13 juli 2025, 14:58:23

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Anja,

Wat kan zo'n wandeling een mens toch weer goed doen en heerlijk dat jullie zo genoten en gelachen hebben  ;)  Uiteraard ga ik zo ook gelijk de foto's van jullie avontuur bekijken bij de doggy's !

Fijn dat het goed is gegaan in het ziekenhuis en je nu bezig bent met oefeningen, en wat dat betreft ben ik het met iedereen eens, ... jij gaat voor en er zijn vaak ook nog belangrijkere dingen !

De foto's waren weer top om te zien, ... de valkjes genieten dan ook echt telkens opnieuw weer van de heerlijke douche sessies ... volgens mij hebben ze een ingebouwde klok en zouden ze de douche zelfs missen denk ik !!!

Doe het rustig aan en wanneer je weer tijd over hebt dan zien we je vanzelf weer verschijnen ... ik ben er op dit ogenblik ook niet heel veel, soms lukt het en soms lukt het niet ... dat moet kunnen  ;)

Groetjes Karin

Dafrinja

Hoi Anja!

We begrijpen je allemaal erg goed hoor! Je herstel gaat echt voor. Maar ik wilde toch ook nog wel even zeggen dat ik deze foto helemaal lief en fantastisch vind. Echt mooi!!! :-* :-*

:-* :-* :-*

Groetjes Dafrinja

Dierenfreackske

Hoi Anja ...geen zorgen he ! Iedereen begrijpt dat hier wel hoor !
Je herstel gaat natuurlijk voor ! Geniet maar lekker van je valkjes , kindjes, hondjes en vooral van de heerlijke zon , want dat is toch zalig  ! Grtjs En slaapwel !Ann

Mara

HoI Anja

Prachtige foto's zeg. IK heb er weer van genoten zoals gewoonlijk.

Soms heb je gewoon andere dingen te doen die belangrijk zijn en dan wilt het internetten en forummen er wel bij inschieten, daar hebben we ook alle begrip voor hoor.

Caroline en Jeannine's idee over een korte update vind ik op zich niet verkeerd. Dus even een korte update van mijn kant.

Juffie en Punky zijn beiden overleden, ik heb ondertussen een opvangvalkje in huis genaamd Kuifje (cinnamon geparelde man of pop....). Beau heeft gisteren haar 12 weken spuit gehad en weegt 10,2 kg.

De groetjes aan iedereen, een knuffel voor de valkjes, de doggies, de kanaries en de hamsters.

Mara

Peggy

Hoi Anja,

Fijn om te lezen meid dat het goed is gegaan in het ziekenhuis en ik sluit me ook zeker aan bij de anderen;  jij bent zelf het allerbelangrijkste en wij lopen niet weg.  Ik snap het heel goed dat je de tijd neemt voor je zelf,  dat is o zo belangrijk Anja.
Wel heb ik weer genoten vd foto's...wat plaats je er iedere keer toch heerlijk veel. Super!
Dus jullie zijn ook heerlijk weze wandelen en in de modder gezakt  :o  ik zal eens een kijkje gaan nemen naar die foto's  ;)

Even een korte update over mijn valkjes;
Joep doet het echt superrrrrrrrr  hij begint allerlei deuntjes te fluiten en hij is superrr lief en tam en kroelt als de beste.
Bo & Dirk zijn totally in love en krijgen vh voorjaar een blok...volgende week krijgen ze een nieuwe ruime kooi en daar mogen ze met zijn tweetjes in...kunnen ze ongestoord blijven wipwappen  ;D

Belle is even niet zo fit ( denk ik ) maar eet,drinkt goed,blijft goed op gewicht dus ik denk dat het wel meevalt...ik houd haar natuurlijk goed in de gaten.
en met ons Poppetje gaat gelukkig ook alles goed...ze kroelt heerlijk met Belle  :D

En met ons vieren gaat het ook goed hoor.  :D   Beetje druk maar we voelen ons prima.

Succes met alles Anja.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Wilma1

12 februari 2008, 20:28:26 #7115 Last Edit: 12 februari 2008, 23:49:17 by Wilma1
Je "moet" toch niets bijlezen....je gaat gewoon zo af en toe ff wat "bladeren"  :D ;) Als je alles gaat bijlezen, ben je weer aan rust toe zeg  ::) sommige gaan zó snel  :P

Als je zo nu en dan maar even zegt "ik ben d'r" is het allemaal oké  ;) succes met je revalidatie, neem er de tijd voor  :)

Geweldige foto's en ze vervelen nooit  :D Als ik ze allemaal zo zie genieten van de wekelijkse douchebeurt  :D héérlijk  :) ze weten vast en zeker wanneer het Zondag is  ;D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Bello

Heerlijk die badderende valkjes!!!!

Ze genieten er echt iedere week van ;D

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anke

12 februari 2008, 20:35:49 #7117 Last Edit: 13 februari 2008, 20:18:55 by *Anke*
Hoi Anja,
Wat lief dat je speciaal voor ons toch de douchefoto's hebt geplaatst :-*
Ik heb er weer enorm van genoten.
Hopelijk gaat het goed met revalideren. Zoiets kost veel tijd en energie. Doe het dus verder maar rustig aan daar is je lichaam je dankbaar voor!!
Veel succes en sterkte Anja, als je er klaar voor bent kom je gewoon weer lekker op het forum buurten :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anja ...terwijl je even revalideert ga ik ondertussen vanaf het begin jouw dagboekje eens bijlezen zodat ik alles eens goed kan zien (verhalen en foto's )
Dan heb ik niets meer gemist en dat zal niet op een week zijn he want al die paginas die ik nog niet gezien heb zeg !
Doe jij maar rustig en een heel goed herstel hoor ! Grtjs Ann

*Manon*

Hoi Anja,

fijn te horen dat het zo goed gegaan is in het ziekenhuis.
En heel begrijpelijk dat je er even wat minder zult zijn... heel goed dat je even je zelf en je gezin voorop zet.
En zo te lezen.... mis je weinig, want je hoeft straks je eigen dagboekje maar door te lezen en je bent van iedereen weer op de hoogte... we komen met de verhalen en updates wel naar jou dagboekje ;) ;D ;D ;D

Groetjes Manon
[/size
]

lynette

De lente hangt in de lucht (of zou het een valentijnsverassing zijn wat ingefluisterd wordt)
weer prachtige foto's zeg heb weer zitten genieten hoor

Groetjes Lynette en me beestenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sharon

Hoi Anja

het is echt heel goed te begrijpen dat je andere dingen te doen hebt dan op het forum te zitten. Daar hebben wij dan ook allemaal alle begrip voor.

Zolang alles maar goed gaat met jou, je gezin en de valkjes!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*Manon*

Hoi Anja,

Groetjes Manon

sandy

ik moest even wat bijlezen maar veel sterkte met je herstel we denken aan je xx

*Manon*

Omdat ik aan je denk!