Hobbykwekerij Sephora - de laatste, Luna, is weg *snik*

Gestart door Lin, 20 januari 2006, 16:45:26

« vorige - volgende »

• SH0RTY •

Lindaaaaa
ze zijn echt zoooooo sexiiiieeee!!!

Echte poppetjes!
Ze doen het ook zo goed!
Doe ze een kusje van mij ok? :-*

Liefs,
Roxanne

Rianne

Een wit pennetje bij de staart? :-\
Heb je daar misschien heel toevallig per ongeluk een foto van gemaakt? :)

Ze zien er lief uit, ondanks de kale ruggetjes. Vreemd dat ze nu opeens zo erg plukken. :-\

imv

Gerda

Hoi Lin, Rianne en Caroline,

Grisha werd ook geplukt door de pleegouders!! Over de kleur van de kuif kan ik dan ook niets zinnigs zeggen  :D :-X

Hier is een foto van toen ze 15 dagen oud was.

Hier samen met broertje Fladder. Zoek de verschillen!!

Groetjes, Gerda

bobbie

Hoi Lin,

Wij blijven het kijken naar je foto's leuk vinden hoor, dus maak je borst maar nat  ;D.

Ze staan er weer geweldig op. Zie ik in het kuifje geen wit veertje ???

En Gerda, wat leuk om Grisha weer eens zo piepjong te zien.  :D

Groetjes, Nel :)

Riny

Grisha 15 dagen oud

Valkje Lin 16 dagen oud

WIE HET WEET ,MAG HET ZEGGEN.                      WIE HET WEET,MAG HET ZEGGEN.[/size][/b][/color]

Caroline

Maar als je zegt dat deze allebei dezelfde mutatie hebben dan geloof je het ook, ik vind dit echt heel erg moeilijk.

Ook begrijp ik dat witte veertje in de staart en op het kopje niet, dit past weer niet bij een gewone witmasker.  :-\

Hier ook van mij nog een foto uit de "ouwe doos".

Pablo met zijn broertjes. De 2 buitenste zijn geparelde cinnamon witmaskers, de middelste is een geparelde witmasker.

Hier zie je de parels inderdaad een stuk beter omdat de parels hoodzakelijk op het koppetje en de rug zitten en dit wordt nu net gelpukt door de ouders, dus ik denk dat we echt moeten afwachten tot de veertje helemaal doorgekomen zijn.  :-\

Ik weet het echt niet.  :D Helaas!!  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Sorry Caroline,

Ik wil je echt niet tereurstellen, maar ik denk echt nog steeds dat er geen pareltjes komen,. Ik hoop dat ik het hardstikke mis heb, maar op de foto van de twee zie je toch een heel klein beetje het verschil, met name ook op de borst. De kleine van Lin vind ik ook een te sterke zichtbare witte rand hebben op de vleugel. Ik blijf duimen hoor en anders weet ik zeker dat er nog meer nestjes zullen volgen waar jou lieverd dan vast en zeker bij zit :)

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

valkchico

hallo Lin,

het is net een raad plaatjes boek geworden ;D, dat maakt het allemaal nog spannender.
Ik zeg er helemaal niets over want ik zie het echt niet vind ze gewoon allemaal om op te vreten  :D.

Zie ze zien er in elk geval heel erg goed uit zeg en ze zijn zo fotogeniek hebben ze al jong geleerd ;).

gr esther

Lin

En vanaf deze pagina kan je Milo van toen zien:

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,8591.945.html

Wel grappig dat deze witmasker wel een witte pen heeft achter op de kop en een lange witte pen in de staart. Neem vanavond er wel foto's van. Hebben andere mensen dat ook wel bij gewone witmaskers? Ja toch? Want volgens mij heeft de vader het ook. Dat moet ik ff opzoeken.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Ik kan het nu wel bekend maken denk ik!

Als de witmasker een man is gaat deze naar de twee eigenaren van Chiko, Folkert en Maja. Dus naar de buitenvoliere maar naar iemand binnen met een dagboek. Dus dat is nog leuker!

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,14354.from1139941172.html#new

Caroline

We gaan dus al uit van een witmasker MAN??  :'( :'( :'(

Alhoewel ik het bij Milo duidelijker vind te zien, die was niet zo zwaar geplukt en had veel meer veertjes.  
Maaaaaaaar ...........  een gewone witmasker heeft i.p. geen witte veren op staart en kop.  :-\

Mijn Bink, die had alleen een wit masker en de  banden op de vleugels maar verder nergens wit, zeker niet op de staart.  ::)

Het blijft vreemd!!

Ik ben dan ook heel erg benieuwd naar je foto's vanavond.  ;)

Chica wel!!  :D Die heeft 2 witte veren in haar staart. Maar die is bont  ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Citaat van: Caroline op 15 februari 2006, 13:43:09

Nee want anders had ik wel geschreven de witmasker gaat naar...

Caroline

Citaat van: Lin op 15 februari 2006, 13:47:00
Citaat van: Caroline op 15 februari 2006, 13:43:09

Nee want anders had ik wel geschreven de witmasker gaat naar...

Deze reactie was ook niet een reactie op het laatste berichtje maar op het berichtje er voor, over Milo.

Ach, misschien is het inderdaad beter er gewoon vanuit te gaan dat het een gewone witmasker is. deze spanning is ook niet leuk meer, zo lang!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Tara

Hoi Lin,

wat een mooie foto's weer,
jammer wel dat ze zo geplukt worden :(

Dat witte in de staart is vrij normaal, witmaskers hebben meestal enkele witte pennen voor hun rui, die van de mannen worden dan grijs, net als je gele staartveren hebt bij wildkleuren.

Misschien dat hij wel split bont is als ie enkele 'bonte' vlekjes heeft, dat zou wel mooi zijn weer ;)