebt nu zo'n mooi vooruitzicht met kans op een nieuwe baan. Ik vind het zo jammer voor je dat dit nu door zorg wordt overschaduwd.

Wat jij nu nodig hebt is een dikke groepsknuffel van ons allemaal. Gelukkig heb je er al veel digitaal gehad.

Anja, ook een huggie van mij,

groetjes, Hennie

Saar

Hoi Anja.
Wat vervelend dat je moeder in t ziekenhuis ligt :(
En dat je ook niet lekker in je vel zit :(
Komt allemaal goed :-* :-*
Sterkte!
Liefs Saar :-*

Coco en Chantal

Hallo Lieve anja

Heel veel beterschap met je moeder, hoop dat ze snel opknapt.

En voor jou een hele dikke knuffel   :-* en als ik iets voor je kan doen dan moet je het mij laten weten want ik ben zo bij je.
Je bent een super mens anja vergeet dat niet  :-*
Groetjes Chantal en de valkjes

danoontje

hoi anja
ik wil je even heel veel beterschap met je ma wensen.
vervelend nou zeg!
ik hoop dat je snel ook zelf je eigen weer wat beter voelt.
ik denk aan je.
groetjess anietje ;)

Anja

Hoi allemaal,

Mijn moeder is gelukkig weer thuis. Dat is een zorg minder. Ik ben naar de ergotherapeute geweest. Ze heeft een paar simpele testen gedaan. Met een pen mijn linker en rechterhand aanraken. Links voelde ik alles en rechts veel niet. Wat bij mijn pink zat voelde ik wel maar ik wist dan niet waar. Ook kreeg ik een schaar, stukje schuurpapier en een houten blok in mijn rechterhand en moest ik vertellen wat het was. Dat ging ook niet echt denderend. Bij het schuurpapier wist ik dat ik papier vast had maar ik had geen verschil in gevoel bij de voor en achterkant. Verder was het een intake gesprek. Ik krijg een nieuwe afspraak en dan wordt er een behandelplan opgesteld. Ook heb ik aan gegeven dat ik er erg gefrustreerd van raak. Dat was allemaal normaal. Ik heb dan als reactie gegeven het had ook erger af kunnen lopen. Daar was ze het wel mee eens maar de beperkingen die ik heb zijn ook erg verteld ze. Dat moet geaccepteerd worden en daar kan mss nog iets aan gedaan worden. Heb nog een hele lange weg te gaan. Omdat ik dus vanaf dat ik thuis ben uit het zkh geen verbetering zie wordt het voor mij alleen maar meer een frustratie. Ik ga mijn best doen om het te gaan accepteren al zal dat dan mss niet meevallen. Het zal met up en downs gaan.
Ik ben wel erg blij en vind het erg fijn dat ik het hier allemaal kwijt kan. Alle lieve reacties in mijn dagboekje die heb ik met tranen in mijn ogen zitten lezen en dat draagt ook weer bij in mijn genezingsproces.

Nogmaals voor iedereen.

en ook voor jullie een

terug.

Groetjes Anja