Hobbykwekerij Sephora - de laatste, Luna, is weg *snik*

Gestart door Lin, 20 januari 2006, 16:45:26

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marilyn

hoikes lin

wat jammer zeg van dat éne eitje maar het is heus niet jou schuld hoor  ;) nu alleen duimen dat het andere eitje wel mooi uitkomt

groetjes marilyn

Caroline

:'( Sneu van het eitje van Grisha. Ik las het al meer hier, het is vandaag niet de juiste eitjes dag.  :-\

Hopen dat de andere wel goed gaat.  :)

*Duim duim duim*

Jeetje Lin, wat gaan de jongen goed!!

Ze zien er heerlijk uit, zeker de albino nu met zjin rode kraaloogjes open.  8) Om op te vreten.  :P

Niet down zijn hoor, lekker genieten van wat je hebt en positief blijven denken.  ;)

Je doet zo je best!!

Liefs Caroline

PS. de witmasker is 4 dagen, je hebt per ongeluk 5 dagen getypt. Als fotonaam heb je het wel goed zag ik bij het op slaan van de foto´s.  :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Skye

Hoi Lin, heel jammer van dat ene jong! Maar die 2 andere doen het geweldig he? Ik blijf ze piep vinden, maar zo naast elkaar zie je al hoe enorm het albinootje gegroeid is! Die foto met de oogjes net open vind ik zoooo lief!

Gerda

Hoi Lin,

Ik heb wel goed nieuws over Grisha trouwens. Want ondanks het broeden is ze aangekomen. Ze weegt nu 103 gram!!! (Was 98 gram).
Nezumi is ook aangekomen van 81 gram (wat al veel was voor hem) naar 85!!!

Ik ben blij dat het goed gaat met mijn schatjes!!!

Groetjes, Gerda

bobbie

Hoi Lin,

Die laatste foto: om te  :-* :-* :-*

Ik moet gelijk aan het liedje denken wat ik nog al eens voor mijn kleinkinderen zing:

Wij zijn 2 vrienden, jij en ik
2 grote vrienden, jij en ik
wij blijven altijd bij elkaar
al worden we meer dan 100 jaar,
wij zijn 2 vrienden tot de laatste snik.

Groetjes, Nel :)

Gerda

Hoi allemaal,

Ik kreeg net een berichtje van Lin dat ze in het tweede eitje van Grisha ook geen beweging meer ziet. Dus waarschijnlijk is het ook niet goed met dit eitje!!!
Lin vroeg me het even hier neer te zetten. Ze is er erg kapot van.
Natuurlijk vind ik het ook erg, maar het waren de eerste eieren van Grisha en ik wilde haar toch niet zelf laten broeden. Dus het was alleen maar bonus geweest. Dat zegt mijn verstand natuurlijk. In mijn hart vind ik het heel erg jammer en verdrietig!!!!

En helemaal omdat Lin er zoveel moeite voor heeft gedaan, door helemaal de eitjes in Amsterdam op te halen!!!
Dus Lin, alsnog bedankt. De volgende keer proberen we het gewoon weer (als dat kan) en dan kom ik de eitjes brengen!!

Groetjes, Gerda

Caroline

Hè gatsie, wat jammer nou!!

..  :-X :-X meer woorden heb ik er nu even niet voor.  :-\

Sterkte Gerda & Lin.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Lin

Nou ik wilde even nu in mijn pauze leuke dingen vertellen dat ik de albino weer geringd heb en ayla gestopt is na twee eitjes met eieren leggen. Maar een lang verhaal wil ik niet vertellen. Ik ben nu ontzettend verdrietig en wil gewoon weten of er een gaatje in zit of wat anders. Want eergisteren ging het nog super.

:'(

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mariska

Hoi Lin,

Wat erg vind ik dit voor jullie :'(
Ik snap dat je er verdrietig onder bent, maar aan jou heb het niet gelegen hoor ;)
Je hebt ontzettend je best gedaan en dat vind ik super!
Probeer je gedachten een beetje te verzetten en lekker van de andere 2 te genieten ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

carco

Hoi Lin

Ik weet precies hoe je jezelf voelt dit is zwaar  :censuur
Maar inderdaad zoals Mariska opmerkte je hebt 2 prachtige jongen die het hartstikke goed doen.
Ga daarvoor!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

valkchico

hallo Lin,

sh*t
sterkte en probeer te genieten van de andere :-*

gr Esther