6 mei 2025, 00:25:55

GESLACHT KENMERKEN ??????????

Gestart door HARDORE GOZER, 22 januari 2006, 11:02:58

« vorige - volgende »

HARDORE GOZER

22 januari 2006, 11:02:58 Last Edit: 22 januari 2006, 13:06:38 by Peter
hallo volgens mij ben ik dik  :censuur

hadt twee valken als kopel gekocht  een bonte en een wildkleurige volgens die man  is degene die wildkleurig is een vrouwtje deze heeft voor 80 procent een grijze kop
en de bonte is volgens hem een man

maar nu hen ik gemerkt dat de bonte erg rustig is terwijl de grijze steeds hoge geluidjes maakt en met zijn snaver overal tegen aan rofelt  met gespreide vleugels en al

dit is toch typish mannetjes gedrag
en die bonte is volgens mij ook een man want hij heeft een gele kop ik hoef geen  :censuur in mijn kamer dus kan iemand mij meschien vertellen of dit twee mannen zijn 

dank u wel en tot ziens

Bericht aan gepast door Admin

Sander

Hallo

Heb je soms een foto van de vogels? Dit zou het veel makkelijker maken.

Bij bonte vogels is het geslacht moeilijk te onderscheiden, zowel mannen al poppen kunnen hier een gele kop hebben. Als je zegt dat de wildkleur voor 80 procent een grijze kop heeft, is het ofwel een pop, of een jonge man die nog op kleur moet kopen. Maar inderdaad, zoals je zegt, vertoont de wildkleur wel het gedrag van een man.

Groeten
Sander

HARDORE GOZER

22 januari 2006, 11:16:35 #2 Last Edit: 22 januari 2006, 13:07:22 by Peter
hoe post ik hier fotos dan

Bianca

Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor!!!! ;D

Whahahahahaha.
Je kunt foto's posten door bovenaan de pagina de button "upload" te klikken.
De rest spreekt voor zich.

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

HARDORE GOZER

22 januari 2006, 11:31:41 #4 Last Edit: 22 januari 2006, 13:08:53 by Peter
ik kan het niet uploaded krijg de vermelding dat het plaatje niet van van valkparkieten.nl is jaaah duhhhhh wat is dat nou weer weer voor wazige opmerking tuurlijk is het niet van valkparkieten.nl het is van mij

:censuur

Sander

Hallo

Wil je aub kleine letters typen?

Het best maakt je een account aan op www.photobucket.com en zet je daar de foto's online.

Dan kopieer je de url en plaats je de url tussen [i m g]...[/ i m g] (Wel zonder de spaties)

Groeten
Sander

Roosje

Ach waarom zou het erg zijn als je valkjes een mannen koppeltje zijn, maakt hun niks uit hoor :P Of wil je echt eitjes?

Aangezien elk bericht van jou al is aangepast mag je volgens mij ook wat minder in caps lock typen en de censuur geeft aan dat je ook nogal aan het schelden bent. Als je hier hulp wilt krijgen op een gezellige manier, moet je je wel een beetje gedragen hoor ;)

HARDORE GOZER

Citaat van: Roosje op 22 januari 2006, 13:31:48
Ach waarom zou het erg zijn als je valkjes een mannen koppeltje zijn, maakt hun niks uit hoor :P Of wil je echt eitjes?

geen prettige gedachte twee mannetjes die elkaar om en om bespringen
hoe weet je dat het ze niks uitmaakt
denk dat ze van nature niet zosnel op een andere mannetjes zullen jumpen
in gevangschap met enkel mannetjes hebben ze geen keus uiteraard

Roosje

Ze zullen hoogstwaarschijnlijk niet gaan paren. Maar wel kroelen bijvoorbeeld. En ze zullen het prima naar hun zin hebben hoor. Ik heb hier een groep van 10 valkjes waar tot voor kort 2 zéér verliefde mannen in zaten. Terwijl ze toch ook keuze hadden voor een popje!

Rianne

Ook 2 popjes kunnen een koppel vormen, net zo goed als 2 mannen. Ik had hier dus een albino en een bonte geparelde. De bonte had ik als pop gekocht maar bleek een man te zijn. Inmiddels heb ik ze aan andere valkjes gekoppeld maar zo gauw ze bij elkaar zitten gaan ze weer kroelen.
Er kan net zo goed paargedrag optreden, ik denk alleen niet dat ze dit accepteren.
Een volwassen wildkleur man heeft een zuiver geel masker, terwijl dit bij de pop beperkt blijft tot net boven de neusdop en rond de snavel. Hoewel dit vaak verschillend is.

Ondanks dat je berichten zijn aangepast, kan ik eruit opmaken dat je niet gecharmeerd bent van homo's. Wat is dit nou voor typische jaren 80 houding? ???

Karin

Zelfs in het wild kunnen 2 valkenmannen of 2 valkenvrouwen een koppel vormen. Dus er is helemaal niks onnatuurlijks aan, komt bij alle diersoorten voor  ;D ;D ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves