6 mei 2025, 11:46:18

Wat doet jouw valkje het liefst?

Gestart door Tara, 7 juni 2003, 23:40:42

« vorige - volgende »

Tara

Hoi allemaal,

ik heb nog nooit zelf een poll gemaakt en wou toch eens kijken hoe het was, dus de vraag is wat doet/doen jouw valkje(s) het liefst, en daar heb je keuze van sommige dingen, mijn valkjes hebben allemaal hun eigen favoriet ;D, de een praat en fluit liever, de ander paart als een gek, de andere verzorgt dan graag haar kinderen, eentje die dood :( is kuiste graag de tanden, andere aten graag mee ;D, zo hoe zit het met jullie? Je kan meerdere dingen aanvinken :).
Groetjes, Tara

Irene

Hoi tara,
Mijn Gijs zit bij me om mijn sieraden moedwillig te slopen, kijkt graag naar buiten (op zijn gijsmobiel) :D :D en rent graag over de banken heen om maar te zien wat je doet.
Groetjes en succes met de poll. Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Barbara

11 juni 2003, 02:47:12 #2 Last Edit: 17 juni 2003, 04:53:56 by Barbara
Mijn Croky gaat graag overal op onderzoek uit, zit graag op schouder of hoofd en vliegt achter mij aan, vooral als mijn andere valk Dimi op mijn hoofd zit, die zit daar het liefst. Verder vindt Croky het erg leuk om alles wat vast zit los te maken, dus ze knaagt bv aan haakjes waaraan speeltjes hangen en aan de houder van de sepia die er dan dus af valt  ::) Dimi zit vooral graag op een hoofd of schouder en wil uit je mond eten, sowieso eet ie graag van alles, Croky eet bijna nix uit de hand terwijl ze wel erg tam is, heel raar. En natuurlijk worden de valkjes allebei graag gekroeld!

sadelienda

Mijn valkje wacht het liefst tot ik ga stofzuigen. Als ik de kast inloop waar de stofzuiger staat zit ie al te gluren en zodra hij tevoorschijn is gehaald, springt hij op mijn schouder en blijft daar tot het zuigen klaar is.
Als een nieuwsgierig aagje kijkt hij mee alsof hij aan het keuren is.

De badkamer is hij ook verzot op, vooral het meedouchen.

Groetjes,

Sadelienda

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)