5 mei 2025, 23:22:23

geschreeuw

Gestart door winston, 3 februari 2006, 10:12:57

« vorige - volgende »

winston

hey hey

ik heb een voliere met valkparkieten....ik had eerst 2 koppels,ik heb toen een valkje zonder staart bijgekocht( zat al maanden aleen in de winkel)..nu zijn er dus 3 mannen en 2 poppen....de eerste paar maanden was er met zn vijfjes geen vuiltje aan de lucht...nu zit de later bijgekochte valk dag en nacht te piepen en te schreeuwen...iemand een idee over wat de reden daarvan kan zijn???? het piepen lijkt erg op huilen en hij komt ook niet meer bij ons zitten

groetjes sander....winston-chica-spikkel-diesel-spotty

Lin

Hey,

Is het wel schreeuwen niet bedelen? Dus met zijn kopje op een neer en om voer vragen? Heben ze wel eens ruzie in de voliere en was het een ta valkje?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Omdat dit onderwerp geen spoed is, zal dit onderwerp straks verplaatst worden.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Is het geen aangeleerd fluitje? Of meer een krassend geluid?

winston

hey hey...nee is geen bedelen om voer en ook cker geen aangeleerd fluitje..ze zijn wel eens sjaggie op elkaar maar echt ruzie maken ze ook niet....hij is nu ongveer een jaar oud,zou het kunne zijn dat hij aand8 vraagt van de 2 andere poppen????

Skye

Hij heeft geen staartje he? Weet je zeker dat ie wel gezond is?

winston

hey hey

ik ben een half jaar terug met hem bij de dierenarts geweest .... spikkel is kern gezond mist aleen zn staart,maar dat kon verder geen kwaad mits je rekening houd met de afstand van de stokken en voerbakken omdat zn evenwicht wat minder is.....