19 oktober 2025, 09:13:50

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

*Petra*

23 september 2007, 09:28:41 #3690 Last Edit: 23 september 2007, 11:04:34 by Peetie
Hoi Anja,

Ooh, Zippy is zo schattig en lieffffffffffffffffffffffff  ;D!
Ik hoop dat Lisa veel pelzier aan haar hamstertje zal beleven!!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Gerda,

Je hebt helemaal gelijk de naam is Zippy. Het was ook al laat toen ik het plaatste ;) ;) ;) Maakt niet uit al zit de Y aan de achterkant er zit een Y in ;D ;D ;D ;D
Dank je wel voor je lieve woorden, dat doet me echt goed.

Hoi Yvette, Ann en Petra,

Zoals ik al in bovenstaand berichtje heb vermeld de naam is Zippy. Typefoutje van mijn kant :-\ :-\ :-\ :-\
Met Yuul is alles goed. Vanochtend woog ze 84 gram dus ze komt aan al is het niet veel. Ik ga nu alleen nog 's avonds pappen want ik heb vanmorgen zo moeten dwingen dat het niet meer leuk is.
Zometeen gaan we douchen dus de foto's volgen in de loop van de dag.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Hoe is het in het Helmondse op deze zonnige zondagochtend? Wat fijn dat het zowel met Yuultje en Zippy goed gaat!!

Mara

Romy

Hoi Anja

Wat is het Zippy een lief hamstertje! Heel erg vertederend hoor!
En ik ben blij dat ik goed nieuws lees over Yuultje. Het is érg goed dat ze niet meer afvalt!

Groetjes
Romy

Yvette

Hoi Anja

Hey wat onzettend goed dat met Yuultje de goeie kant op gaat
En ik ben zeer benieuwd naar je douchefoto's

Dierenfreackske

Ach wat leuk dat alles goed is nu met Yuult he  !!Ik ben al reuzebenieuwd naar de douchefoto's hoor   hihi  !!!
Altijd wel gezellig zo samen onder de douche he  !Ann

Kaatje

Hoi Anja,

Owhh wat heerlijk dat we straks weer foto's te zien krijgen ! Wat een scheetje is Zippy zeg, ... is het een gewone hamster of een dwerghamster !? Wat een snuitje zeg, ik weet zeker dat Lisa enorm blij is  ;D

Met Yuultje gaat het zo te lezen ook super ... heerlijk zeg en dan schijnt de zon ook nog zo heerlijk vandaag, wat willen we eigenlijk nog meer dan hè  ;)

Groetjes Karin  :D

Anke

Hoi Anja,
Aaah wat is Zippy een schatje :-* Een Russische Dwerghamster zo te zien?
Fijn dat het goed gaat met yuultje ;D
Joepie straks weer douchefoto's ;D ;D ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Anja

Ik zit met smart te wachten hoor  ;D ;D ;D Maar ik heb geduld en fiets straks gewoon nog een keer langs  ;)

Groetjes Karin

Sally

Hallo anja,
Ik heb hier weer wat bij te lezen blijkbaar.
Je hebt yuultje nog wat  met de hand moeten bij voederen?
Al goed dat ze goed weer goed bij gekomen is.
EN je hebt een hamstertje? Van je dochter? Of wie is Lisa? :D
Het is allesinds een heel mooi en lief hamstertje!
Ik kijk ook uit naar de douchefoto's!.

Groetjes Sally

Sharon

Hey Anja,
wat een lief hamstertje zeg! Je dochter zal vast heel blij zijn.
Wat fijn om te horen dat het goed gaat met Yuultje. Ik weet zeker dat ze heel snel zelfstandig zal eten. Pas maar op dat ze niet te dik wordt!  :P ;)
En foto's... ja, daar kijken we allemaal naar uit  ;D

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anja

23 september 2007, 18:46:04 #3701 Last Edit: 23 september 2007, 19:05:23 by Anja
Hoi Mara,

Alles goed hoor. We zijn vanmiddag naar mijn ouders gefietst want het was zulk mooi weer.

Hoi Romy,

Dank je wel. Gelukkig dat ze idd niet meer afvalt.

Hoi Yvette,

De foto's worden vanavond geplaatst. Zometeen eerst de dieren bende verzorgen, zelf even douchen en dan ga ik de foto's plaatsen.

Hoi Ann,

Het is idd altijd erg gezellig met z'n alle onder de douche.

Hoi Karin,

Zippy is een dwerghamster.

Met Yuul gaat het de goede kant op gelukkig hoor.

Hoi Anke,

Helemaal goed een russische dwerghamster.

Hoi Karin,

Kijk eens wie daar voorbij fietst.

Hoi Sally,

Yuultje wordt nog stedds bij gevoerd. Alleen 's avonds nog.
Lisa is idd mijn dochter en zij heeft het hamstertje gekocht.

Hoi Sharon,

Nee hoor ze wordt echt niet te dik. Anders hebben we altijd Sonja nog.
Nog even wat geduld voor de foto's.

Groetjes Anja

Mara

HoI Anja

Het was ook heerlijk weer jah, helemaal mee eens. Daarom zijn pap en ik ook even over de braderie en pleinen gewandeld.....

Ik weet niet of ik vandaag nog de foto's te zien krijg, want het kan zijn dat ik zo met een vriendin van me de consumptiebonnen ga opmaken die we gratis hadden gekregen. Ja, met een vriendin, met wie ik eigenlijk al maanden geen contact heb gehad vanwege omstandigheden. Dus ik vind het wel leuk dat we weer contact hebben.  :)

Waarom vertel ik je dit eigenlijk? Omdat ik het even kwijt wilde en toch wel blij be, want we hadden best wel een goed contact.

Ow Anja, je bent een schat.  :-*

Mara

Anja

Hoi Mara,

Hihihihihihi wat een aantrekkingskracht heb ik toch. Je gaat zelfs dingen vertellen die je mss niet eens wil vertellen.
Denk dat ik nog een boekje ga openen met de titel Vertel het aan Anja ;D ;D ;D ;D ;D

*~Jeanine~*

Kijk ook uit naar de douche foto's.
Maar zal net als de rest geduldig afwachten. ;D