Hobbykwekerij Sephora - de laatste, Luna, is weg *snik*

Gestart door Lin, 20 januari 2006, 16:45:26

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi Lin
Och wat een poepies , mooi zeg dat filmpje over het ringen , en over het voederen van eerder.
Groetjes Gonnie

bobbie

Hoi Lin,

Ik heb de filmpjes nu kunnen zien. Wat schattig he :D.

Groetjes, Nel :)

Lin

Bedankt!

Net even weer gekeken het gaat goed met de twee. Alleen een ei van grisha leek een beetje donker op sommige plekken. zodra de ouders eraf zijn meteen even kijken of het nog wel goed gaat.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Hoi Lin,

Ik hoop van harte dat het loos alarm is, zou ik heel erg vinden als het mis zou gaan. Ik voel het nog in mijn lijf en als jullie het dan ook mee moeten maken, nee, liever niet.

Ik zal regelmatig hier langskomen om te kijken of er nieuws is.

Ik duim voor jullie.

Groetjes, Nel

Lin

Hey Nel,

Ik heb de hoop opgegeven. Er zit een gaatje in en het is voor het grootste gedeelte gewoon leeg en rare donkere vlekken als ik schouw. Ik zie ook geen valkje bewegen  :'(

Gerda

Hoi Lin,

Ik had je ook al een IM gestuurd!!

Ik vind het wel jammer, maar had hier al wel rekening mee gehouden!! Ik hield elke keer al een slag om de arm en had iets van: eerst maar eens zien dat de jongen gezond uit het ei komen!!!

Maar goed, we hebben nog hoop op het andere eitje!!!!
Je zag van te voren al in 1 ei beweging en in het andere bijna niet!!!

Het zou altijd een 'bonusjong' zijn geweest. Want anders waren de eitjes verloren gegaan.

Het is geen goede dag voor eitjes en jongen!!!!

Groetjes, Gerda

Lin

Hey Gerda,

Nou ik ben nu wel een beetje down. Waarschijnlijk was het jong al eerder dood dan vandaag. Ik baal er wel van dat er dit keer zoveel mis gaat. De volgende keer moet alles wel goed gaan. Want nu is er meer pech dan normaal.

Gerda

Hoi Lin, met zoveel pech, moet het de volgende keer wel goed gaan.
En de albino en de witmasker doen het toch goed!!!!
Nu alle hoop op het laatste eitje!!!!

En ik neem jou zeker niets kwalijk hoor!!! Ik vind het alleen maar mooi dat de eitjes onder Ayla hebben gelegen.

Was het trouwens eitje 1 of eitje 2??

Liefs, Gerda

bobbie

Hoi Lin,

Ik kan me voorstellen dat je je down voelt. Dat mag ook gerust even. Als het straks maar over is :-\ ;)

Sterkte en denk maar aan de eitjes die er wel goed aan toe zijn. En natuurlijk die 2 lekkertjes die al geboren zijn.

groetjes, nel :)

Lin

Citaat van: Gerda op  1 februari 2006, 19:30:25
Hoi Lin, met zoveel pech, moet het de volgende keer wel goed gaan.
En de albino en de witmasker doen het toch goed!!!!
Nu alle hoop op het laatste eitje!!!!

En ik neem jou zeker niets kwalijk hoor!!! Ik vind het alleen maar mooi dat de eitjes onder Ayla hebben gelegen.

Wat het trouwens eitje 1 of eitje 2??

Liefs, Gerda

Gelukkig doen de geboren valkjes het goed. Alleen de ouders zijn drukker dan vorig jaar. anders was het eerste niet mislukt en nu ook al twee totaal. Ik kon niet zien of het nummer een of twee was. Potlood was eraf geveegd en ik heb daarna gemarkeerd met mascara.
Citaat van: bobbie op  1 februari 2006, 19:31:53
Hoi Lin,

Ik kan me voorstellen dat je je down voelt. Dat mag ook gerust even. Als het straks maar over is :-\ ;)

Sterkte en denk maar aan de eitjes die er wel goed aan toe zijn. En natuurlijk die 2 lekkertjes die al geboren zijn.

groetjes, nel :)

Daar denk ik ook wel aan. Ik heb weer leuke fotos voor jullie.

Lin

De fotos van vandaag:

Albino dag 9

En ja sinds gisteren beiden oogjes open.

Witmasker dag 4

En samen!

Gelukig doen deze twee het heel goed :-)

valkchico

hallo Lin,

wat zijn deze twee er goed uit zeg , en die open oogjes geweldig om te zien. Dat maakt hem/haar gelijk zo wijs.

wat zonde van het andere eitje jij hebt je best gedaan daar lag het zeker niet aan, nu hopen dat de andere wel goed gaan.

gr Esther

p.s. en zit het ringetje er nog om?

• SH0RTY •

Hai Lin,

Wat jammer van het eitje van Grisha, maar je kan er voor de rest ook niets aan doen! :-*

Ik had verder al een hele tijd niet gereageerd, bijna bij niemand trouwens, maar ik heb het ontzettend druk.
Ik keek wel veel, en zag al met verbazing hoe groot de albino is (!!!) vergeleken bij het witmaskertje! :D Dat gaat geweldig zeg!
En de nieuwe foto's zijn veeeeeeel te lief!

Vooral de laatste, wat een engeltjes!!! :-*

Liefs,
Roxanne

carco

Hoi Lin

Jammer zeg van het ene eitje, maar gelukkig gaan de albino en de witmasker wel goed.
Ik kijk de parels wel uit de pennetjes hoor ;)
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

zazoe

Hoi Lin,

Wat sneu van dat ene jong. :(
Ik snap dat je een beetje down bent, je gaat er toch voor dat er een pluisje uitkomt.

Gelukkig dat de twee oudere pluisjes wel zo lekker gaan, ze worden met de dag mooier!
De kleine albino gaat al ondeugender kijken, pas maar op, dat wordt een boefje! ;)

Liefs, Sanne.