4 augustus 2025, 16:38:03

House of birds....

Gestart door ROCKS, 2 januari 2006, 22:38:28

« vorige - volgende »

Wilma1

Hoi Nellie,

Waar ben je toch ??? Ik heb je al e-mail gestuurd ??? Maar hoor maar niets ???

Sunny heeft een eitje gelegd, dus al het goed  gaat wordt ze mamma :D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

jippie

Hoi Nellie;

zoals beloofd, verslagje van de logeerpartij. AnneMarie moest onverwacht een weekendje weg, dus kwam Kuif bij ons ! De kinderen heel blij, en zelf vond ik het ook heel leuk. Wel was ik benieuwd hoe het zou gaan. Overbodig natuurlijk, want meneertje was meteen weer helemaal thuis!  ;D Zodra hij uit de kooi mocht zocht hij zijn vertrouwde plekje in de vensterbank weer op. Wel is hij een stuk ondernemender geworden. Ik heb bijvoorbeeld in de kast mandjes met videobanden e.d. staan, daar kroop hij helemaal in. Had 'ie nog nooit gedaan. Wat niet veranderd was; van de dames moest hij niets weten  ::) Rare druif die Kuif. Lilo en Jip vonden het zeer interessant, zo'n man in huis ineens, en hobbelden dus de hele dag achter hem aan. Daar werd Kuif een beetje moe van. Wel een beetje een luxe-probleem, vind je niet  ;) Voor AnneMarie was het wel een beetje jammer, want zij had de kleine hoop gehad dat ze er toch nog een vogel bij kon nemen, nu hij wat tot rust gekomen was. Hij mag daar de hele dag los en krijgt alle aandacht, maar zij moet natuurlijk ook wel eens een dagje weg en dan zit hij toch maar weer alleen...
Nu hebben we afgesroken dat binnenkort Jip en Lilo een keertje daarheen gaan, misschien dat hij op 'eigen terrein' andere vogels wel accepteerd? Het is te hopen voor die malle Kuif  :-\

Ik hoorde van Emma dat het met jou nog steeds niet helemaal lekker gaat. Geeft niets hoor als je niet post of belt, doe maar lekker rustig aan. Het komt vanzelf wel weer...eigenlijk kan ik niet veel anders doen dan je opnieuw veel sterkte wensen  :( en hopen dat er snel betere tijden voor je aanbreken!

Veel liefs en groetjes,
Anne

Wilma1

Echt een malle Kuif, maar wel en lieverd...wie weet dat een logeerpartij andersom goed gaat  ??? maar ja Kuif "kent ze" wel natuurlijk en wat doet ie als het een "vreemde" vogel is die er zou komen te wonen ???

Denk dat Kuif het prima vindt alleen, de ruimte en de aandacht  ;D niets hoeft ie te delen  ::)
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Sunny en Charlie hebben hun 2 eitje  :D broeden willen ze nog niet echt  ::) zegt Marga......ze wachten vast tot alles er is, om nu nog te genieten van hun vrijheid  ;D :P
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

.......

Vandaag is het een jaar van mijn allerliefste Rocky.....
Ik heb zo aan haar moeten denken, ongelooflijk.....
Wat kan je zo'n lief klein beestje missen.....
Dag lieve Rocksepocks.....ik denk nog steeds aan je....

-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Olga en Hans

Hey Nellie,

Ik zit er ook al van de week steeds aan te denken, maar ik dacht dat het de 30ste was.
Van Rocky is het nu een jaar geleden, maar het is net of het gisteren was. En wat hebben jullie het afgelopen jaar niet allemaal voor je kiezen gekregen, teveel om op te noemen, maar veel was het wel.
Ik hoop dat er voor jullie nu gauw betere tijden aan breken.
Dat hebben jullie dubbel en dwars verdiend.

Liefs van Olga  :-*.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Wilma1

hoi Nellie,

Tjee, een jaar alweer  ??? Je zal haar altijd blijven missen, maar hebt wel goede herinneringen aan haar  ;)

Hoe is het met Ricky ??? En jezelf ??? Ik had je en mail gestuurd  :)
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Hallo....

Even kort...
Mijn oma is afgelopen zondag overleden.
Mijn moeder, zusje en ik waren die nacht aan het "waken".
We hebben net op tijd de familie gebeld en toen die er waren is ze heel rustig in haar slaap overleden. 's Morgens om 7.15 uur.
Ze is 92 jaar geworden.
Woensdag was het condoleren, en donderdag wordt ze begraven.
Ik ben er erg mee bezig geweest, en we zijn blij dat we dit met zijn allen hebben kunnen doen.
Een week na haar begrafenis moet haar kamer leeg zijn, dus het zal nog even een emotionele week worden, eerst de begrafenis, en dan nog het leegmaken van de kamer en opruimen van al haar persoonlijke spulletjes, en aan alles zit wel een verhaaltje. Zal moeilijk worden.....

Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

jippie

Nellie...

ik had het al van je gehoord, maar nogmaals veel sterkte....

Liefs,
Anne

Wilma1

Ach....gecondoleerd......zal best emotioneel zijn, om haar kamer leeg te halen. Net wat je zegt "overal zit wel een verhaal aan" 92 is een mooie leeftijd, maar toch blijft het moeilijk en een gemis.

Nellie ...sterkte vandaag.....ik denk aan je  :-* geef je mam ook een knuffel van mij  :-*
:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi nellie
gecondoleerd
heel veel sterkte de komende dagen
groetjes marga

Mara

Hoi Nellie

Gecondoleerd met het verlies van je oma. Het is heel zwaar ja, ik kan het me voorstellen.

Heel veel sterkte de komende dagen!

Mara

Caroline

Gecondoleerd en heel veel sterkte!!!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Joy4ever

Lieve Nellie,

Ik lees het nu pas, wat vind ik dit erg voor je.
Ook namens Mike, Gipsy, Pucky en natuurlijk mij, heel veel sterkte en natuurlijk gecondoleerd met dit grote verlies  :'(

Veel liefs Joyce

Lees alles over mijn lieverds in
Gipsy & Pucky

Lin

Hey,

Hoe gaat het nu met je?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)