29 april 2024, 02:39:47

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

moerre

heel mooi valkje erbij
ik hoop dat het leventje daar geweldig word
profitiat
groetjes

Anja

Dank je Moerre,

Ze zal hier echt een supervalken leven hebben hoor. Daar hoef je niet bang voor te zijn.

Groetjes Anja

*Petra*

Wat een Lieffie !!!
en ook al meteen aan het eten?
hoe doe je dat toch  ??? ???

Groeten Petra :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Petra,

Dat gaat gewoon vanzelf. Ik doe er niets speciaals mee.
Zul je wel merken als Noeka bij jullie komt.
Valt allemaal reuze mee.
Yobi zit ook niet apart in de kooi maar meteen in de grote kooi en dat gaat superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Groetjes Anja

Bello

Gefeliciteerd met Yobi!!!
En dan al gelijk in de grote kooi, maar het gaat volgens mij steeds makkelijker als je meer valkjes hebt.

Maar zie ik het nu goed zijn jouw valkjes gekortwiekt????


Bello vliegt hier 3 per dag 3x zijn gekke vliegroute en maar vliegt hij niet.

Dan lift hij bij  1 van ons 2 mee, komt die ook door heel de beneden verdieping.

Groetjes en veel geluk en natuurlijk weer:

FOTOOOOOOOOOOOOS

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Jep je ziet het goed mijn valkjes zijn gekortwiekt  :-[ :-[ :-[
Dat is met een rede. Ik weet ook wel dat de meeste daar op tegen zijn maar wij hebben zo beslist om toch valkjes en een hond samen te kunnen houden.
Als ze vliegen dan jaagt onze hond erachter aan en dat vind ik ook niet leuk.
Nu accepteert ze alles van de valkjes en dat vind ik fijn.

Groetjes Anja

Wilma1

Citaat van: Ineke op  5 oktober 2006, 18:30:02
Citaat van: elfelfje op  4 oktober 2006, 13:33:36

Vind het gewoon een leuk woord kakbak.
Riny is wel goed he in het verzinnen van dingen.

Groetjes Anja

Wat wil je, ze leeft in n sprookjesbos :D


Zolang het daar maar bij blijft kunnen we ermee omgaan.....als ze gaat "dwalen" moeten we haar wat meer in de gaten gaan houden!!  ;D

Yobi is een mooi vogeltje en ik vind haar(ik had het bij Riny over HIJ  :P) op Dusty lijken?!!! Ze is gekortwiekt toch, als ik het goed zie....kan ze wel mooi tam gaan worden?!!!
:D Wilma




Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

o ....het antwoord staat er al terwijl ik verzend....hihi...maar ze hoeven niet minder gelukkig te zijn hoor...ik heb 2 gekortwiekte en die van Joke zijn OOK gekortwiekt, om dezelfde rede als jij zegt....haar hond wordt er erg nerveus van als ze zouden vliegen.... en ze spelen, fluiten en WIPWAPPEN  :P  net als alle anderen!!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Ben blij dat er iemand is die er ook zo over denkt. Als er in een topic staat dat er een valkje gekortwiekt is dan roept dat meestal een enorme discussie op.
Ik doe het met een goede rede en niet om ze makkelijker tam te krijgen want volgens mij maakt dat geen verschil.

Groetjes anja

Wilma1

Citaat van: elfelfje op  7 oktober 2006, 18:07:08
Hoi Wilma,

Ben blij dat er iemand is die er ook zo over denkt. Als er in een topic staat dat er een valkje gekortwiekt is dan roept dat meestal een enorme discussie op.
Ik doe het met een goede rede en niet om ze makkelijker tam te krijgen want volgens mij maakt dat geen verschil.

Groetjes anja


Ik heb er echt geen moeite mee....beter een levende gekorwiekte-, dan een dooie die eens kon vliegen  ;)

En die bij mij zijn gekortwiekt, kunnen er nu de hele dag uit en zijn dat zo gewend....dat ik ze verdriet zou doen, als ze nu zouden kunnen vliegen, want dan moet ik ze meer in de kooi laten dan nu....b.v als de buitendoor open is, of als ik even iets moet pakken ergens!! Nu gaan ze lekker hun gangetje  :D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Ja zo gaat dat hier ook.

Heb speciaal rieten mandjes op de grond staan waar ze aan mogen bijten. Daarin liggen dennenappels en wilgentakjes.
Verder hebben we de onderste plank van de dvd kast leeg gehaald omdat ze daar aan gingen bijten en nu gaan ze daar in zitten. Heel komisch om te zien hoor.
Ik heb een grote trap waar ze op kunnen en dan kunnen ze zo op de salontafel waar altijd eten en drinken staat.

Groetjes anja

Bello

Ohhhh  om die reden zijn ze gekortwiekt.

Dat scheelt wij hebben geen hond maar wel katten en die komen niet in de woonkamer (alleen als ze met ons in de achteruin mogen of lekker op de arm gedragen worden door de kamer heen of ieder apart op schoot mogen zitten (zolang ze geduld hebben om dit te doen).

En Micky Jamie en Binky vinden dit heel normaal.

Foto is trouwens heel spontaan gemaakt, ze lagen uit eigen beweging op zolder in een groepje

Jamie de Raggdoll is de laagste in rang en verdient ook extra aandacht van ons, en vind dit prachtig als hij alleen de aandacht krijgt.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Wat een stel prachtige katten heb jij. Die katten van jou zullen dat gewend zijn neem ik aan.
Pukkie (en nu ook de valkjes) gaan overal waar wij gaan.
Het is maar net wat we ze gewend maken.

Groetjes Anja

Ann

Hey Anja

Zal ook maar is iets in je dagboekje zetten voor het kaarsje van dinsdag hé ;).

Gefeliciteerd met je nieuwe valkje.

MOOI :D.

Ik krijg er binnenkort ook nog één bij, zodat ik 2 koppels ga hebben om te kweken :D. En dus 6 valkjes in totaal. Ik heb echt last van het virus ;D . Waren alle virussen maar zo leuk ::)

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Anja

Hoi Ann,

Dank je voor je berichtje.
Had het kaarsje toch wel gebrand hoor.
Ja idd waren alle virussen maar zo leuk dat ben ik helemaal met je eens.

Groetjes Anja