20 augustus 2025, 12:34:20

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Bello

Ja ja typfoutje, ik heb het al veranderd ;)

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Monky

Citaat van: elfelfje op  6 maart 2007, 19:04:07

Geeft niet hoor. Niemand moet zich verplicht voelen om iets te schrijven.

Dat was het niet zo zeer... Het was meer dat ik me een beetje senile begon te voelen... want ik durfde te zweren dat ik een berichtje geplaatst had  :P :-[ :-X ;D hahaha.

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Manja,

Dank je wel.

Hoi Caroline,

Je hoeft je niet te veronderschuldigen hoor. Het is allang goed.

Hoi Dorothé,

Fijn dat je de type fout hebt verbeterd. Het leest zo raar.

Hoi Monique,

Sorry, dan had ik je verkeerd begrepen.

Groetjes Anja

Wilma1

Hoihoi, hoe gaat het hier ???

Ga jij ook met de valkjes kweken eigenlijk ??? Of heb je nog nooit jongen gehad ??? dat vroeg ik me ineens af  ::) nieuwsgierig he?!!!  ;D
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Petra*

Tja, goede vraag, ben ook wel benieuwd of Anja jongen wil??

Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Citaat van: Wilma1 op  7 maart 2007, 19:45:10
Hoihoi, hoe gaat het hier ???

Ga jij ook met de valkjes kweken eigenlijk ??? Of heb je nog nooit jongen gehad ??? dat vroeg ik me ineens af  ::) nieuwsgierig he?!!!  ;D
;D Wilma

Hoi Wilma,

Ik wel maar de valkjes nog niet  ;D ;D :o :o

Ik weet niet of ik ga kweken. Ik ben zo iemand die dan geen afstand van de jonkies kan doen. Heb er eigenlijk nog niet over nagedacht.

Hoi Petra,

Ik wil geen "jongen" meer. Heb al 2 kinderen en een man en dat vind ik voldoende  ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

*Petra*

Je hebt gelijk ,een man en een jongen is ruim voldoende  ;D ;D ;D !!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Jaylien

Hoi Anja

Zou jou dagboek heb ik ook gevonden. Ik heb al een boel van je verhalen gelezen, maar nog niet alles.
Maar wat een verhaal joh van Yeni is alles nu weer goed met yeni? En met Yunah hoe gaat het daarmee.

En mooie foto`s voor al die ene met die koppies tegen elkaar erg lief.

Ik ga al je verhalen zeker nog lezen en je dagboek daarna blijven volgen. Erg leuk

Zo en nu me bedje in het is al laat. Ik blijf ook lezen over valkparkieten erg verslavend hihi :P

Dit is ons mooi wonder Zira 8 weekjes oud.
Volg Zira in het dagboek van Zira!!
Greetzz Jaylien

tamara

hoi anja,

Hoe is het hier?

Met de valkjes in ieder geval goed als ik naar de dochefotos kijk.
Weer prachtige fotos heb je gemaakt hoor!!
Ik ben momenteel wat weinig op de site omdat ik het erg druk heb maar ik probeer je boekje te blijven volgen!!

groetjes tamara en tequila en amigo

Anja

Hoi Jaylien,

Leuk dat in mijn boekje komt lezen. en als je vragen hebt dan hoor ik het wel. Met Yeni is uiteindelijk alles goed gekomen. Als ik de foto's terug bekijk dan schrik ik nog elke keer. Ze ziet er nu een stuk mooier uit hoor.
Met yunah gaat ook alles goed. Dat is de tamste valk die ik heb. Daar kun je echt alles meedoen. Hij vind het gewoon allemaal goed.
Ja verhalen van valkjes zijn zeer verslavend ik weet het  ;D ;D

Hoi Tamara,

Met mij is alles goed hoor. Ook ik heb het wat druk en daardoor niet lang op het forum. Doordeweeks ongeveer een uur en in het weekeind wat langer. ik lees wel bij iedereen maar ik reageer niet altijd.

Groetjes
Anja

Anja

Hoi Allemaal,

Vandaag geen douchefoto's. Sorry maar ik had er gewoon de tijd niet voor.
Heb wel wat andere foto's gemaakt.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik kan me voorstellen dat je geen tijd hebt gehad voor douchefoto's, na een twee uur durende wandeling. Wel weer mooie foto's, wat zijn ze toch mooi!

Mara

tamara

wat een leuke fotos weer!!
De lutinos van jou zijn echt prachtig zeg!!
Ik hoop dat die van mij ook zo mooi wordt in de toekomst!!

groetjes tamara en tequila en amigo

Romy

Hoi Anja

Eerst wil ik toch even zeggen dat je je helemaal niet hoeft te verontschuldigen omdat je geen douchefoto's kon maken! Zo lijkt het alsof je je verplicht voelt en dat is helemaal niet zo! Door de gewoonte verwachten we dat misschien wel, maar het mag voor jou geen sleur worden natuurlijk.
Deze foto's zijn zeker op z'n minst even mooi, maar wel anders natuurlijk :)

Het is lief om de valkjes eens gewoon in hun kooitjes te zien :) Ook deze foto's zijn gewoonweg prachtig om van te genieten!

Groetjes
Romy

Bello

Hoi Anja,

Deze foto's zijn ook leuk!!!

Als we maar foto's te zien krijgen maakt niet uit welke ;D

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel