26 juni 2025, 05:59:33

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Mara

HOi Anja

Jij bent een superlief persoon en ik ben dankbaar dat ik je als vriendin mag hebben!!

Mara

Romy

Hoi Anja

Het moet inderdaad moeilijk zijn om te beseffen dat je veranderd bent sinds de TIA... Maar ik weet toch wel dat je nog steeds dezelfde lieve Anja bent hoor! Dat is gelukkig niet veranderd!
Op school hebben we een vak gehad, neuropsychologie, en dat handelde over hersenbeschadiging en de gevolgen ervan. Ik kan me een klein beetje inbeelden wat dit voor jou moet zijn en dat het lastig is geloof ik maar al te goed... Ik wou dat ik je goede raad kon geven, maar dat is natuurlijk erg moeilijk... En dat vind ik lastig!
Het enige wat ik je misschien kan zeggen is : probeer je niet te focussen op wat je NIET meer kan, maar probeer je te richten op hoe je die dingetjes kan omzeilen.
Probeer niet stil te staan bij het verleden, hoe je vroeger was en wat je vroeger nog kon, probeer integendeel toekomstgericht te denken.

Natuurlijk allemaal makkelijk gezegd... Daarom wens ik je héél veel sterkte bij deze moeilijke periode!

Een dikke knuffel van Flupke en mezelf
Groetjes
Romy

ManjaV

Hoi Anja,

Heb net weer een aantal pagina's bijgelezen, ben ook niet zo veel op het forum geweest. Ik begrijp dat je nu in een moeilijke periode zit. Ik wil je daarom heel veel sterkte wensen.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Bies

Hallo Anja,

Ik wens jou ook heel veel sterkte met deze lastige periode. Beterschap met je moeder.
Je bent een ontzettend lief en goed mens! Dat moet je niet vergeten hoor.

Groetjes Marjon

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

Anke

Lieve Anja,
Ik wil je heel veel kracht toewensen om je in deze moeilijke situatie staande te houden.
Uit ervaringen uit mijn directe omgeving weet ik dat genezing van een TIA soms heel lang kan duren.
Dat is heel frustrerend en soms wil je niet accepteren maar gewoon boos zijn omdat het zo oneerlijk is.
Je bent en blijft dezelfde persoon, al ben je gedwongen om dingen anders te doen.
Heel veel sterkte en als je even lekker je verhaal kwijt wilt dan weet je dat hier op het forum luisterende oren genoeg zijn.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Omdat ik nu even niet weet wat ik nu nog kan zeggen van wat de andere al gezegd hebben,sluit ik me helemaal bij hun aan.
En wens ik jou/jullie heel veel sterkte met je moeder en jou zelf.
Doe alles rustig aan en op z'n tijd.  :-* :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Fijn dat je moeder weer naar huis is, dit geeft jou ook weer iets meer rust.  :D

Was alles goed gegaan met de operatie??

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi allemaal,

Nogmaals bedankt voor al jullie steun, gedichtjes immetjes, etc.
Ik waardeer het enorm en ik ben blij dat er mensen zoals jullie allemaal zijn. Ik zal jullie nooit vergeten.
Met mams gaat het best wel goed en ze heeft de operatie goed doorstaan. Ook de pijn viel reuze mee. Ze mag 6 weken niet fietsen tillen etc en morgen krijgen ze de sleutel van het nieuwe huisje. Een senioren woning. daar ben ik erg blij mee.

Ik heb de douchefoto's nog niet geplaatst dus hier komen ze.

Groetjes Anja

hennie

Hoi Anja,

Fijn dat het weer de goede kant op gaat met je moeder. En nu ook nog naar een nieuw huis! Daar zal het allemaal vast makkelijker voor haar worden. Is het een gewone seniorenwoning of een aanleunwoning? Zal ze zich in de toekomst weer helemaal zelfstandig kunnen redden?

Wat een schatjes zijn het toch....met zijn allen in bad  ;D

Je hebt 11 troostjes om je heen, Anja

groetjes, Hennie   :-*

Anke

Hoi Anja,
Aaaaaaah toch nog douchefoto's dat is een aangename verrassing ;D
Wat zitten ze er weer heerlijk van te genieten. Mooi hoe je het water van ze af ziet parelen :)
Geniet maar lekker van je valkjes, Kijken naar en bezig zijn met de valkjes brengt mij altijd meteen weer in een goed humeur :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Hennie,

Ze gaan naar een seniorenwoning terwijl ze nog niet zo oud zijn hoor. Dat komt omdat ze na haar vorige operatie waarbij ze een nieuwe heup heeft gekregen niet meer goed kan trappen.
Nu had ze een dubbele verzakking gehad. De baarmoeder en de blaas. De baarmoeder hebben ze weggehaald en de blaas weer herplaatst en het bekkenbodem verstevigd.
Ze kan zich uitstekend zelfstandig redden.

Ik vind heel veel troost bij al onze dieren.

Hoi Anke,

Heerlijk vinden ze het hoor. Ze genieten zichtbaar van het water en ik weer ven hun.

Groetjes Anja

hennie

Hoi Anja,

Fijn dat je je beide ouders nog hebt. Het zijn vervelende kwalen die je moeder heeft. Gelukkig is het niet levensbedreigend. Ik hoop dat ze zich snel thuis zullen voelen in hun nieuwe huis!

Wonen ze dicht bij je in de buurt?

Ik heb een klavertje vier voor je geplukt   ;)

groetjes, Hennie

Anja

Hoi Hennie,

Zo'n 15 min fietesen en als ze in het nieuwe huisje wonen is het een half uur fietsen.

Dank je wel voor het klavertje. :-* :-* :-* :-*

Groetjes Anja

Sanna

Hoi Anja,

Fijn dat het meegevallen is met je moeder. Ik hoop dat je ouders zich snel thuis zullen voelen in hun nieuwe huisje. Hebben ze er zelf ook een beetje zin in, in de verhuizing? Jij nog lekker rustig aan doen hoor. Het is heel erg naar dat je nu veel beperkingen hebt en ik kan me voorstellen dat het accepteren daarvan niet meevalt. Veel sterkte hiermee en gewoon naar je lichaam luisteren. Die arboarts laten we gewoon ploffen.

Groetjes, Sanna

Anja

Hoi Sanna,

Dank je wel hoor. Ze hebben er idd wel zin in. Ik doe lekker rustig aan.

Groetjes Anja