29 juni 2025, 17:38:21

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Mara

HoI Anja

Je hebt weer hele mooie foto's geplaatst. En ik zie dat Chantal me al voor was, want die vraag van Petra wist ik toevallig ook.  ;D Heb goed opgelet.  ;)

Zo, nu ga ik even een kop koffie pakken en dan dadelijk me omkleden en gaan werken. Ik reageer straks even wat uitgebreider....mijn rug wilt niet dat ik zo lang blijf zitten.

Liefs

mara

Monky

Zo Anja,
wat een verwennerij al die foto's en dan zijn het niet eens allemaal douchefoto's  ;D ;D ;D

Dat is trouwens een mooie kanarie... die bonte (of hoe je hem ook moet noemen hahaha) Ik heb ook regelmatig overwogen om een vriendje voor Giallo erbij te halen. Ik weet dat ze dan minder gaan fluiten, maar toch... alleen is ook maar zo alleen, toch?

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Anja

Ik heb heel erg genoten van je foto's! De douchefoto's zijn heel erg vertederend, zoals altijd.
De foto's van de kanarietjes zijn ook super! Wat fijn dat je ze de vrijheid kan geven om los te vliegen. Daar zullen ze je vast heel erg dankbaar voor zijn!

Hoi Mara

Wil jij ook liever niet naar de AID vogels kijken? Dan wil ik zeker graag bij jou wachten tot de anderen daar voorbij zijn. Maar ik weet nog niet 100% zeker of we wel kunnen gaan. Maar ik zal er echt alles aan doen want ik zou supergraag naar het NOP gaan en natuurlijk ook jullie eens zien :)

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Als je meegaat, dan zullen we samen wachten op de anderen aan de andere kant. Ik weet er nu een beetje de weg. Ik moet zeggen, ik was er echt heel erg van geschrokken en ik moest, net zoals volgens mij iedereen binnen de groep van zaterdag, een paar keer heel erg slikken. Ik vond het zo erg en onvoorstelbaar. Ik ben op een gegeven moment heel vlot doorgelopen, had echt zoiets van, wat erg. Het is wel een stukje dat bij het park hoort en het moet ook getoond worden hoe sommige dieren behandeld worden. Dus ja, ik wil met jou wachten hoor. Geen probleem, meid!!!!

Hoi Anja

Wat wilde ik je nu ook weer zeggen? Mhm.....ik weet het niet meer....Maar ik vind dat je waanzinnig mooie foto's gemaakt hebt, zowel van het NOP als van de douchesessie. Ow, en dan komen de herinneringen weer bij me op hoe ik daar ook een keer gestaan heb. Waanzinnig gewoon.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Dank je wel.

Hoi Monique,

Zeker een verwennerij maar dat moet kunnen toch.

Dat is de rede dat ik Yolie er bij heb genomen. Ik vind het nogal gauw zielig een vogel alleen in een kooi.

Hoi Romy,

Zal ik je blinddoeken op het laatste stuk ;D ;D ;D

Nee hoor grapje. Als jij er moeite mee hebt dan kijk je gewoon niet. Ik wil ook best met je mee lopen hoor. Ik hoop echt dat je mee kan.

Hoi Mara,

Dank je wel.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Wat vonden ze van de vogelmuur en de noodles?

Mara

Anja

Hoi Mara,

De vogelmuur is al op :o :o :o :o
En de noodles hebben ze nog niet gehad. Dat die ik van het weekend want dan ben ik zelf overdag thuis.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Nu al op? Wow, wat goed zeg. Dan vinden ze het heerlijk. Ik ga proberen om het volgende jaar in potjes te zetten (tenminste, als dat lukt), en dan breng ik je wel een paar potjes en dan kun je het misschien zelf in je tuin zetten.

En die noodles, ik ben echt benieuwd hoor. Die kun je trouwens twee dagen laten staan. Dat was ik vergeten te zeggen.

Mara

Sharon

Andere foto's.

Groetjes Anja[/b][/size]
[/quote]

Zijn het nou sloperds of niet???  ;) ;D :P ::)

Hey Anja,
ik kreeg geen notificatie meer  :-\ Ik had veel bij te lezen, maar ben weer helemaal bij. Ik heb echt genoten van de foto's!! Super gewoon. Ik kijk er echt naar uit om zelf naar het NOP te gaan met forumleden!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anke

Hoi Anja,
Wat een heerlijke douche en andere foto's ;D
Wat leuk ook dat Youpie en Yolie uit de kooi gaan!
Het was weer echt genieten ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

joepie

17 september 2007, 20:34:57 #3595 Last Edit: 17 september 2007, 20:45:00 by joepie
Hoi Anja,

Jouw dagboek is wel heel groot. Ik ben maar achteraan begonnen  ;D. Top foto's hoor een blz terug. Wat een hoop valkjes heb je, en fraaie ook.

Ik zag er ook een paar prachtig mooie lutino's tussen zitten.  :o Mooooooi! En een super donkere wildkleur (of komt dat van de douche?). Wauw!

Joepie

Yvette

Hoi Anja

Ik zag op Youtube.com aantal hele leuke filmpjes van jouw valkjes ze zijn heel erg leuk

Anja

Hoi Mara,

Ja al op. Ze hebben er gisteren en vandaag heerlijk van gesnoept hoor. Dank van alle 11.

Fijn dat je het nog even zegt van de noodles.

Hoi Sharon,

Hoe kom je erbij dat het slopers zijn ;D ;D ;D ;D

Ik kijk er ook alweer naar uit.

Hoi Anke,

De eerste keer dat Yolie vrij was en dat ging best goed.

Hoi Joepie,

Ja hè. Als je iets wilt weten dan vraag je het maar gewoon hoor. er is geen beginnen aan om het helemaal door te gaan spitten.

Nou Yahoo de wildkleur is niet echt heel donker hoor. Zal er idd mee te maken hebben dat hij nat was.

Hoi Yvette,

Dat klopt. Daar staan verschillende filmpjes op.
Dank je wel voor het compliment.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Anja, Mara, Chantal,

Bedankt voor jullie uitleg.
Dan is het niet de kaketoe die ik bedoel, zal toch maar proberen om de 21e ook mee te gaan  ;D. Dan kan ik hem jullie laten zien..

Groetjes Petra  :D
ps. even afwachten of mijn tante haar verjaardag wil vieren op die dag, want dan zal ik haar een beetje moeten helpen.

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Petra,

Ik hoop echt dat jij ook mee kan zeg.
Ben benieuwd welke jij dan bedoeld.

Groetjes Anja