25 juni 2025, 04:31:48

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Kaatje

30 december 2007, 18:11:44 #6195 Last Edit: 30 december 2007, 18:15:15 by kaatje98
Hoi Anja,

Dat is goed hoor, ik mail je zeker snel daarover  :D

En nu een reactie op de foto's !! Allereerst heb ik weer met volle teugen genoten, wat heb je toch verschrikkelijke heerlijke valkjes meid  ;D

Ach wat is deze foto toch ontzettend lief zeg, totaly in love !!

En weer het prachtige hartje op Beauty zijn rug !!

Wat zijn Yeuntje en Beauty toch prachtig mooi zeg !!

Wat een koppie heeft Yingo toch, gewoon om verliefd op te worden !!!

Bedankt dat je deze heerlijke foto's weer met ons hebt willen delen, ik kijk al uit naar volgende week zondag, ze zijn dus echt om te  :-* :-* zo lief !!

Groetjes Karin

Bello

Oh wat zijn we weer verwend met de mooie foto's van de valkjes Anja ;D

In gedachten was ik erbij en er is totaal geen herrie in de badkamer, maar dat zeg ik wel meer, je merkt gewoon niet dat er 13 valkjes zitten.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Yvette

Oh oh oh wat ontzettende mooie foto's hebben jullie gemaakt
En ik heb weer genoten van al dat moois

Peggy

Die ene foto van yingo ( na t douchen ) vond ik ook al zo schattig.
ach anja;  al je foto's zijn werkelijk om te  :-*

Ik heb er zeker van genoten !
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Wauw ik had heel wat pagina's in te halen. :o :o :o
Ben weer helemaal up to date ;D
Het waren weer super mooie foto's.
Yiba vind ik echt prachtig gepareld dat zag je nu op de foto's weer heel duidelijk.
Ik heb er weer zoals gewoonlijk super van genoten.

Groetjes,
Jeanine.

Dierenfreackske

Hey Anja ...wat een genot weer zeg !! Je legt ons graag in de watten he !!! En Beauty met het hartje op zijn rug !! Mooi en Yingo is echt een lief koppie he !! Grtjs Ann

Anja

Hoi Peggy,

Duidelijker kan het niet het verschil.

Nou mijn complimenten hoor. Bijna alle valkjes goed :D :D :D

Hoi Silke,

ik wist niet te kiezen dus dan maar allemaal. ;D ;D ;D ;D

Hoi Karin,

Dank je wel. De eerste foto dat zijn Yiba en Yella. Yiba is eigenlijk het vriendinnetje van Yunah.......

Geen dank hoor ik doe het graag.

Hoi Dorothé,

In gedachte.......leuk hè. Eugenie heeft dat nog steeds. Het zal bij jullie ook niet meer over gaan.

Hoi Yvette,

Dank je wel. Fijn dat je zo hebt genoten.

Hoi Peggy,

Ik had je al voorbij zien komen. ;D ;D ;D ;D

Dat snuitje van hem .............zo lief hè.
Dank je wel.

Hoi Jeanine,

Dank je wel. Het gaat hier in raketvaart ;D ;D ;D ;D

Hoi Ann,

Zeker leg ik jullie graag in de watten. Maar jij ons ook hoor.

Groetjes Anja
Hoi

Silke *

Hoi Anja,

Je hoeft ook helemaal niet te kiezen  :)

Je nieuw naampje van je boekje is leuk gevonden! En zeker een eer voor Yeni!  :-*
Het is wel moedig van je om je boekje zo te noemen!  ;)

Groetjes
Silke

Sharon

Hoi Anja,
WOUW WOUW WOUW! Meer kan ik gewoon echt niet zeggen! Wat waren de foto's toch weer prachtig! Ik heb er echt weer met volle teugen van genoten hoor! Heerlijk om de valkjes zo te zien genieten.

En die Yingo... wat is dat een ongelooflijk mooi ventje zeg! Ik vind hem prachtig. Ik zou in de toekomst best nog wel eens zo'n mutatie willen hebben.
Maar de andere valkjes zijn ook heel erg mooi hoor!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Mara

Hoi Anja

Een nieuwe naam voor je boekje? Wel mooi hoor.

Wat mooie foto's en wat veel. Ow prachtig gewoon. Ik krijg hier weer helemaal kriebels in mijn buik,  :-[. Het is gewoon een overweldigende ervaring om zoiets te mogen meemaken. De foto's zijn gewoon een grote verwennerij.

En om op het lawaai van je valkjes terug te komen, ik heb ze nooit luidruchtig of lawaaierig meegemaakt. Ik vind ze rustig, je hoort eigenlijk niet echt dat je valkjes hebt.

Ik zelf heb dan ook vrij veel valkjes, maar ook hier zijn ze niet altijd lawaaierig. Het is gewoon een heel aangenaam geluid.

Mara

Sharon

Hoi Anja,
ik zie nu pas dat je je titel van je boekje hebt veranderd. Ik wou je ook even zeggen dat ik het een erg mooie titel vind, en een prachtig eerbetoon aan Yeni!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anja

Hoi Silke,

Dank je wel. Ik kon vannacht niet erg goed slapen dus had ik maar over een naam voor mijn boekje na liggen denken.
De namen beginnen niet meer allemaal met een Y dus werd het tijd voor een nieuwe titel.

Hoi Sharon,

Nou meid jij laat me kleuren tot aan achter mijn oren :-[ :-[ :-[ :-[
Fijn dat jullie altijd zo genieten van mijn badderfoto's. Af en toe vraag ik me af of ze niet erg eentonig worden.

Yingo is een knapperd en een lieverd. Hij heeft een speciaal plaatsje bij me.

Hoi Eugenie,

Ik dacht wel dat het jou bij gebleven was. Dat vergeet je niet gauw.

Fijn dat je de titel van mijn boekje mooi vind. Ik heb er vannacht ove na liggen denken.

Hoi Sharon,

Dank je wel. Ik wil gewoon dat ze niet vergeten wordt. Daarom heb ik de titel aangepast. Zo hoort ze er toch nog een beetje bij.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik vind het een hele mooie titel. En ik kan me voorstellen dat je wilt dat Yeni herdacht wordt. Ik heb hetzelfde met Oscar, maar daar kun je niet zoveel mee omdat het een hond is. Maar ik vind je naam heel erg mooi.

Mooie handtekening heb je trouwens.

Mara

Sally

Hallo Anja,
wat een SUPER foto's weer. Het waren er zeker NIET teveel. Ik kan hier gewoon geen genoegen van krijgen, ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig! Ik heb er echt met volle teugen van genoten!
Die after shower foto van Yingo vind ik ook werkelijk prachtig, dat koppie is gewoon super lief!. Wat voor mutatie is dat precies eigenlijk? Iets met geelwang.. zover ben ik al :D Maar derest...

Jou handtekening is ook super mooi!
En je nieuwe titel vind ik ook een super lief gebaar voor Yeni.

groetjes Sally

Peggy

Hoi anja,  ben even thuis...zo dadelijk weer enkele mensen ''nachtklaar'' maken. ( thuiszorg ).

Maar ik zag dat je een nieuwe titel had voor je dagboekje en ik wilde even zeggen dat ik het een hele mooie titel vind.
Goed gedaan meid !

Gr Peggy
ps;   je handtekening vind ik ook het einde  :-*

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier