7 mei 2025, 15:58:06

waarom bang??

Gestart door Irene, 11 juni 2003, 01:17:49

« vorige - volgende »

Irene

dag allemaal,
Mijn lutino valkje Gijs van, bijna alweer 12 weken is vandaag de hele dag onrustig. :-/ Hij lijkt van alles te schrikken en zijn kuif staat bijna constant omhoog. Dit terwijl hij het hele weekend alleen maar geknuffeld wenste te worden en dus de hele tijd bij ons heeft gezeten. Maar vandaag wil hij niets; hij schrikt overal van! En dit terwijl mijn vriend bijna de hele dag thuis is geweest! :-/ We zitten ons suf te denken of er niets in huis is gevallen ofzo, waar hij zo van geschrokken is, maar we kunnen niets bedenken.Komt het door de weersveranderingen ofzo? Of is hij toch een zij en is " zij"  bezig eitjes leggen. Weet ik het,, ???. Help iemand, please
Groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Tara

Hoi Irene,

wat het is weet ik niet, hij zal in ieder geval ergens van geschrokken hebben. Ik kan je alleen wel antwoord geven dat het geen eitjes zullen zijn, daar is ze ook nog wat te jong voor. En dan zou ze ook ander gedrag vertonen. Is er echt niets gebeurd in huis ofzo dat je kan zeggen oja dit kan het zijn? Misschien miste hij jou wel ::)

Groetjes, Tara

Irene

dag tara, bedankt voor je snelle reactie! :)
Gelukkig maar dat geen zij is.
maar ik kan me echt niets bedenken, behalve een auto-alarm dat vanacht 2 keer is af gegaan?  :-/ Kan hij zo angstig zijn na een slechte nachtrust?
groetjes, irene

Tara

Hoi Irene,

dat kan inderdaad wel dat zijn, dat hij daarom erg bang was vannacht maar dat hij niet kon vliegen (als hij in een kooi zat). Dan leeft hij zich vandaag wat uit volgens mij, ik denk dat het morgen beter zal gaan :).

Succes, groetjes, Tara

Irene

dag tara, ik " hoop" :o idd dan dat dat het geweest is. ik schrok er zelf ook van, nl.     Maar leven ze dat dan de volgende dag dan oas uit, van iets dat 's nachts gebeurd is?  hij zit gelukkig nu op mijn vinger, rustig te knuffen.
groetjes, irene

Tara

Hoi,

het kan zijn dat je valk het moest uitzoeken waar en wat het was, misschien dat? Ik denk wel dat het van het alarm was, en volgens mij is ie nu al rustiger zo te horen? Het kan natuurlijk zijn dat de valk het maar overdag uitleefd, doordat hij het 's nachts niet kon doen: donker en opgesloten :-/ dan zou ik ook nie echt gek gaan doen hoor ;).

Groetjes, Tara

Irene

Bedankt Tara!!!!! :-* van Gijs
 ;D ben weer gerust!
Groetjes irene