25 juni 2025, 13:25:38

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Anja

Ik veronderstel dat Lisa je dochter is? Ik wens haar een héél fijne verjaardag toe!

Ik heb erg genoten van de foto's! Wat leuk zeg, een halsband op bezoek :) Ik vind het erg mooie vogels, maar heb er totaal geen ervaring mee. Wel zag ik in een tuincentrum een héél grote volière met allemaal halsbanden in. Ze zaten er erg netjes en hadden heel veel verschillende soorten zaadjes, eivoer, zonnebloempitten,... het enige wat beter kon, was het schelpenzand op de vloer, dat mochten wel beukensnippers zijn :) Maar verder alles prima hoor.

De valkjes hebben blijkbaar ook genoten! Heel grappig om te zien hoe ze reageren op een andere vogelsoort.

En ik ben heel blij dat Yelo de nacht goed heeft doorgebracht in de grote kooi!

Hoe gaat het nog met jou? Heb je nog last van duizeligheid?

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

Namens Lisa dank je wel en in het Peelneutje staat wat lekkers.
Ik ben idd nog steeds duizelig wel al minder hoor. Verder gaat het wel hoor.

Het ging heel goed met de valkjes en Coco. Ze waren echt lief voorelkaar. dat bewijzen de foto's wel. In het begin was het even aftasten maar het ijs was zo gebroken.
Ook hier waren ze gisteravond erg onder de indruk dat ze al eerder sliepen als normaal.
Yelo is nu de kooi aan het verkennen en speelt heel graag met de bel. Ze is overal aan het bijten en ze kan ook al goed het voer en water vinden.

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Anja,

Fijn dat de duizeligheid wat minder is. Het is zo een vervelend gevoel. Ik hoop dat het snel helemaal verdwijnt!

Wat goed dat Yelo al in de grote kooi heeft geslapen. Ik moet zeggen, bij mij gaat dat ook altijd razendsnel. ;D Valkjes zijn van nature heel vreedzaam en accepteren elkaar snel.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Bello

Hoi Anja,

hee dat is weer vlug gegaan met Yelo, had ook niet anders verwacht ;D

Leuk zeg dat er visite kwam inclusief de vogel.

Voor Lisa,

Meid gefeliciteerd met je verjaardag!!

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Wilma1

Hoi Anja,
Heeft Lisa nog "voor de deur gelegen" voor haar taart ???  ;D

En verwend op haar verjaardag  ???

Coco was echt zoooo moe  ::) ;D hij is voor zijn doen vroeg gaan slapen, na zijn slaapje wat hij had gedaan toen we terug kwamen  ::) :P

Vanmorgen was ik  om half 8 beneden en hij zat nog geheel met zijn kop in de veren  ;D toen ik wegging om kwart voor 9, had ie nog niets gezegd  :o ::) :P SLAAPKOP!!!

Piet heeft dus de vogels verzorgd vanmorgen  ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Manja,

Ongelofelijk hoe snel dat gaat bij de valkjes. Yelo hoort er nu gewoon bij in de kooi. ze speelt en eet en drinkt. Alleen moet ze de deur nog zien te vinden zodat ze zelf uit de kooi kan. Ze weegt 89 gram. Foto volgt nog.

Hoi Dorothé,

Dank je wel. Toen Chantal en fam Yelo kwamen brengen zaten alle valkjes (op Yella na) bij Lincey.

Hoi Wilma,

We waren te laat :'( :'( vijf over 8 stonden we er. Ach ja er zijn belangrijkere dingen.
Wat een slaapkop die Coco. Die is echt onder de indruk geweest. Hier zijn ze bezig met elke keer de balletjes te slopen. Ze weten nu hoe ze balletje voor balletje van elkaar kunnen halen. ja ik ben wel goed maar niet gek hè. Blijf ze niet terug hangen ::) ::) ::)

Groetjes Anja

Ann

Hey Anja

Het was een tijdje geleden dat ik nog eens komen buurten. Allereerst ben ik enorm blij voor jullie dat alles, gezien de omstandigheden, goed met je gaat en dat je terug thuis bent.
Verder wil ik je feliciteren met je 10e-Y'tje. *Proficiat*, en wil ik je dochter Lisa alsnog een gelukkige verjaardag wensen.

Ik heb ook weer genoten van de douche- en weegfoto's en van de leuke filmpjes.

Groetjes
Ann :-*

The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Anja

Hoi Ann,

Dank je wel hoor. Fijn dat je hebt genoten van mijn foto's en filmpjes.

Hier de beloofde foto's.

Yelo op de laptop

Yelo op de weegschaal.

Spelen met een lintje

Yeni probeert de puzzel van Wilma op te lossen.

Yelo aan het spelen.

Ook dit speeltje vakt in de smaak.

Yara aan het eten van de sepia.

Yeuntje gaat een poging wagen.

Yobi gebruikt dit speeltje ook als stok.

Nog een paar foto's van Youp in zijn nieuwe kooi.

Groetjes Anja

Anke

Wat een leuke foto's weer ;D
Fijn dat Yelo zich al zo thuis voelt bij je. Enne dat deurtje vindt ze vast vanzelf, de andere valkjes wijzen haar wel de weg ;)
Wat is dat voor een speeltje waar ze allemaal hun neus insteken?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Bello

Hoi Anja,

Nou nou meneer Youp heeft me een mooie kooi gekregen, daar kan hij zeker zijn kont in keren, en zo te zien heeft hij het heerlijk naar zijn zin bij jullie (was ook al niet bang voor) hihihi.

En Yelo ach wat moet ik daar nog van zeggen, ze is gewoon opgenomen in de groep, dat kan ook niet anders ;D

Heeerlijk toch stel je voor dat het anders was gelopen, dan zat je nu met 2 kooien in de kamer (optie bij meer valkjes).

Groetjes Dorothé

ps dat zijn leuke speeltjes, zouden die hier in de buurt ook te koop zijn?

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Wilma1

19 mei 2007, 19:38:26 #1810 Last Edit: 21 mei 2007, 10:46:19 by Gerda
Hihi  ;D...ik wist dat de twee speeltjes zouden aanslaan.....hier waren alle valkjes er helemaal "gek" mee  :D en waar ik het geef, de valkjes zitten er graag mee te puzzelen  ;D

Flauw hoor, dat je de balletjes niet steeds inelkaar wilt zetten  ::) ;D

Youp heeft een gave kooi zeg  :o daar is ie flink op vooruit gegaan  :D en kan er vast (net als Ricky) in fladderen  :D
;) Wilma                                                       

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Anke,

De deur zal zi idd wel vinden ja. Bedoel je het speeltje met dat rode wieltje? Daar moeten ze proberen om het rode wieltje om het groene pinnetje te hangen.

Hoi Dorothé,

Youp heeft nu een paleisje hoor en hij heeft het idd goed naar zijn zin hoor.
Ik denk dat de speeltjes gewoon te koop zijn in een dierenwinkel. Ik heb ze gekregen van Wilma mss zij je een antwoord kan geven.

Hoi Wilma,

Waarom heb je zo'n grote opening in je bericht gelaten??????

Nu hoef ik de balletjes niet meer in elkaar te zetten want ze hebben ze gesloopt :-X :-X >:( :-[ :-[
Ik heb ze nu los met een lintje aan de kooi gehangen hebben ze er toch nog plezier van.
Youp kan er idd in fladderen en vind het helemaal prima zo.

Groetjes Anja

Caroline

Lisa, ik ben te laat maar .... alsnog gefeliciteerd!!   :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Inge88

Yelo is echt een mooi valkje  :) Mooi gewicht ook  :)

Dat speeltje met die stokjes die eruit steken en de erin kunnen worden geduwd... werkt dat een beetje bij valkjes? Ik heb die gezien in een dierenzaak, erg leuk. Maar wist niet goed of het ook wel echt geschikt is. Spelen ze er leuk mee?

Ik wil er meer speeltjes bij... maar ik heb slechts kralen een belletje en touw hier thuis.. dus echt veel andere leuke dingen dan wat ik al heb kan ik er niet van maken. Zou leuk zijn als een dierenwinkel van die attributen los verkoopt...

Mico

Hoi hoi Anja,

Wat goed zeg dat het met Yelo ook al zo goed gaat  :D leuk om te zien dat ze al lekker aan het spelen is in de kooi. Het is echt een heel mooi valkje..we hebben haar een paar keer gezien bij Chantal..tis echt een scheetje  :-*

En Lisa..wij zijn wel erg laat...maar we hopen dat je een fijne verjaardag hebt gehad en nog van harte gefeliciteerd  ;) :D

Groetjes,
Miranda en Corine