29 juni 2025, 03:05:22

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

*Manon*

Lieve Anja, Ton, Lisa en Jeroen,

Wat ontzettend fijn dat Yabber bij jullie komt wonen ;D
En ik wil jullie ook nog even zeggen dat ik heel erg veel aan jullie denk en hoop dat voor jullie ook heel snel de zon weer gaat schijnen.

Liefs Manon

Kaatje

Hoi Anja,

Hihi ... ik dacht dat Caroline een grapje maakte over de naam Yabber, maar ik lees dus net in haar boekje dat Gabber echt de naam Yabber krijgt !!

Groetjes, Karin

Caroline

:o Ik maakte geen grapje hoor ALHOEWEL .... in eerste instantie wel ik mailde naar Anja en vertelde dat Gabber een Yabber mocht worden, waarop Anja antwoordde: Hoe weet jij dat, hij gaat inderdaad Yabber heette.  :D ;D

Telepathie.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hahahaha dat is een leukerd, toevallig, maar erg toepasselijk die naam  ;)

Groetjes Manon

Wilma1

GEFELICITEERD MET YABBERRRRRR  :D

Jullie dierenpaleisje wordt in NO TIME uitgebreid  :D wel gezellig  :D als de een ff stil is, fluit de ander zijn deuntje  ;)

Een heerlijk afleiding voor alles wat jullie weer overkomt  ;)
:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Petra*

Proficiat met jullie Yabber !!

Groetjes Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Dierenfreackske

Hoi Lieve Anja ,Ton ,Anja en Jeroen...ik hoop dat jullie heel veel plezier zullen beleven met je nieuwe valkje Yabber , ik vind het heel lief dat je hem bij jullie gaat opnemen , in dit lieve gezinnetje met de valkjes ! Ik wou dat ik niet zo ver woonde dan kwam ik jullie eens een bezoekje brengen he , hihi ! Ik hoop dat jullie een betere nacht gehad hebben en dat Ton minder pijn  had ! Ik weet zeker dat yesni ook heel gelukkig zal zijn als ze haar broertje ziet , haha ! En Lisa he ! Ik vond het ook een supermooi nestje he ! Grtjs Ann

Saar

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst :D

Anja

Hoi hoi,

Ik heb vanaf vrijdag tot nu mss 6 uurtjes geslapen. De pijn is nu te houden maar zeker niet weg.

Aangezien ik overstelpt wordt met mailtjes en smsjes maak ik toch maar bekend wat er precies aan de hand is.

Bij Ton is afgelopen donderdag kanker geconstateerd en vandaar dat hij met spoed geopereerd moest worden.

Morgen mag hij in de ct scan en donderdag krijgen we de uitslag daarvan. Dit ivm eventuele uitzaaiingen.

Nu even on topic.

Zoals jullie kunnen lezen komt Gabber het Y-team versterken. Zijn naam wordt idd Yabber. We zijn reuzeblij met hem en hij heeft dan toch een speciaal plekje voor ons.

We hebben de valkjes wel gewoon gedoucht maar geen foto's gemaakt. Dat kon ik allemaal niet meer bolwerken. ik heb in feite nu 2 fulltime banen en zelf ben ik ook nog niet 100% dus het is zwaar. Erg zwaar.

Karin,

Jij even apart. Hartstikke bedankt voor je lieve en oprechte kaart. Meid wat doet goed zo'n kaartje. Dank je wel ook namens Ton.

Iedereen dank je wel voor de sterkte wensen en voor de felicitaties wat betreft Yabber. Ook namens Ton.

Groetjes Anja

Saar

:( :( :( :( :(
Heel erg veel sterkte Anja :-* :-* :-*

Dafrinja

wow...veel sterkte jullie allemaal....Maar ook veel plezier met Yabber...maar dat zal inelkgeval vast wel goedkomen...

groetjes en veel beterschap vanuit hier

Dafrinja

Rianne

Jemig Anja, dat is niet niks... Veel sterkte ermee :-\

•=Bonnie=•

jemig... daar wordt je even stil van, heel veel sterkte voor jou en je gezin Anja.

Sanna

Hoi Anja en familie,

Ik dacht wel dat het iets in die richting zou zijn. In ieder geval heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat de operatie afdoende is geweest en dat jullie nou het ergste gehad hebben.

Heel veel plezier met Yabbertje. Hoeveelste Y-tje is dat nou? ;D

Veel liefs, Sanna

danielle

Hoi Anja,
Jemig, ook ik word hier stil van. Weet niet goed wat ik kan zeggen. In ieder geval heel veel sterkte voor jullie en ik duim echt mee, dat de uitslag goed is en dat er geen sprake is van uitzaaiingen.
Wat een zware tijd moet dit voor jullie zijn.
Probeer ondanks de drukte van baan en thuis ook wat rust voor jezelf te nemen, he!
Ik denk aan jullie!
Super dat Yabber bij jullie mag komen wonen. Hopelijk toch wat afleiding voor deze moeilijke tijd! Het is echt een mooi valkje. En zo he, wat wordt jullie valkenfamilie toch groot. Toch fijn om ze om je heen te hebben, als het niet zo lekker gaat. Dan merk je toch, hoeveel liefde de valkjes je terug geven.

:-* Danielle