20 juli 2025, 15:30:23

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Yvon,

Geen probleem hoor. Je mag ze gerust brengen. Of ik ze dan tam krijg kan ik je niet beloven.

Hoi Gerda,

Dat kan ze zeker hoor.

Hoi Ivy,

Dat is waar hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ssssssssssssssssst niet alles verraden

Groetjes Anja

Peggy

Hée hallo Anja,
wat een mooie logéetjes heb je toch ?  ;) en weer leuke foto's. Ik wist het wel dat je yikkie zou mogen kroelen.
Ivy; is wel een idee ja;  Yikkie,Yo en Yirkje , hahahahahaha 

Ik ga idd met een gerust hart op vakantie Gerda en dat is wel heel fijn.

Anja heb ik je al verteld hoe dankbaar ik ben dat je dit voor ons doet?  ;) ;D :P

Lieve Anja en Ton en Lisa en Jeroen ;  heeeeeeeeeeeeel erg bedankt dat jullie voor onze valkjes willen zorgen.

Anja,  ik hoop dat je gauw geen last meer hebt vd jeuk/uitslag. Succes verder met de zkh bezoekjes. maare ;  we keep in touch...ik ga zo je nr in mijn telefoontje zetten  ;D

Groetjes van ons allemaal en tot over twee weken.

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi Peggy,

Voor jullie doen we dat graag anders hadden we toch nee gezegd.
Jullie een hele fijne vakantie en we zullen zoveel mogelijk foto's maken oké. Dan kan je als je terug komt extra genieten.

Groetjes Anja

Wilma1

29 juni 2007, 00:50:20 #2283 Last Edit: 29 juni 2007, 00:53:30 by Wilma1
Citaat van: Ivy op 28 juni 2007, 21:32:20
Hoi Anja.
Ga je ze ook tijdelijk omdopen ;D... Yicky, Yo en Yrkje haha
Leuk dat ze bij je mogen logeren, hoe meer hoe gezelliger toch...
Groetjes!

Ik heb nog 8 katten als we naar de camping kunnen gaan ??? ???  :P :P :P

Ylossie, Yissy, Yaisy, Yicky, Yitzy, Yaus,Ynoepy en Yoxy

;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Monky

Hi Anja,

Sorry dat ik al een tijdje niet gereageerd heb... ik ben de laatste week een beetje te moe  :-\ om veel te reageren  :P

Maar je hebt hele leuke foto's gemaakt  ;D Enne... ik hoor dat jij een valkjesopvang bent  :D Volgend jaar kom ik mijn 6 tamme valkjes brengen, goed?  ;D ;D ;D

Wel heel lief van je dat je dat doet  :)
Lang leven het forum  ;D

Groetjes,
Monky

Peggy

Hallo,hallo,
we zijn nu bijna weg Anja,
Gaaf dat je veel foto's maakt.
thx  ;D

Gr De vakantiegangers  ;D ;D

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Romy

Hoi Anja

Wat fijn zeg, dat je 3 logeetjes erbij hebt. Leuk dat je er al eentje hebt mogen kroelen!
Ga je ze samen bij je andere valkjes laten losvliegen? Of hou je ze apart? Mogen ze ook mee douchen?

Groetjes
Romy

Anja

29 juni 2007, 13:43:12 #2287 Last Edit: 29 juni 2007, 13:44:56 by Anja
Hoi Wilma,

Tja ik zou wel willen(ondanks ik er bang voor ben hoor) maar ik denk niet dat Pukkie er heel blij mee is. Ze heeft het absoluut niet op katten. Maar dat zou ook eens mee kunnen vallen toch.

Hoi Monky,

Geen probleem hoor. Ik wil best op ze passen. Heerlijk vind ik dat. Je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor.Het kan iedereen gebeuren dat ze moe zijn of het erg druk hebben.

Hoi Vakantiegangers,

Jullie willen niet weten wat ik heb gedaan. Nikkie zit ook in de grote kooi.

Hoi Romy,

Bo en Dirkje zaten gelijk in de grote kooi en hebben de nacht goed doorstaan. Nikkie heeft in zijn eigen kooi geslapen. Vanmorgen mocht ik hem uitgebreid kroelen en heeft hij ook even gevlogen. Was wel wennen want ik kreeg er op tijd erg in dat de achterdeur open staat. Ooooooooo hij zou eens weg vliegen........dus deur dicht als Nikkie uit de kooi is.
Ik heb hem ook in de grote kooi gezet en dat gaat best goed. Hij zit op de gele mineralenstok (die heeft hij in zijn kooi ook) en zit alles eens te bekijken.
Ze hebben een vers gekookt ei gehad met z'n alle en ze hebben ook geproefd van de boterham van Doggy. Was erg leuk om te zien. Nikkie is tijdens het vliegen een grote staartveer verloren. Ze gaan zondag gewoon mee douchen en ze mogen ook los als de rest los is. Dirkje kan me toch fluiten. Hele serenades komen er uit.
Ik zal wat foto's plaatsen.

Bo

Dirkje

Nikkie

Samen

Yara, ze krijgt witte vlekjes onder de snavel en op de borst. Is dat normaal voor een pop witmasker?

Yeuntje en Yahoo

Yahoo de kunstenmaker.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Anja

Wat fijn dat het zo goed gaat tussen al de valkjes! Wel een beetje jammer voor Doggy, want met 14 valkjes is een boterham snel op en dan is er niks meer over voor hem, de stakkerd...  ;D
Gelukkig zag Nikkie niet dat de achterdeur open stond! Maar waarschijnlijk was ze aan het genieten van het kroelen en dan kon het ze niet schelen dat de achterdeur openstond  ;D Kroelen is natuurlijk veel fijner dan wegvliegen  ;D
Ik ben benieuwd hoe de logeetjes gaan reageren op het douchen met z'n allen  :)

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

Ook ik ben benieuwd hoe het gaat met het douchen zondag.

Nou wat ik net meemaak :-[ :-[ :-[

De kooi mocht open en ik haalde Nikkie uit de kooi. Mocht hem kroelen en zit hij me toch te wipwappen op mijn vinger :o :o :o :o :o Tot 2 keer toe wat heeft hij voor opvoeding gehad zeg ;D ;D ;D ;D
Zal wel een teken zijn dat hij zich thuis voelt ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Caroline

:o :o :o

Wat een lieve foto´s!!  :D

En hoe oud is Yara?? Is het geen Yaro, die krijgen wel een witte kop maar Yara's volgens mij niet hoor.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Romy

Hoi Anja

Jij moet toch wel verborgen valkjes-charmes hebben hoor. Je logeetje is pas enkele dagen bij je en hij ziet je al zitten  :o ;D :P
Hij moet zich inderdaad al op zijn gemakje voelen. Zelfs meer dan dat blijkbaar  ;D

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Caroline,

Yara is op 24 juni 1 jaar geworden maar ze is een pop. Voor zover ik weet is het geen Yaro.

Hoi Romy,

Ik voel me erg gevleid ;D ;D ;D ;D
Heb de foto's van de kakbak in je boekje geplaatst.

Groetjes Anja

Anja

Bo heeft een nieuw vriendje gevonden.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Zoals gewoonlijk weer hele mooie foto's. Mijn popje, Juffie, heeft gele vlekjes op haar hoofd en ook rond de snavel, ze is dan wel geen witmasker maar wel een popje. Hoop dat je daar wat aan hebt.

Mara