25 juni 2025, 00:44:50

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: Caroline op 14 januari 2007, 12:06:45
Ja, dat hoop ik ook.

Ik heb tot 3 x toe een heel berichtje getypt over de foto's en tot 3 x toe werd alles zwart en was alles weg.

Grrrr.  >:(

Op dit moment, (niet te vroeg juichen) doet ie het weer eventjes iets beter.  ;)

Groetjes!!

IK weet hoe het voelt, met mij toen net nieuwe laptoppie  :-\ die 2x terug is gegaan, maar gelukkig kreeg ik een ander en ji moet geduld hebben... >:(

Hoi Anja,
Ruby eb Coco zaten aandachtig te luisteren en Ruby deed meteen een valkjesgeluidje na  ;D...ze kijke zo om zich heen en snappen ergeen snars van  ::)

Als Joke weer wat tijd heeftn gaat ze zeker kijken naar jouw foto's de laatste dagen heeft ze geen pc gezien  :P...
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Citaat van: elfelfje op 13 januari 2007, 18:37:08
Hoi Mara,

Dat vind ik nou echt leuk om te lezen. Je bent van harte welkom hoor.
Ik hoor het wel.

Groetjes Anja

Hoi Anja

Vanaf februari heb ik het een stuk rustiger. Ik heb het nu vrij druk maar daarna is het echt superrustig bij mij. Dus ik denk dat het misschien handig is om dan wat af te gaan spreken. Ik stuur je wel even een im'tje...

Liefs

Mara

Joy4ever

Hoi Anja,

Echt leuk al die douche foto's...
Hoe die van mij dat vinden weet ik nog niet moet ik nog steeds een keertje proberen.
De plantenspuit vinden ze echt fantastisch. Gipsy wilt nooit maar zodra hij ziet dat Pucky ervan geniet, moet meneer ook en dan met zijn tweeën op hun kop hangen, en ik natuurlijk geen fototoestel bij de hand....

Ik kom snel weer bij je lezen!

Groetjes Joyce

Lees alles over mijn lieverds in
Gipsy & Pucky

Anja

Hoi Caroline,

Ik blijf duimen dat je laptoppie het blijft doen hoor.

Hoi Dorothé,

Dat doen we zeker nog een paar keer over. Dat blijft niet bij 1 keer.

Hoi Wilma,

Fijn te lezen dat Coco en Ruby van de filmpjes genoten hebben.
Joke is altijd welkom in mijn boekje.

Hoi Mara,

Ik wacht gewoon op jou IM.
Komt vanzelf goed.

Hoi Joyce,

Ik doe de valkjes meestal in de douche en Ton knipt dan de foto's. Anders zou ik ook niet zo'n mooie foto's hebben als ik dat alleen moest doen.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik heb je net een IM'tje gestuurd. Trouwens, ik heb nu pas ontdekt dat jij een eigen site hebt. Gaat niet over valkjes maar ik vind de site mega cool.

Liefs

mara

Anja

Hoi Mara,

IM ontvangen en beantwoord.
Dank je voor het compliment. Het wordt eens tijd dat ik die site eens ga up-daten.
Heb er erg weinig tijd voor.

Groetjes Anja

Mara

Heel even off-topic...Ik heb nog wat leuke afbeeldingen van draken en dergelijke die ik er niet tussen heb zien staan....

En ik heb al geantwoord op je pm.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Die zou ik wel heel graag willen.
Ik stuur je een IM met mijn mailadres.

Groetjes Anja

tamara

hoi anja,

wat een prachtige fotos heb je weer!! :D

Die dochefotos zijn altijd geweldig maar ik vind die fotos van de valkjes bij die laafjes ook echt super.
Op een van de fotos zit een lutino op een soort kistje. Ik vind dat die echt een prachtige megakuif heeft zeg!! ;D
P.S.jij had toch 3 lutinos en die hadden ook allemaal een kaal plekje toch?? En bij twee van hen is het helemaal weg en bij 1 van hen zie je het nog maar een beetje.??? ???

dat klopt och of niet? Ik meen dat je mij dat ooit gemaild had. Mijn lutino is zo mooi maar ze heeft een erg grote kale plek achter de kuif en dat is zo jammer!! :-\

groetjes tamara en tequila en amigo

Mara

Hoi Anja

Ik kijk erg uit naar 4 februari dan kan ik die 8 schatjes van jou in levende lijve bewonderen.

Liefs

Mara

Anja

Hoi Tamara,

ik heb idd 3 lutino's. Alledrie hadden ze een kale plek. Bij Yunah (de valk op het kistje) en bij Yeni is de plek helemaal weg. Bij Yella nog niet. Ik weet ook niet of dat nog gebeurd maar volgens mij zijn er veertjes aan het groeien.
Het wil dus niet zeggen dat als ze een kale plek hebben dit ook altijd zo blijft.
Het heeft bij Yunah en Yeni wel erg lang geduurd voordat dit weg was.

Hoi Mara,

Ik heb er ook erg veel zin in. Zie ik tenminste wie jij bent. Ook dat vind ik spannend.
Nog 19 dagen en dan is het zover.

Ik heb nog wat foto's geknipt gisteren.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Leuke foto's. En inderdaad, nog 19 dagen. Dat gaat snel zeg. Maar ik heb er echt zin in.

Groetjes

mara

Ivy

Hoi Anja.
Wat een leuke foto's, en wat lief van je valkjes dat ze de labels van het speelgoed verwijderen... nu kan je het rustig aan kinderen geven haha.
Ik heb ook twee lutino's en die hebben wel een kaal plekje, maar omdat ze eigenlijk een bos haar hebben (haha) kunnen ze de veertjes die eromheen liggen over het kale plekje schikken, dus je ziet het meestal niet. Een beetje hetzelfde wat sommige mannen doen - de rest haar over de kale plek kammen wuahaha
Ik zie het dan alleen als ze net gedoucht hebben ;D.

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Wilma1

15 januari 2007, 19:34:42 #898 Last Edit: 15 januari 2007, 19:37:25 by Wilma1
HET beloofde recept  :D             

NODIG:
een handje kiemzaad
een handje gewone vogelzaden MET zonnepitten
2 eetlepels nutribird (die had ik nog staan  )
500 gr. broodmix
325 ml. water

Bereiding in de broodbakmachine:
De kiemzaden met de vogelzaden 1 nacht laten wellen.
Het brood mengen, zoals gewoonlijk tot het klaar is om te bakken, de bovenstaande ingrediënten toevoegen en goed doorelkaar kneden...brood terug doen in de machine en afbakken als gewoonlijk.

Het ruikt ongelofelijk lekker  :P :P :P  EN het is leuk om te doen en te zien dat je vogels er naar hartelust van eten!!!!

Je kan het natuurlijk OOK met " de hand" maken in een oven  :D  maar dan moeten de broodmix en water een ander verhouding hebben, volgens het pak!!!!

Als afwisseling kun je er natuurlijk kruiden in toevoegen....SUCCES!!!

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Ik vervang altijd 75% van het water door eieren.
Groetjes Riny :D