Hobbykwekerij Sephora - de laatste, Luna, is weg *snik*

Gestart door Lin, 20 januari 2006, 16:45:26

« vorige - volgende »

Lin

Albino dag 23

witmasker

Een witte pen in het midden van de kop. Raar???!

En (wat ik van Tara heb begrepen) de witte pennen in de staart is vrij normaal. Ik heb het alleen nog niet gehad, nu dus wel.

uhhh... verder eigenlijk geen nieuws. Ze zijn lekker actief met fotos maken. Maar dat is natuurlijk omdat je ze oppakt. Nu liggen ze bij de pc op een handdoek en lekker te slapen.

Groeten, Lin

p.s. he er klopt een foto niet, zo even naar kijken...

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

moonwitch (diana)

Hoi Lin

Net zoals bij de wildkleur lijken de jonge witmaskers op het popje, dus ook met de bonte staart van een popje.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Lin

Ja de vader had het ook, maar volgens mij had Milo vorig jaar geen witte pen. Nou goed. Ik heb dus begrepen dat het vaak voorkomt, maar ik kan me er niks meer van herinneren dat ik het eerder heb gezien.

chiko

Hoi Lin.
Tuurlijk komen kijken bij jullie vogelkindje en we kijken er nu al naar uit.
We hopen echt dat de vogelkindje bij ons komt.
We knuffelen Chiko ook helemaal af en ze komt zelf al uit haar villa zodra het poortje open staat.
Liefs,Maja.

Wilma1

O Lin wat een mooie foto's heb je weer en wat zijn ze gegroeit!!!! Leuk als er eentje naar Folkert en Maja gaat...
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

Ik weet van niks!!??

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Citaat van: Lin op 15 februari 2006, 13:40:22
Ik kan het nu wel bekend maken denk ik!

Als de witmasker een man is gaat deze naar de twee eigenaren van Chiko, Folkert en Maja. Dus naar de buitenvoliere maar naar iemand binnen met een dagboek. Dus dat is nog leuker!

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,14354.from1139941172.html#new

Hoi Caroline,.

Zie het berichtje hierboven,

Groetjes
Kirsten

ps staat een pagina of twee ??? terug

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Caroline,.

Maar dat zegt Wilma ook toch,. ´als´ Volgens mij staat er nog steeds niets vast hoor.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Ja, ik las net leuk dat er eentje naar......

Ik zal het door de koorts en paracetamol wel dubbel hebben gezien en niet goed opgelet hebben.

Ik was er stellig van overtuigd dat er DAT stond, vergissing sorry  :-[ Alhoewel, Wilma is al online, misschien heeft ze het woordje dat al veranderd in als.  :-X (geen beschuldiging hoor, puur een constatering omdat ik het zinnetje al 3 keer had gelezen voordat ik reageerde en omdat ik nu aan mezelf ga twijfelen)

Ik word ook een beetje onzeker door de onzekerheid, is geen excusses, maar het is niet leuk.

Ik hou me zelf dan ook steeds voor dat het een man is maar diep van binnen is er toch nog steeds de hoop.  :-[ :-\

Nogmaals sorry!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Hey Caroline,

het witmaskertje krijgt sowieso een goed tehuis, het is alleen nog even afwachten bij wie. ;)

Caroline

Hoi Rianne,

Dat is waar, en voor het witmaskertje het belangrijkste maar .... het is denk ik doordat het elke keer wel, niet, wel, niet, is dan wordt je er onzeker van, ook al probeer je afstand te houden, je hecht je er toch aan, want stel dat ...... dan vind je het ook jammer als je haar dan niet zou hebben gevolgd. Het is een eigenwijsje, het begon al toen ie een paar uur oud was, toen dacht Lin dat het een wildkleur was, weet je nog, dat was veel makkelijker. Zo van pats het is helaas geen Grisha maar nu zegt de ene het kan nog steeds en de andere zegt weer nee het kan niet en zelf zie ik ook de ene keer, ja het is echt een man maar even later vergelijk ik dan weer met mijn eigen Pablo en andere foto's van geparelden en kom dan ook weer tot de conclusie dat de geparelde veertjes zo moeilijk zijn te herkennen omdat ze precies die geplukt hebben.  :-\

Wow, een hele zin bijna zonder ademhalen.  ;)

Maar ik zal proberen om geduldig af te wachten en het er verder niet meer over te hebben. OKé??

Groetjes van Caroline

PS.ik moet ook niet klagen, kijk eens hoe geweldig de albino het doet.  :D :D :D

Ik ben sowieso, helemaal verliefd!!  :-* :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Tja Caroline wat een onrust, rustig maar! Ik zal niks meer over veertjes zeggen als dat je gerusstelt.  ;D

Maar ja ik wil wel zekerheid hebben. Ga er maar vanuit dat het een man is. Lijkt me sterk als er nu nog parels komen. Dan hadden de andere kwekers het wel gezien.

De pennetje komen bij beiden weer door. Ik hoop dat ze snel het blok uitgaan zodat ze wat meer ruimte hebben om de ouders bij plukken te ontwijken. Ik ga vanavond kijken of ik wat fotos kan maken met mij erbij.

Groeten, Lin

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.