16 juni 2024, 06:57:23

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Bello

Hoi Anja en Ton Lisa en Jeroen.

Hee meis probeer vancht een beetje te slapen.

Ik weet het is moeilijk om s' nachts geen "waakhond" te zijn.

Zet je toch gewoon je telefoontje en je laptoppie uit.........

Is toch al zo moeilijk voor jullie om dit zeer korte rotnieuws te kunnen verwerken....

Groetjes Ivo en Dorothé

Oh wat is Yesni een zacht valkje en lief.
Maar ons Yeentje mag er ook zijn!!!
doe knuffelt ook lief en fluit al mooi ;D
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Manon*

Hoi Anja, Ton, Lisa en Jeroen,

Ik kom jullie even een knuffel brengen.
Wat een verschrikkelijk nieuws.
Ik ga hopen, duimen en kaarsjes branden voor jullie dat de operatie geslaagd is en ik wens jullie ontzettend veel beterschap.
Wanneer horen jullie meer over het verdere verloop?

Goh meis, wat een rotnieuws hebben jullie gekregen zeg!
Maar zoals al eerder gezegd is, denk ook aan jezelf, ook al is het moeilijk!
Maar je helpt Ton, de kinderen en ook jezelf er het beste mee als je voldoende rust en er kunt staan voor diegenen die je nodig hebben al zul je zelf ook een schouder nodig hebben.



Groetjes Manon

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Kom jullie sterkte wensen.
Vreselijk om te moeten wachten op de uitslagen.
Ik duim hoop en bid dat Ton geen verdere uitzaaiingen heeft en de operatie geslaagd is.

Heel erg veel sterkte. Ik denk aan jullie.

Dierenfreackske

Hoi Anja ....heel veel sterkte hoor !  Vreselijk om te moeten wachten achter de uitslag , namens Matthias en Eddy ook heel veel sterkte voor jullie allemaal hoor ! Grtjs Ann



carco

Heel veel sterkte en een grote knuffel voor jullie allemaal.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Manon*

Hoi Anja,

Ik kom jullie sterkte wensen



Groetjes Manon

Romy

Hoi Anja

Dit pakt me heel erg. Kanker.
Zelf heb ik 3 maanden voor een nicht van m'n moeder en haar 3 babykinderen gezorgd toen zij borstkanker had en chemo en bestraling kreeg. Ik begrijp waar je nu doorgaat en het moet verschrikkelijk zijn...
Maar het belangrijkste is echt dat jij goed voor jezelf zorgt. Als je zelf niet goed bezig bent, dan straal je dat over op je naasten. Dus probeer aub in de mate van het mogelijk ook goed voor jezelf te zorgen! Ik ben ervan overtuigd dat Ton dat ook begrijpt en er uiteindelijk de vruchten van plukt.

Ik hoop uit het diepste van m'n hart dat er geen uitzaaiingen worden vastgesteld!!!

Anja, Ton, Lisa en Jeroen; ik wens jullie heel veel sterkte toe, dit is echt verschrikkelijk!
Dat jullie de kracht mogen vinden om jullie hierdoorheen te slaan!!  :-*

Groetjes en heel veel sterkte,
Romy

Anke

Hoi,
Ik wil julllie even laten weten dat ik aan jullie denk en heel veel sterkte wensen!!!


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

lynette

Hoi

Ik wil jullie sterkte wensen in deze moeilijke tijd

Ik ga voor jullie duimen en een kaarsje branden dat jullie goed nieuws zullen krijgen van de uitslag.

Groetjes Lynette en een kroel van alle valkjes voor jullie


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Dierenfreackske

Ik wens jullie veel sterkte in deze moeilijke tijd en meid , wat een verschrikkelijke situatie , ik zit er met de tranen ...ik vind het zo vreselijk dat jullie dat ook nog hoeven mee te maken ,
Hopelijk hebben jullie veel steun ook rondom jullie en je valkjes die wat voor afleiding zorgen , echt meid , ik had wel iets ergs verwacht maar dit toch niet  hoor!  Ik weet wat jullie doormaken hoor !  Het is echt niet zo dat het niet kan genezen hoor , bij vele gevallen kan het ondanks  bepaalde therapieen toch de slechte cellen waghalen , natuurlijk moet je eerst door die verdomde kuur en ben je er meestal wel ook ziek van maar het gaat wel de uitzaaiingen tegen hoor dus please , geef echt de moed niet op hoor meid , In vele gevallen is het voorgoed weg die verdomde kanker hoor !
Geef de moed nog niet op hoor , want het klinkt misschien erg he , maar toch kan het helemaal genezen hoor ! Het zal inderdaad wel een revalidatie zijn en ups en downs maar denk
niet aan het slechtste he meid , Ton , ik brand nog een kaars op een goede uitslag....geef niet op en vecht ervoor....
niet te veel nadenken  en geniet van de goede dagen , Zeg ook in jezelf ,   ik moet en zal genezen ook al voel je je ziek , maar als je positief blijft scheelt het wel veel en ben je al half genezen zeggen ze ! Ik weet dat je door een hel gaat nu , maar geloof me , denk er niet te veel aan en geniet van elkaar en je zal zien dat het beter gaat ! Een positieve ingesteldheid is al een goede weg om te genezen hoor !
Ik wens je in ieder gaval een goede uitslag toe en betere tijden , komt wel weer ! Sterkte nogmaals Ann



Kimm

hoi anja,

jeetje meid ik ben even niet in je boekje geweest en dan is er weer vanalles gebeurt. god wat vreselijk zeg :-\
ik wens jullie dan ook ontzettend veel sterkte en ik hoop dat de uitslag goed is.

knuffel kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hallo Anja,

Ik word ook wel best stil van dit bericht...
IK hoop dat jullie morgen een goede uitslag krijgen en dat er geen uitzaaiingen zijn.
Ik ga dan ook heel hard aan jullie denken en een kaarsje branden en heel erg hopen op goed nieuws!

Nog heel veel sterkte hiermee, want dit is niet niets :s


Een dikke knuffel van me, en een kroel van Kenji en Pietje

caro

Hoi Anja en Ton,

Ik wil jullie eerst even feliciteren met jullie nieuwe aanwinst. Yabber, gave naam.

Hoe gaat het nu, wat een klappen krijgen jullie te verwerken, die  :censuur ziekte. Ik wil jullie heel veel sterkte met het wachten op de uitslag. Ik ga duimen voor een goede uitslag.

Heel veel sterkte.


Groetjes  :-*

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Mico

Hallo Ton,Anja,Lisa en Jeroen,

Wij komen even een dikke knuffel brengen.
We duimen met iedereen mee voor een goede uitslag.
Sterkte in deze verschrikkelijke tijd  :-*



Liefs,
Miranda en Corine

*Petra*

Hoi Ton, Anja, Lisa en Jeroen,

We hopen mee op een goede uitslag!
Heel veel sterkte in deze zware tijd.

Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !