19 juli 2025, 13:28:58

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Caroline

Aha, Yara al een jaar oud, ja dan moet ze wel een Yara zijn.  ;)

Dan weet ik het ook niet, misschien split bont.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Inge88

Hey Anja,

Ik kreeg geen email notificatie van je boekje. Dacht al, wat is het stil bij jou. Maar dat is dus niet het geval geweest  ::)
Wat leuk oppas valkjes. Konden ze het meteen met de andere valkjes vinden? En vind je het nu niet drukker, of merk je daar niet veel van?

Anja

Hoi Mara en Caroline,

Ik heb Chantal gemaild om te vragen of ze split bont is. Volgens mij was ze dat niet maar ik weet het niet zeker. Ben benieuwd.

Hoi Inge,

Het gaat goed met de logeervalkjes. Ze worden goed in de groep opgenomen hoor. Ik heb het er niet drukker door. Of je nu 11 of 14 valkjes verzorgd daar zit niet zoveel verschil in. Ze zijn nu allemaal heel onrustig en zitten te roepen of hun leven er vanaf hangt. Snap niet goed waarom ???
Zal zo wel weer over zijn hoop ik. Normaal doen ze dat helemaal niet.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Wat een gezellige boel is het bij jou met je eigen valkjes en 3 extra logeer valkjes ;D
Je hebt erg mooie foto's geplaatst.
Leuk om te zien dat de logees zich zo goed aanpassen.
Hoe gaat het verder met de gezondheid?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Bello

Hoi Anja,

Wanneer gaan de logeestjes terug?

Ach ja kun je alvast wennen he als je er meer krijgt  ;D

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Anke,

Ze zijn erg lief hoor de logeervalkjes.
Met mij gaat het wel goed, mag niet klagen moet ik zeggen. Moet nog wel veel naar het ZKH maar ja dat hoort erbij.

Hoi Dorothé,

Ze zijn er net zeg ;D ;D ;D Ze blijven 2 weken hier. Peggy komt op 13 juli weer thuis. Maar ik weet nog niet of ze de valkjes terug krijgt hoor :o :o :o ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Wilma1

:o :o :o  ohhhhhh  :o :o :o fijne oppas jij  ;D :P Moet je wekelijks naar het zkh Anja ??? Best wel ff een inbreuk in je leven, denk ik?!

Maar aan de andere kant goed dat het allemaal mogelijk is!

:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

3 keer in de week. Afgelopen week 2 keer en nu nog 1 keer per week.
We doen niets anders dan op en neer fietsen naar het ZKH maar ja het moet. Ik ben het wel beu hoor en ik hoop dat alle onderzoeken iets op gaan leveren.
Dinsdag uitslag cardioloog op 9juli een EMG en op 16 juli weer naar de neuroloog.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Tjonge je hebt het er druk mee.
Maar ja het is voor je gezondheid dus dan mag je geen risico's lopen he.
Wel goed voor de conditie dat heen en weer fietsen ;)
succes ermee!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

'k weet alles van "op en neer " ::) naar het zkh....alleen IK HOEF NIET TE FIETSEN ga met oudenvandagenvervoer   ;D ;D ;D
;D wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Anja

Wat leuk zeg, die logeetjes. Echt wel. Ik weet niet waarom Yara die vlekken krijgt maar ze is echt duidelijk een popje hoor. Ook als ik haar gedrag zo beoordeel toen ik bij jullie ben geweest.

Doe je de groetjes aan iedereen?

Mara

Anja

Hoi Anke,

Dank je wel hoor. en dat fietsen ben ik wel gewend want wij doen alles op de fiets.

Hoi Wilma,

Tja wat moet ik daar nu weer van zeggen...............daar ben ik nog net te jong voor :P :P :P :P

Hoi Mara,

Yara is ook zuiver een pop hoor.

Vanmiddag zijn Dorothé en Ivo geweest. Het was reuze gezellig tenminste dan vond ik. Nog bedankt voor de gierst en de mooie plant.
En Ivo kei bedankt voor de gouden tip. De dozen staan al onder de kast :D :D :D
Dorothé er brand me 1 vraag op de lippen. Durf het bijna niet te vragen....................maar hoe is het met je oor? :'( :'( :'(
Ben je nog bij de huisartsenpost geweest?

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Zo,ik had wat schade hier in te halen.  :-[  :)
Er staan weer een heleboel mooie en leuke foto's in je dagboek(je)  ;D
Volgens mij gebeurd er elke dag wel wat leuks met zoveel valkjes en de 2 doggies in huis.  ;)

En tja,dat heen en weer gerij naar het zkh is voor je eigen bestwil he.  ;)
Over een poosje ben je erweer vanaf,toch?   :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Yvon,

Er is hier idd elke dag wat te beleven. En dat vind ik nu het leuke eraan.
We liggen soms in een deuk met ze.

Het is voor mijn eigen bestwil en ik hoop dat ik er binnenkort vanaf ben zeg. Maar ja wat moet dat moet.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Anja,

We vonden het vanmiddag keigezellig maar dat is het altijd als we bij jullie zijn. We komen beslist nog een keertje ;D

De meeste valkjes hadden zich goed gedragen behalve eentje (ik zal maar geen namen noemen he).
Toch wel leuk hoor zo'n groep valkjes en toen we kwamen was het middagdutjes tijd.

Eh met mijn oor gaat het wel, we zijn nog ff bij de huisartsenpost aangegaan.

Er zit een hechting in

Groetjes Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel