27 juni 2025, 10:52:24

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anke

Hoi anja,
Het was het wachten waard hoor ;D
Nu konden de valkjes hun rode peper snaveltje weer netjes schoonwassen :)
Het zijn weer prachtige foto's!!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Bies

Hi Anja,

Wat een schitterende foto's heb je weer gemaakt. Ik zit gewoon te genieten tijdens het bekijken! De valkjes van jou genieten echt van een douche. Mijn Yello vindt het geloof ik nog niet zo heel erg leuk. Ik heb haar vanmorgen besproeid en ze is niet zo heel nat geworden, maar ze zat daarna gewoon te rillen.  :-[

Ik ben gisteren nog naar de Jumper bij ons in de buurt geweest (ik wist niet eens dat deze er zat)  ::)
Ik heb zo'n klein kakbakje voor kleine knaagdieren gekocht. Dit bakje is een slag kleiner dan jouw bakje. Yello gaat er wel op zitten, maar het fruit/groenten laat ze lekker met rust.  ;D

Groetjes Marjon

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

Randy

heee anja 8)

jeetje wat veel valkjes :o
zijn ze alllemaal tam???

egt leuke fotos,:P
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Caroline

Geweldig!!!!  :D :-* :D :-* :D

Dat krijg ik niet voor elkaar hoor, alle 15 op schoot.  ::)

Maar .... ze kunnen ook allemaal vliegen (op een enkele na die de helft van de slagpennen kwijt is door de rui), dit scheelt denk ik ook wel.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Wat een berg leuke ,mooie foto's weer.  ;D
Het was weer genieten !!
En de valkjes hebben er ook altijd weer zin in.
Hebben ze nou nooit dat ze geen zin hebben of 1 ervan dan ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Mara,

Het fruit heb ik net in de bakken gedaan en ze zijn er helemaal weg van. Kan je een foto maken van de originele verpakking? Dan kan ik dat ook halen.

Hoi Hennie,

Dank je wel. Kun je nagaan Bo is een logeervalkje. Hoe goed ze al is ingeburgerd.

Ik voel me idd een heeeeeeeeeel rijk mens.

Hoi Petra,

Dan kunnen we samen wachten dat is beter als alleen.
Dank je wel voor het compliment.

Hoi Rob,

Dank je wel. Het is hier idd zondag valkjesdouchedag.

Hoi Anke,

Gelukkig dat het het wachten waard was. Ze zijn weer bijna zuiver ja.

Hoi Marjon,

Dank je wel. Dat eten uit de kakbak komt vanzelf hoor. Het is ook wennen. In het begin zette ik ze op de rand van de bak en toen ze door hadden dat er lekkers in lag was het zo bekeken.

Hoi Randy,

11 zijn er van mij en 3 zijn logeetjes. Ze zijn idd allemaal tam.

Hoi Caroline,

Misschien wel maar bij mij kunnen ze ook wegfladderen als ze het niet leuk vinden. Wat scheelt is denk ik dat ze nat zijn en zo onder de indruk van de douche dat ze het weer fijn vinden om bij me te zitten. Het lukt ook niet altijd hoor.

Hoi Yvon,

Dat hebben ze zeker wel eens ooit. Als dat zo is dan gaan ze elke keer van de kooi af om ergens anders te gaan zitten. Gebeurd ook wel ooit hoor.

Wilma1

:o OOK al zovel foto's, zo doe ik niets vandaag zeg  ::)

Bo en Dirkje zijn zo "verwend" met douchen, dat gaan ze straks thuis natuurlijk wel ff duidelijk maken  ;D dat die douche rituelen ook maar moeten gaan gebeuren  :P

En ehhhh...... op wat voor lijstje van Caroline sta jij ??? * niet nieuwsgierig hoor*   ;D

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Romy

Hoi Anja

Nu het vakantie is dacht ik het lekker rustig te hebben en je dagboekje op de voet te kunnen volgen, maar dat plan gaat niet door  ;D Het is superdruk dus heb ik opnieuw erg veel gemist zie ik! De foto's zijn gewoon vertederend mooi, ik heb er superhard van genoten. Je ziet dat je valkjes heel erg gelukkig zijn bij je.

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Wilma,

Ja op wat voor een lijstje zal ik staan....................

Op de reserveringslijst voor een heel mooi valkenpopje. Goed hè.

Ja Maartje moet nu ook elke week met de valkjes gaan badderen gaat dat niet........................dan kan de terugkeer helaas niet doorgaan. Ga het elke week zelf controleren ;D ;D ;D ;D

Hoi Romy,

Oooo dat heb jij dus ook. Heb je vakantie dan heb je het nog drukker dan normaal. Ik ken het hoor.
Dank je wel voor het compliment.

Groetjes Anja

Anja

Nog een paar, voornamelijk, Yelo foto's.

O ja hier zat koffie in mmmmmmmmmmmmmm

Kan je hier ook in poepen :o :o :o

Hoi Pukkie hoe is het met jou?

Wat een heerlijk weertje zeg.

ik ben vandaag zo vrolijk...............

Piep

Doggy hoort me wel maar ziet me niet

Hihihihi nu ben ik weer binnen en is Doggy buiten.

Joehoe Doggy kom je mee buiten kijken?

Ja hoor ik ben er al.

Leuk hè, samen achter het gordijn.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Anja

Ohhh wat lief zeg  :-* Heel mooie foto's! Ik heb genoten  ;D

Randy

whahahaha net een strip 8) grappig  :P
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Mara

Hoi Anja

Ik kan helaas geen foto maken van de originele verpakking. De gedroogde bananen, lychees en ananas zijn eigenlijk voor papegaaien en zit in bakjes maar die zijn stinkend duur. Wat je dus wel kan doen is bij een supermarkt kijken voor gedroogd fruit wat niet gezouten is. En het andere is ook voor papegaaien, maar ik zal eens van de week kijken als ik weer bij de dierenzaak in Reuver kom. Daar hebben ze dat, moet toch weer een zak hebben. Maar dan zal ik zeker een foto maken!!!

Mara

Anja

Hoi Romy,

Fijn dat je van de foto's hebt genoten.

hoi Randy,

Leuk hè.

hoi Mara,

Alvast bedankt

Groetjes Anja

Bies

WHAHAHAHAHAHAHA
Wat een super foto's van Yelo. Ik heb er ontzettend van genoten!

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky