16 juni 2024, 16:56:17

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Anja,

die douchefoto's???? niet dat ik nieuwsgierig ben hoor..  :P


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Ann,

We hebben ruim 500 foto's gemaakt, Ton en Lisa samen en ik ga ze niet allemaal in het Buurthuis plaatsen.

Hoi Mara,

Wij vonden het ook erg gezellig. Zal zeker in de smaak vallen.

Hoi Romy,

Ze hebben het al een keer gehad en ze vonden het erg lekker. Het is net als die gekleurde macaroni, van die spiraaltjes.

Hoi Debby,

Ik doe mijn best meid. We hebben ze wel gedoucht maar Yiba, Yara en Yeuntje hebben niet gedoucht. Ik kreeg ze niet mee en heb het maar op gegeven. Ik denk dat het er mee te maken heeft dat ze vanmorgen erg zijn geschrokken want Yeni zat weer helemaal onder het bloed. Ik snap er niets van dat het altijd Yeni is. Verder ben ik niet helemaal goed.
De moeheid van gister komt er nu pas uit en ik heb de vriezer al ontdooit, de ramen gewassen, stofgezogen en gedweild.
Weer veel te veel ik weet het en nu wil mijn rechterhand niet meer mee en praat ik er ook langs.
Maar genoeg daarover, het was super gezellig gisteren en het was zeker voor herhaling vatbaar.
Ik moet de douchefoto's zelf nog kijken maar ik plaats ze vandaag wel hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Jij hebt al heel wat gedaan vandaag. Doe maar rustig aan met het plaatsen van de douchefoto's. Ik ben heel benieuwd naar de foto's. 500? Dat zijn er heel veel. Ik heb er dit keer niet zo heel veel. Had er in totaal iets van 140 en daar waren er 98 goed genoeg voor op het forum te plaatsen. Ik vond het echt supegezellig.

Jammer dat je Yeni vanmorgen weer onder het bloed hebt gevonden, dat is echt niet fijn nee.

Mara

Anke

Hoi Anja,
Wat zal jij geschrokken zijn, toen je bloed vond!!
Meid wat heb jij het toch weer druk. Het is niet zo gek dat je heel moe bent na gisteren!
Ga maar lekker uitrusten, de foto's komen later wel.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Yvette

Ik denk dat jullie met zijn 3en heel erg moe zijn na gisteren en rust maar flink uit en de foto's komt wel later

Sharon

Hoi Anja,
wow, wat heb jij vandaag al veel gedaan zeg.
Pas jij wel op dat je jezelf weer niet voorbijloopt? Je eigen gezondheid is heel belangrijk hoor meid! Neem maar lekker tijd voor jezelf en rust maar goed uit.
Ik vind het jammer voor je dat je je nu zo moe voelt.
De foto's zien we vanzelf wel verschijnen.

Ik vond het trouwens ontzettend leuk om je in het echt te ontmoeten. Je bent een gezellige, lieve en vrolijke meid.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


♥Debby♥

Oei joei.. wat heb jij een hoop werk verzet vandaag.. Dat wordt dan nu verplicht even languit met een kopje thee!

ik wacht gewoon hoor... moet ik maar leren om geduldig te worden..  :P


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Romy

Hoi Anja

Die douchefoto's lopen niet weg, zorg maar eerst goed voor jezelf! Al komen die foto's maar volgende week, jijzelf bent véél belangrijker! We zien het wel wanneer je de foto's geplaatst hebt.

Wat jammer dat Yeni weer zo geschrokken was... Hopelijk is het nu de laatste keer geweest hoor!

Dankjewel om te laten weten dat de noodles goed in de smaak vallen. Als ik ze nog eens zie in de dierenwinkel, dan breng ik het mee. Hopelijk vindt Flupke het ook lekker, maar ik vermoed van wel aangezien ze helemaal niet kieskeurig is :)

Groetjes
Romy

*Petra*

Hoi Anja,

Ooooh die Yeni, wat vervelend, ook voor jou, om haar zo te moeten 'vinden'. Beetje rustig aan doe, je hebt lekker vakantie hé! Dan moet je zelf ook lekker uitrusten. een dag weg gaan is vaak vermoeiender dan een dagje werken hoor! Dus de dag erna, gewoon een beetje rusten. Denk aan jezelf, en ga lekker met je dochter Lisa op de bank films kijken  ;).

Groetjes Petra  :D
   


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi allemaal,

Ik weet niet of het gaat lukken met de foto's.
Yeni bloed weer heel erg. Ze doet ook niks als van haar stok afvallen.
Hoop dat het allemaal goed met haar gaat komen. Ik heb het bloeden weer kunnen stelpen gelukkig maar ze ziet er niet uit. Ze schudt ook heel erg met haar koppie. Ik hoop dat ze de nacht door gaat komen.

Groetjes anja

Sally

hallo Anja,

Doe maar rustig aan met de douchefoto's. we wachten er wel op al komen ze pas morgen of de dag erna...
Verzorg jezelf en Yeni maar goed! Wat sneu dat hij zo onder het bloed hangt.
Veel sterkte ermee!


Groetjes Sally

*Petra*

Och Anja, is het zo erg met haar :o :o !
Heel veel sterkte hoor, enne .. ik duim mee dat ze het haalt!

Sterkte, Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Patricia*

hoi Anja,


he wat vervelend dat je Yeni zo heb moeten vinden. enne doe jij een beetje rustig aan!!!!! Hier spreekt iemand die er verstand zou moeten hebben he!!!!!!


denk erom!

patricia

Silke *

Hoi Anja,

Ik hoop echt het beste voor Yeni!!

Zorg maar wat voor jezelf, dat foto's opzetten.

Groetjes
Silke

Yvette

Verzorg maar eerst heel erg voor Yeni en met de douchefoto's moeten wij een flinke dosis geduld hebben
En ik vind namelijk zeer belangrijk dat het eerst goed komt met Yeni