28 april 2024, 22:38:09

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Ineke

Al je vogels zien zo gezond uit! Wat is dat gezellig om ze zo bij elkaar te zien. Yobi is n mooie dame! Heel herkenbaar, die handdoeken overal :D

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Bello

Als ik s ávonds uit mijn werk kom zitten de katten eerlijk waar voor de deur te wachten (maakt niet uit wanneer ik thuis kom ze weten het gewoon), we hebben normaal glas in de deur en daar verbrengen ze heel wat tijd (kunnen ze ook bij de buren naar binnen kijken).

Bello hoort het geluid van mijn auto en piept dan ook.

Als mijn vriend thuis komt, ziet Bello zijn auto en begint dan heel luid te roepen (

om die tijd is hij er ook altijd uit en komt mijn vriend binnen en kan nog niet eens zijn jas uittrekkken en zit Bello gelijk op zijn schouder.

Ja die 2 samen is een pot nat. ;D

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Ineke,

Tja moet toch iets om de poepjes op te vangen he  :P :P
Ze zijn ook allemaal kerngezond.
Yeni is het zieke vogeltje geweest maar is er nu ook weer helemaal boven op.
Ik zal wel eens 3 foto's plaatsen.


Yeni op 25 februari 2006 doodziek.


Yeni op 18 mei 2006 al stukken beter.


Yeni nu nooit gedacht die ze het zou halen. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ze is voor ons dan ook een beetje meer speciaal dan de andere valkjes.

Groetjes Anja


Anja

Hoi Wilma,

Ben net nog naar het toilet geweest maar ik heb niets zien zitten hoor. :) ;) ;D ??? :P

Hoi Dorothé,

Misschien Teuntje wel een Dorothé valkje wordt. Hier hebben ze ook een eigen voorkeur hoor. En dat terwijl ik er al 5 heb.

Groetjes Anja

Wilma1

 ;D



Wat een zielig smoeltje, Yeni met die "kap" eromheen...ik wist niet. dat dat ook bij vogels gedaan werd ??? gelukkig ziet ze er weer opperbest uit!!!

Hoi Dorothe, (hoe krijg ikdat streepje er nu op ???)
Katten lijken soms net honden, als wij met de auto thuis komen, zien we ze 1 voor 1 aankomen lopen naar de auto en wandelen in een rijtje mee naar binnen  ;D

Zelf als IK of Piet binnen zit, horen ze het gelid van onze auto en staan dat rechtp te luisteren wanneer de deur opengaat ;D

vroeger deed onze hond dat, maar en kat verwacht je dat niet altijd van  :D ;)
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Citaat van: Wilma1 op  8 oktober 2006, 15:24:30
;D



(hoe krijg ikdat streepje er nu op ???)

:) Wilma


Hoi Wilma,

Dat doe je gewoon zo.
Dorothé.

Simpel toch hahahahahaha
Je houdt de linkse alt in en dan 130 dan heb je dat streepje op de é,

Groetjes Anja

Ineke

Ja, ik volg t al vanaf t begin :) toen je nog twee had en nu al bijna zes! Heb je eens n foto van de kooi van ze? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

Anja

Citaat van: Ineke op  8 oktober 2006, 18:03:19
Ja, ik volg t al vanaf t begin :) toen je nog twee had en nu al bijna zes! Heb je eens n foto van de kooi van ze? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.


Bij deze Ineke de foto van de kooi.


Kooi kan boven ook open en de indeling is alweer veranderd.

Groetjes Anja

Anja


Hier nog wat kiekjes.
Het is vandaag echt fotodag hoor.


Yunah op de kooi.


Yobi op de bodem van de kooi.


Yara ondersteboven in de kooi.


Vijf op 1 rij.


Yiba speelt hier voor een alien :P :P


Yiba wil persee op het hoogste punt zitten.


Yunah en Yeni in gesprek.

De volgende foto's gaan over de vriendschap tussen Yobi en Yiba. Hartverscheurend gewoon.















Nog eentje waar Yunah speelt met zijn veer.


Groetjes Anja

Bello

Jeetje en die zit echt pas sinds vrijdag bij julli en zit nu al te knuffelen???

Het is niet te geloven

Mooie foto's trouwens ;D

Ben benieuwd hoe het hier straks gaat met Teuntje en Bello samen.

Wilma:
Nee maar onze katten zijn ook niet normaal,
Mickey de rode die is altijd bij mij in de buurt (net of hij mij bewaakt, ik heb hem uit het asiel en het was boem pats en we hadden echt zo'n band met elkaar. Mijn vriend zegt altijd: tussen jullie is er iets speciaals.

Binky (donker gestreept) hebben we zelf groot gebracht omdat zijn ma hem in de steek had gelaten toen hij ca. 10 dagen oud was.

Jamie(Raggdoll) is gewoon Jamie een raskat maar zo heel gewoon niets geen rare fratsen of zo, van zo'n kat kun je er wel 10 hebben .

Maar een ding hebben ze gemeen ze zijn altijd wakker of bij ons in de buurt en s'nachts slapen ze.

Dorothé



Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Ineke

Nou, ik ben op mijn wenken bediend :) dank je wel!
Inderdaad hartverscheurend, die kroelfoto's. Ik hoop, dat ook ns te zien bij ons, als we meer valkjes hebben. Daar kun je toch uren naar kijken, zo aandoenlijk!

Anja

Hoi Dorothé,

Yobi zit pas sinds zaterdag bij ons en er wordt nu al op los gekroeld. Het gaat steeds makkelijker. Hoe meer valkjes je hebt hoe makkelijker deze worden geaccepteerd. Dat merk ik nu wel.

Mooi om te lezen je hebt katten met een eigen verhaal. Ze lijken me ook heel lief (en dat voor iemand die bang is van katten)
je hebt je persoonlijke bodyguard lees ik wel.

Hoi Ineke,

Als je de maten wil van de kooi dan geef maar een gil he.
Yobi is echt fantastisch. Daar kun je echt uren van genieten (van allemaal hoor)

Groetjes Anja

Coco en Chantal

Hoi Anja

:o Wowww nu al kroelen, wat is die Yobi toch een slijmballetje hihi ;D.
Echt super hoor, hoe snel Yobi weer is gewend.

Ik vind ook dat het vaak te maken heeft met de mensen zelf die de valkjes houden, jullie zijn zo gemakkelijk en dat stralen jullie ook uit, vandaar ook dat het zo makkelijk gaat met de nieuwkomers, dus een DIKKE PLUIM voor jullie 8)

Het zijn stuk voor stuk weer super foto's die je hebt gemaakt en nog bedankt voor de foto's via de mail, zal ze goed bewaren. :)

Groetjes Chantal en de valkjes
Groetjes Chantal en de valkjes


Anja

Hoi Chantal,

Zal mijn schoenen aanhouden oke  ;D ;D ;D
Fijn om dat te horen. Weten wij ook dat we het goed doen.

Maar ik denk ook dat hoe meer valkjes hoe makkelijker het gaat.

Dank je wel.

Groetjes Anja