28 juni 2025, 00:03:58

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anja

Geen probleem hoor. Trouwens, ik heb iets per mail gestuurd.   ;)

Mara

Anja

Hoi Mara,

Is ontvangen heel lief van je hoor.

Groetjes Anja

Anke

Hoi anja,
Heerlijk om weer verrast te worden met je mooie foto's ;D
Geweldig die Yelo... Kiekeboe spelen met doggy :)
Ik heb erg zitten lachen om je stripverhaal ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Ik zag die foto's en spontaan kwam de tekst dus ik dacht waarom ook niet.
Nu ik het terug kijk is het idd wel grappig.

Groetjes Anja

Bello

ja hoor,

Verwen ons maar weer met die mooie foto´s.

?? geen valkje van Chantal??

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Dorothé,

Nee geen valkje van Chantal. Goed hè. We wilden er wel maar die werden niet weggedaan ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

hennie

Hoi Anja,

Ik heb laatst in de papegaaienwinkel ook een zak met gedroogd fruit gekocht. Kostte wel 8 euro!! En natuurlijk moeten ze het bij mij weer niet.

Vinden jouw valkjes het wel allemaal lekker?

Ik hoop dat dat spul niet gauw bederft, dan hebben ze nog even de tijd om er aan te wennen.

mooie foto's. Mijn Jelle lijkt op jouw Yelo!!

groetjes, Hennie

*Yvon

Hoi hoi

Hele leuke foto's !!  ;D ;D
Let je wel op met wat ze achter het gordijn doen ??  ;) ;D
Jij krijgt dalijk nog eens allerlei soorten kruisingen.  :o ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Hennie,

Wow dat is idd wel prijzig. De banaan lusten ze niet de rest wel.

Is jou Jelle ook een cinnamon witmasker? Heb je geen foto van hem?

Hoi Yvon,

Ja hoor, ze mogen dat onder toeziend oog van mij.
Hihihihhi een hond met vleugels of een valk met 4 pootjes en een hondenstaart.

Groetjes Anja

hennie

Hoi Anja,

Foto's op het forum krijgen is voor mij echt een drama. Ik heb zelf geen dig camera. Mijn dochter heeft er wel één. Maar ze neemt hem niet ieder weekend mee en als ze het doet komt het er vaak niet van dat ze me uitlegd hoe ik die foto's op het forum krijg.

Maar Jelle lijkt veel op jouw cinnamon witmaskertje. Ik heb één van de witmaskermannetjes van Linda. In haar dagboekjes staan foto's van Jelle. Het is een lief schatje.

Hij wil zo graag kontakt maken met mijn valkje Poppie. Maar ze duldt hem alleen als hij haar met rust laat! Zo sneu als hij met zijn kopje naar beneden staat om door haar gekroeld te worden. Hij staat er tot Sint Juttemis!!

En dan de manier hoe ze dan heel beledigd bij hem wegloopt.!
       :P :P :P

Echt een kakmadammetje, hoor!

Als het helemaal niks wordt tussen die twee, neem ik er voor Jelle nog een popje bij. Maar misschien wil ik het wel allemaal te vlug. Ik heb Jelle pas vanaf 22 juni....misschien heeft Poppie meer tijd nodig om aan hem te wennen.

Ik hoop dat maar...

groetjes, Hennie

Anja

Hoi Hennie,

Ik had al gereageerd in het cafeetje maar daar stond niet bij dat je Jelle pas hebt vanaf 22 juni. Dat is ook wel kort hè................vrouwtje ongeduld. Je lijkt ik wel ;D ;D ;D ;D Ik zou het nog gewoon een tijd aanzien mss komt het nog en zo niet dan heb je nog zo een valkje bijgekocht.

Wat betreft de foto's .....mocht je er hebben en die wil je plaatsen mag je ze altijd naar me toe mailen dat ik ze voor je plaats.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Wow ik kan jou lettertype zonder bril ook lezen ;D
Wat dat nieuwe valkje betreft: Is dat al ergens geboren of sta je op de wachlijst voor het geval het ergens geboren wordt?
Ik ben niet nieuwsgierig hoor ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Ik vind het ook fijner lezen een wat groter lettertype.

Het nieuwe Y-tje moet nog geboren worden. Ik sta op de lijst bij Caroline. Zij begint in oktober weer met kweken en dan is het gewoon afwachten.

Enne je bent niet nieuwsgierig hoor. Als je iets wilt weten moet je het gewoon vragen.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Hennie

Een dergelijke zak houdt zich best lang, mits afgesloten in een doos. Maar heb jij niet toevallig papegaaienmix gekocht? Die is wat grover. Dat heb ik Anja namelijk ook gegeven omdat ze het hier heerlijk vinden.

Hoi Anja

Is dit lettertype ook goed maar dan wat groter?

Mara

hennie

Hoi Mara,

Ik denk ook dat het papegaaienmix is. Ik heb het ook in een speciaalzaak voor papegaaien gekocht. Leek me wel lekker voor ze om op te knagen.

Jelle zat er straks wel even bij. Die moet gewoon alles nog leren eten.

Ik zal het in een Tupperware bakje doen. Die kan ik goed afsluiten. Wel fijn als ik het dan wat kan bewaren.

groetjes, Hennie