21 augustus 2025, 04:46:23

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anja

Mooie foto's weer, zoals gewoonlijk en wat heeft Youp een mooi paleisje gekregen voor hem helemaal alleen.

Geniet maar lekker van deze mooie zondag.

Liefs

Mara

Anja

Hoi Caroline,

Dank je wel namens Lisa.

Hoi Inge,

Ze zijn er helemaal wild op. Het is af en toe vechten wie er mee mag spelen. Denk dat ik er maar een bij ga halen. Zou het zeker gaan halen als ik jou was. Kijk maar.

Hoi Mico,

Dank je wel namens Lisa. Yelo is echt een scheetje zeg. En ze knuffeld zo graag gewoon te gek.

Hoi Mara,

Jij ook genieten van deze zondag. Hier schijnt het zonnetje lekker en we hebben de valkjes al in bad gedaan inclusief Yelo. Ze heeft er echt van genoten.
Kijk maar eens.

Alle 9 wachten op water.

Ook Yelo vindt het heerlijk.

Ook afdrogen laat ze prima toe.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Anja

Het is erg fijn om tussen het leren door zulke mooie foto's te kunnen aanschouwen :) Yelo is blijkbaar een stille genieter! Ze zit zo snoezig te genieten van het water! Het lijkt me een echt levensgenietertje  :-* Ze laat het zich allemaal goed bevallen :)
De andere valkjes hebben blijkbaar ook heel erg genoten!

Groetjes
Romy

Coco en Chantal

Hoi Anja

Wat een super foto's weer, voral die waar yelo op staat, wat kijkt ze toch altijd snoezig he  ;D.

Wat is ze toch al goed opgenomen in de groep he, alsof ze er altijd bij is geweest  :D
Groetjes Chantal en de valkjes

*Yvon

Hoi hoi

Zooooo,wat een berg leuke foto's weer.  ;D
Hierna had je zeker wel relaxingtijd nodig ?  ;)
Yelo zit ertussen alsof ze er al jaren tussen hoort.  ;D
Fijn dat ze zo makkelijk opgenomen is tussen alle valkjes en hondjes tuurlijk.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Citaat van: Anja op 19 mei 2007, 19:58:37
Hoi Anke,

De deur zal zi idd wel vinden ja. Bedoel je het speeltje met dat rode wieltje? Daar moeten ze proberen om het rode wieltje om het groene pinnetje te hangen.

Hoi anja,
Wordt daar een gebruiksaanwijzing in het "valkparkiets"bijgeleverd? ;D
En wat gebeurt er dan als ze dat doen? Of is de beloning dat het is gelukt :)

Wat een leuke douche foto's :) Zie ze eens genieten de valkjes.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Romy,

Yelo geniet overal van. Ze is zo'n schatje en zo aanhankelijk.
En met de andere valkjes gaat het ook helemaal top.

Hoi Chantal,

Het gaat geweldig hoor. Net of ze hier altijd is geweest. Ze probeert nog wel te schooien maar dan negeren we haar en dan gaat ze vanzelf eten. Ze is een schatje hoor.

Hoi Yvon,

Ja dat heeft wat moeite gekost om die er op te zetten. Een heleboel foto's ja ;D ;D
Ben er al helemaal van bij gekomen ;)
Het klikt heel goed met Yelo en ze speelt ook heel leuk met Doggy.

Hoi Anke,

Ja die krijg je er idd bijgeleverd. Voorwaarde is wel dat je valkjes moeten kunnen lezen ;D ;D ::) ;D :P ;D
Als het ze lukt dan gaat er hier 1 poot de lucht in. Zo van yessssssss ;D ;D ;)
Genieten doen ze idd hier van het douchen. Dat is elke week feest.

Groetjes Anja

Caroline

Geweldige foto's en inderdaad lief zoals ze in de groep opgenomen is, viel mij ook al op.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

:o ??? Flossie zat op ijn toetsenbord gisteren  ::) ik denk dat er daarom zo'n opening tussen het berichtje inzit   ??? ??? ;D

Weet je  ??? ::) :P  ik heb verwarring gezaaid, met jouw valkjes in MIJN handtekening te zetten  :o ;D ;D ;D ;D ;D lees maar eens bij mij  :P
;D ;D ;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Anja

Mooie foto's! Echt heel erg mooi. Lekker genieten weer.

Mara

Dafrinja

Hoi Anja!!

Fantastische foto's weer. Moooooi!!!!  ;D :D ;D
Wat is dat voor 'puzzelspeeltje' waar ze mee spelen? kheb t nog nooit gezien, ziet er wel leuk uit.   ;D ???

Groetjes!

Dafrinja en Gizmo

Anja

Hoi Caroline,

Super is dat gewoon hoe snel dat kan gaan. Of ze al jaren bij ons is.

Hoi Wilma,

Ik heb het gelezen en ik moest er stiekum wel een beetje om lachen hoor. Maar je hebt het prima uitgelegd hoor.

Hoi Mara,

Dank je wel en genieten kunnen ze hoor.

Hoi Dafrinja,

Daar moeten ze het rode wieltje on 1 van de pinnetjes heen zien te hangen. Het andere zijn staafjes die je naar binnen en buiten kan duwen. Ze zijn daar echt continu mee bezig. Geweldig om te zien.
Dank je wel voor je compliment.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Anja,

Yelo boft maar dat ze bij jullie terecht gekomen is.
Fijn dat  het zo goed met de valkjes gaat.

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Inge88

Zodra ik weer in een dierenwinkel ben die dat speeltje met die pennetjes heeft, zal ik die kopen. Dat andere speeltje lijkt me ook grappig! Zijn ze echt lekker mee in de weer. :) 

Door wie wordt Yobi eigenlijk geplukt? En is dat nu over?

Anja

Hoi Petra,

Dat doet ze idd. Ze is zo'n schatje echt waar. Helemaal anders dan mijn andere valkjes (die zijn overigens ook lief hoor).

Hoi Inge,

Succes verzekerd hoor. Yobi werd geplukt door Yara. Nu heeft ze allemaal nieuwe pennen gekregen. Yara kroelt haar nog wel maar ik heb niet meer het idee dat ze veertjes er uit trekt. Gelukkig maar. Ik vond het zo zielig voor Yobi.

Groetjes Anja