18 juli 2025, 16:16:37

Toetie,Cleo en Seti + foto's 7-1-2007

Gestart door chiko, 18 januari 2006, 15:55:53

« vorige - volgende »

Wilma1

en DIT zie ik  ::) ??? ??? ??? ???

Aan WIE zijn bril ligt het nu  ???
;D

Hoe gaat het met de kleintjes ??? Ze zullen groeien als kool, denk ik. En Toetie als eerst in de pennen...dan lijkt Seti helemaal nog klein  :D
  :D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

chiko

Einde discussie.................................

De kleintjes hier groeien als kool. We hebben Chiko en Goldie van de week een stuk zelfgebakken brood gegeven. Ze zijn er dol op en hangen nu elke dag een broodje in de kooi. Binnen no time hebben ze het op. Ook zijn ze dol op de rode trosgierst die we van Wilma hebben gehad.

Vanavond zal ik weer even foto's maken van de ukkies.

Gr. Maja en Folkert.

Rianne

Uhm... ik zie bij Folkert en Maja ook geen balk :-X

Anyway, lief hoor, die kleine stekeltjes! :D Geniet er nog maar even van, voor je het weet zetten ze het huis op stelten met hun vliegpogingen! ;)

Wilma1

Citaat van: Rianne op  5 januari 2007, 15:07:19
Uhm... ik zie bij Folkert en Maja ook geen balk :-X

Anyway, lief hoor, die kleine stekeltjes! :D Geniet er nog maar even van, voor je het weet zetten ze het huis op stelten met hun vliegpogingen! ;)

IK NU ook NIET meer  :o  ;D

;D ;D ;D Drie kleine kleutertjes VLIEGEN door het huis  ;D ;D ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Ach hemeltje wat een kleintjes nog!!!  :-*
Straks met de pennetjes zijn ze nog liever. Ik zie geen bont misschien dat er nog parels komen.

Wat fijn dat alles goed gaat hier. Leuk om de achterkleinkinderen te zien. en jullie handtekening is zeker goed gelukt. Het begint hier weer te kriebelen om weer een nestje te hebben.

De handtekening met balk kan komen door je beeldscherm groote 800x600 is klein bijv.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

Heeeeeeeeeeeee goeiemorgen Fol en/of Maja,

Ik "zie" je.....alles oke met de baby's ??? Ik ben erg benieuwd hoe groot ze zijn en we komen snel langs....om de hoek wonen en geen tijd hebben  ::).....ken je dat ??? Of jullie zijn er niet, als ik langsloop.

Maar het gaat gebeuren VOOR ze kunnen vliegen hoor  ;D
;D wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

chiko

Goedemorgen.
Het echt heel goed met de kleintjes en groeien als kool.
We hadden ze gisteravond er nog even uit gehaald en wat worden ze zwaar zeg.
We dachten eerst van zullen we ze gaan wegen maar dat is niet nodig.
Als ik met ze kroel of aai over hun kopjes dan doen ze de kopjes al zelf omhoog,prachtig gewoon.
Wilma,we zijn inderdaad nu veel weg maar we hadden nog ingesproken op de voicemail maar wilma luisterd hem niet af he :P
Morgen zijn we thuis maar straks op verjaar in zevenaar.
Fijn weekend.
Maja.

Wilma1

ehhhhhhhhhhh...voicemail   ::) ;D

Ik heb nog een Egyptishe "verslaaafde" voor je gevonden....
Saar

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php?topic=20403.new;topicseen#new

misschien leuk om eens te lezen!
;)

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

chiko

Hallo allemaal, net weer even foto's gemaakt. Er zitten hele mooie bij. We hebben een selectie gemaakt van de leukste foto's.

Toetie

Cleo

Seti

Cleo, Toetie en Seti

Cleo, Toetie en Seti

Gr. Maja en Folkert.

Mara

Hoi Maja en Folkert

Wat een mooie foto's en een paar schattige donsjes....

Liefs

mara

Wilma1

Aaaaaaaaaaachhhhhhhhhhh....wat schattig.....Piet is inmiddels uit bed en ik "stuur" hem in de kleren (niet lui  :P maar nachtdiensten he  ::))....hij doet het ook nog  :o..... dan gaan we in een heerlijk regenachtig ommetje  ;D naar jullie, om IRL te kijken naar de 3 kleine kleuters  :D

TOT ZO!!!!!!!
:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Ach, wat een geweldige neefjes en nichtjes.  :-* :-*

Liefs van ome Eros.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Oooooooooooooo en ze zijn toch ZOOOOOO mooi en lekker warm.....Seti ging met de oogjes dicht, toen ik over het kleine bolletje aaide....en ik heb ze alle 3 ff lekker geknuffelt  :-*

Cleo lijkt wat wittig op de rug, zeker veel minder geel dan Toetie en Seti.... :)

Ook Chico en Goldie kijken zo trost....toen ik in het hokje ging kijken, kwam Chiko aande binnenkant zitten en keek door het raampje stoer  8) terug  ;D...alsof ie duidelijk wilde maken..HEBBEN WIJ WEL FF GEMAAKT  :P

Even daarna stond ik voor de voliere en Chico op een stokje voor me...doet zijn buik naar voren en WEL HOOR  :o scheit  :censuur me bijna  vol  :o....kon net opzij springen en een enorme FLATS  :o plopte op de grond..... ::)

Meteen lekker gegeten bij Folkert en Maja....Piet doet zijn slaapje om zometeen weer te waken over Zaandam  :D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Zeg we raken op achter met de groei ???  ;D Vertel ennnnnnnn FOTOooooooooo's
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

zo ik kom ook maar weer eens de dagboeken langs. Wat schattig die drie bij elkaar. Vooral Cleo heeft een lief koppie met al dat grijs. :-*

Ik zie dat wilma langs is geweest. Ze heeft toch niet stiekem een valkje meegenomen he? Ik zou heel hard gelachen hebben als wilma onder de schijt had gestaan....!!! ;D

Nou nog max. twee weken en ze zijn alweer uit het blok. wat gaat het dan hard he?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)