29 april 2024, 01:01:48

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Ann



The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Anja

Hallo allemaal,

Hier nog wat nieuwe




met z'n alle'...... met z'n alle


Ben al goed gewend.


Hier nog wat badder foto's.


Yara die geniet met volle teugen.


Yeni doet het ook steeds beter.


Yiba vind het ook leuk.


Yunah geniet er ook van.

En hieronder onze Yobi.


Yobi in de douche.


nog steeds in de douche.


Yobi geniet er ook van.


Yobi wordt gefohnt.

Groetjes Anja



Rianne

Ik zag je foto's bij de 10 meest recente berichten staan. Echt prachtige foto's, die druppels staan er zo duidelijk op! :o :D
Je albino'tje lijkt wel een catharina, zo met dat platte kuifje ;)

Coco en Chantal

Hoi Anja

Ik wil je nog even heel veel plezier wensen met Yobi.
Yobi word goed geaccepteerd in de groep, hartstikke fijn.

O die douche foto's weer, wat schattigggg, het was wel nodig bij Yobi trouwens, want dat was een echte smeerpoest met zijn pap hihi ;D.
Over een paar weken zal Yobi wel beter in de veren zitten, het is nu nog echt een babytje ;D

Een dikke knuffel  :-* aan de groep en 1 extra voor Yobi van mij.

Groetjes Chantal en de valkjes


*Petra*

Hoi Anja,

Tjee, wat een mooi stelletje, echt geweldig hoe dat gaat..
en dat douchen vinden ze toch wel heerlijk hé.
Yiba vind ik ook ontzettend mooi!!

Groeten Petra :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

Ik wil het toch ook een keer proberen om Bello onder de douche te krijgen maar we hebben zo'n grote badkamermet apart bad en douchekabine,

vliegen ze dan niet (indien je die hebt hoor kan ook een gordijn zijn) tegen de douchedeuren aan?

En ja de katten zijn dit gewend dat ze niet in de woonkamer mogen, overdag zijn we toch werken en s'avonds na het eten zijn we toch boven (Bello slaapt dan al) op de computerkamer en dan zijn ze bij ons. Ze vinden het ook keileuk als we in bad zitten en liggen ze op de badmat ( net onze bewaking zo).

We hebben een groot huis en de katten hebben een grote kamer waar ze s'nachts lekker liggen te pitten, en een heeellle grote zolder die geheel van de katten is om te ravotten (racebaan dus)

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Wilma1

Citaat van: Bello op  7 oktober 2006, 18:53:16
Ohhhh  om die reden zijn ze gekortwiekt.

Dat scheelt wij hebben geen hond maar wel katten en die komen niet in de woonkamer (alleen als ze met ons in de achteruin mogen of lekker op de arm gedragen worden door de kamer heen of ieder apart op schoot mogen zitten (zolang ze geduld hebben om dit te doen).

En Micky Jamie en Binky vinden dit heel normaal.

Foto is trouwens heel spontaan gemaakt, ze lagen uit eigen beweging op zolder in een groepje

Jamie de Raggdoll is de laagste in rang en verdient ook extra aandacht van ons, en vind dit prachtig als hij alleen de aandacht krijgt.

Dorothé


Wij hebben 8 katten en die lopen gewoon in de huiskamer (eigenlijk overal) OOK als de vogels los vliegen en dat geeft geen enkel probleem....ze zijn dit gewend en gaan niet achter de vogels aan....ze kijken soms op als er een laag overvliegt en als ze het "te" vinden verplaatsen ze naar een andere slaapplaats.

We hebben er ons ook nooit zorgen om gemaakt, dat het niet zou kunnen, met strakke en strenge regels hebben ze het geleerd en 1 verheven woord of gebaar is al meer dan genoeg om te laten weten als ze IETS doen wat WIJ NIET willen en het is zeer weinig nodig om dit te doen!

Maar als ze een vogel IN DE TUIN ziem DAN gaan ze er wel achteraan of van die gekke bekkie's trekken  ;D dat is wel heel apart, vinden wij.

Zelfs Coco loopt de hele dag over de vensterbank en ze gaan daar zeker niet naar toe  :o stel je voor dat hij zijn snavel gebruikt, daar passen ze wel voor op  :-\


Wat een geweldige foto's Anja.....gaaf dat ze zo lekker onder de douche willen, je ziet ze genieten!!

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Hoi,

Hoi Rianne,

Dank je en Yobi is echt een valkje hoor. ;D ;D ;D

Hoi Chantal,

Yobi deed het heel goed in de douche en ook zeer goed in de groep. Ze heeft niet eens apart gezeten meteen hup in de grote kooi. Niet hoeven vechten voor een plaats helemaal niets. Moest je een super dikke knuffel terug geven van allemaal en 1 extra van Yobi.

Hoi Petra,

Yiba is ook een mooie valk vooral de pareltjes vind ik heel mooi. Douchen gaat vanzelf dat kon je wel zien aan Yobi.

Hoi Dorothé,

Wat een luxe voor je katten. Dat zullen wel heel fijn vinden toch.
Over het douchen... tja die van mij vliegen niet maar je zou het kunnen proberen met je hand om Bello heen zodat ie niet weg kan vliegen.
Ik begin meestal zo laag mogelijk bij de grond omdat je daar de fijnste druppels hebt. Naargelang ze er aan wennen gaan ze dichter naar de douchekop toe.

Hoi Wilma,

Knap van je dat de katten niets aan de vogels doen. In de natuur is het anders.
Dat onder de douche willen heb ik opgebouwd toen Yara bij ons kwam. Yunah en Yeni waren alleen gewend aan de plantenspuit. Maar die vinden het nu prachtig om onder de douche te mogen.

Groetjes Anja

Anja




Aangezien ik vanmorgen al vroeg uit de veren was heb ik nog een aantal leuke kiekjes geschoten.


Alle 5 samen.


Yobi samen met Yeni.


Yunah, Yeni en Yobi.


Yara in de nieuwe bak. Scheelt een hoop in de rommel die ze maken.


Yiba op de trap.


Close-up van Yobi.


Wat is dit nu weer allemaal.


MMMMMMM heerlijk.


Hier is Yobi net wakker.


Even de veertjes poetsen.


Op de weegschaal.


Close-up van Yunah.

Groetjes Anja

Bello

Valt mij toch echt dat alle valkjes op deze zite zo'n rust uitstralen.

En de meeste zijn foto's maken gewend.

Zal wel moeilijk voor je zijn als je naar je werk moet of weg gaan van de valken famile.

Maar dan weet je als je thuiskomt dat ze geduldig op je wachten.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Als we weggaan doen we ze allemaal in de kooi.
En als we dan thuiskomen dan blaft eerst Pukkie alles bij elkaar (die halen we eerst aan) en de valkjes beginnen 1 voor 1 te roepen wie het hardste kan totdat we er iets tegen zeggen.
Wat mij opvalt is dat valkjes een bijzonder goed gehoor hebben.
Als Jeroen 'savonds thuis komt van zijn werk dan begint eerst Yeni te roepen terwijl hij nog niet binnen is. De rest begint dan mee te doen. Hij is dan nog in de schuur om de fiets weg te zetten.

Het fotograferen zijn ze hier idd gewend. Dan doen we al vanaf we ze hebben.

Groetjes Anja

Wilma1

Leuke foto's en net wat Dorothe zegt....er straalt een rust van uit.....gezellig die tafel met al die spulletjes erop!! Je ziet ze genieten!
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Dat is onze salontafel. Die hebben ze in beslag genomen. :P :P Er staat vanalles voor de valkjes op. Zelfs een trap zodat ze van de grond weer op de tafel kunnen.

Groetjes Anja

Wilma1

Citaat van: elfelfje op  8 oktober 2006, 13:25:17
Hoi Wilma,

Dat is onze salontafel. Die hebben ze in beslag genomen. :P :P Er staat vanalles voor de valkjes op. Zelfs een trap zodat ze van de grond weer op de tafel kunnen.

Groetjes Anja


Geweldig....ik heb voor Ruby OOK een trapje om dezelfde rede, hij kan dan weer terug, want het gebeurt wel eens dat ie van de kooi springt  ;D ;D ;D


en ...........ehhhhhh.....we "lopen" elkaar WEER achterna  ;D ;D ;D ;D ;D
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja