4 augustus 2025, 21:38:09

House of birds....

Gestart door ROCKS, 2 januari 2006, 22:38:28

« vorige - volgende »

Olga en Hans

Goeie morgen Nellie,

Ik wil nog even laten weten dat ik aan je/jullie denk.
En duim, duim, duim voor de uitslag van Ricky.

Heel veel liefs van Olga en ook de groetjes van Hans  :-* :-*

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Caroline

Hopelijk weten jullie vandaag meer.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

jippie

Hoi Nellie,

Ook even om je sterkte te wensen en hopen dat je snel iets hoort. We duimen nog steeds!  ;)

Liefs,
Anne

Riny

Hoy Nellie
Ook ik hoop dat er vandaag aan al die onzekerheid een einde komt,
En dat je een goede uitslag krijgt.
Groetjes Riny

*Patricia*

hoi Nellie,

Weet je al wat?

Wens yvonne een fijne verjaardag

Patricia

ROCKS

Heey.....

Ik heb de uitslag: GEEN PAPEGAAIENZIEKTE!

Heb vandaag om 11.40 gebeld, er was nog niets binnen, ze zouden me weer bellen.
Om een uur of kwart voor drie belden ze, en het was negatief, dus geen ppz!
Ik was toen ze belden nog boodschappen aan het doen, en toen ik thuis kwam heb ik Wilma gelijk gebeld, op haar mobiel.
Ze is een weekendje weg, en ik wilde het haar niet sms-en, maar persoonlijk bellen. Ze nam niet op, en ik ben me bed ingedoken, heb migraine en last van me lucht. Waarschijnlijk door alle toestanden die er spelen.
Om half 9 Wilma gesproken, en zij was net als ik erg opgelucht!
Wat het nu wel is geweest zullen we niet weten, helaas.
Ik heb Wilma netjes mijn excuus geboden voor alle rompslomp en narigheid om dat ppz gedoe. Alles bij elkaar was het gewoon een sameloop van omstandigheden wat erop wees dat het dat wel eens kon zijn. Wat dus niet zo was.

Ik wil iedereen bedanken voor de meelevende woordjes, berichtjes, telefoontjes, wat dan ook.
En mijn hoofdpijn is nu godzijdank wat minder erg, dus ik wilde het nu gelijk nog maar even hier laten weten.
Ik ga nu lekker me bedje in, heb vandaag een verjaardag.
Kweenie hoe ik die door moet komen maar goed, ik zie wel.

Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

jippie

Oh, Wat een opluchting!  :D :D :D
Ik ben heel blij voor je en ook voor Wilma natuurlijk. Hopelijk ga je jezelf nu ook snel wat beter voelen!
We spreken elkaar van de week nog. Voor vandaag een fijne dag!

Veel liefs,
Anne

Caroline

Ah wat fijn!!!  :D

Gefeliciteerd hoor, Nel en Wilma met deze goeie uitslag.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Nellie

Nou, gelukkig geen ppz, dat is in elk geval een hele grote troost.

Veel sterkte voor de rest van wat er gaande is.

mara

Wilma1

11 februari 2007, 11:38:40 #939 Last Edit: 11 februari 2007, 11:42:39 by Wilma1
DE UITSLAG van LUCKY,
Deze is negatief....er komt gelukkig niets uit....dus ze is en gezonde vogel.....een hele opluchting....zowel voor Nellie als voor mij.

Nellie heeft er wel weer een bijna hele dag op moeten wachten, want gisteren rond 12 uur was er nog niets bekend....uiteindelijk werd ze om half 3 gebeld met deze mededeling en belde mij gisteravond met het goede nieuws  :D

Morgen ga ik lekker naar haar toe, ze voelt zich in het geheel niet goed en zal dat ook niet of weinig op het forum zijn. Wel doet ze iedereen die met haar meeleeft de groetjes en waardeert dit heel erg van jullie allemaal. Het doet haar goed al die steun....ze leest wel.....maar kan mometeel gewoon ff niet zelf reageren.

Ik dacht ik "plak" mijn verhaaltje ff hier neer, zoals beloofd  ;D....maar Nellie kon dus TOCH weer niet slapen en heeft het zelf gedaan  ;D

DAT MALLE EXCUUS VAN SORRY......HEB IK JE AL GEZEGD  ;)....IS ONNODIG  ::) Ik vind het alleen maar goed, dat ze zo alert is, want IK zou er eigenlijk nooit aan gedacht hebben ........ dus Nelliepellie ik vind je juist een LIEVERD, die erg zorgzaam is voor mens en dier....eigenijk wel eens TE GOED en moet daar dan zelf de "druk" van ondergaan.

Ik kom morgen gezellig bij je langs, al zal het niet te lang zijn, mar dan hebben we elkaar tenminste weer IRL gezien en gesproken.....en "verlos" ik je van die oververhitte puber  ;D ;D ;D ;D ;D (grapje)...... en kunnen jouw vogels weer in alle rust zitten en slapen waar ze dat willen zonder die malle Melody, die last heeft van een hormoon uitspatting  ::) en alle broedblokken "kraakt"  ;D
:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Whahahahah, Wilma, ik zie het al voor me. Melody die broedblokken kraakt, heeft ze dan ook een hanenkam in allerlei kleuren? *grinnik*

Wilma1

NOU WIET WEET :o ik heb hem nog niet gezien  ;D ;D ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Dan wel FOTO'S meebrengen!

Joy4ever

Hey Nellie,

Ook ik ben erg opgelucht dat het geen PPZ is, wel lijkt het me erg, dat je nu nog niet weet waarom Ricky zo van slag is. Hopelijk is het niets bijzonders en is hij snel weer de oude!!

Succes vandaag met het "overleven" van de verjaardag. En hoop ook dat je je snel weer wat beter voelt.

Groetjes Joyce  :-*

Lees alles over mijn lieverds in
Gipsy & Pucky

Lin

Joepie van harte! Wat een geruststelling ook dat je hoofdpijn minder is. Ik hoop dat je alsnog een fijne dag hebt met de jarige.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)