4 augustus 2025, 14:38:30

House of birds....

Gestart door ROCKS, 2 januari 2006, 22:38:28

« vorige - volgende »

Olga en Hans

Hoi Nellie,

Ik blijf maar kijken of er al een berichtje van je is, maar nee.
Wat zal jij je ..... voelen.
Hoe ist nou met Ricky, eet hij al weer wat meer dan gister.
Ik heb ze bij ons eens verrast met een bakje nasi, met ook wat stukjes ei, maar enthousiast zijn ze niet. Hans wou er ook een beetje pindasaus overdoen  ::), dat heb ik maar niet gedaan.
Ook ik blijf voor je duimen en dat je gauw bericht krijgt.

Liefs Olga  :-*.  

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

ROCKS

Heey....

Nog een kwartier, en dan is de praktijk dicht, ik heb nog niets gehoord.
Heb om half vijf nog gebeld,  en had Marieke, ze zei dat er nog niets binnen was want dan zou ze me wel gebeld hebben.
Ik vroeg of het nog wel vandaag binnen zou komen en toen zei ze, dat dat wel kon maar dat het ook morgen kon zijn!!
En dat er wel eens iets om half tien 's avonds binnen komt!
En ze zijn er maar tot een uur of acht, dus dan heb ik pech, en weer een dag naar de ......
Nog een dag wachten, kan er nog wel bij hoor.
Ik word er nu wel een beetje Sch**tziek van!!!
Ik ga ook steeds meer twijfelen aan wat het nu is/kan zijn.

Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Caroline

>:( :-X :-\ :censuur :'(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Patricia*

Nellie,

De spanning is ondragelijk. Ik hoop dat je vandaag echt uitsluitsel krijgt.

Hoe is het nu met Danny?

Ps nog bedankt voor je mailtje. Ik was helemaal ontroerd

Patricia

jippie

hey Nellie,

Wat balen zeg! Nog een dag onzekerheid  :(
We blijven nog maar even doorduimen...

Liefs,
Anne

Joy4ever

Hey Nellie,

Hoe gaat het nou met jou en je mannen?
Is Ricky nog meer opgeknapt? En hoe gaat het met Danny?
Zo dat waren wel even genoeg vragen.
Ik hoop dat je de uitslag van de test snel krijgt, nog langer op de uitslag wachten word wel erg ondragelijk....

Ik denk aan je/jullie...

Groetjes  :-* Joyce

Lees alles over mijn lieverds in
Gipsy & Pucky

Olga en Hans

Hallo........

Even een berichtje namens Nellie.
Ze heeft erg veel last van haar arm vandaar dat ik hier nu wat neer zet.
Ik heb haar net aan de foon gehad en we hebben heel gezellig zitten kletsen en veel gelachen over van alles en nog wat  :D.
Maar voorlopig moet ze nog tot en met zaterdag wachten op de uitslag, daar heeft Annie haar ook net op haar mobiel voor gebeld en daar was ik weer getuigen van.

Nellie ik denk aan je en blijf voor je duimen  :-*.

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

*Patricia*

He Nellie,

ik wou je net bellen. Nu weet ik ook wat.  Olga weet je ook hoe het met Danny is?

Patricia

Mara

Hoi Nellie

Balen hoor dat je nog tot zaterdag moet wachten! Dat is niet zo fijn maar ik hoop dan dat toch dan ook echt de uitslag binnen is...

Wilma, zou jij me zaterdag even een sms'je kunnen sturen als de uitslag binnen is? Zaterdag kan ik niet online komen, vier dan mijn verjaardag.

mara

jippie

Hey Nellie,

Alvast sterkte voor morgen. Hopelijk komt er dan eindelijk een einde aan al dat wachten. Ben benieuwd wat de reden is dat het allemaal zo lang moest duren? Blij te horen dat het met Ricky alweer beter gaat  :D, maar balen van je arm.  :( Hopen dat die ook snel wat opknapt!

Ik zal zeker morgen het forum in de gaten houden...

Liefs,
Anne

Wilma1

De uitslag is morgen bekend (als het goed is  ::)) de DA was vergeten te melden dat er alleen op WOENSDAG tests worden nagekeken in het lab. vandaar dat het zolang duurt....want ze was vorige week Donderdag geweest met de 2  :-\

Met Danny gaat het inmiddels ook beter, zo ook met Ricky....Nellie zelf "moddert" wat rond met haar zere arm...... haar huisje is wel lekker schoongemaakt en dat is een hele opluchting voor haar....zelf doen is haast onmogelijk met een arm die niet "mee wil". Dan helpt haar veel, maar die heeft ook nog zijn wisselende diensten.

Nellie kan het nu weer makkelijker bijhouden en dat is erg prettig voor haar.

ps.Ik laat het je weten Eugenie  ;)

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Ik was ook benieuwd naar de uitslag!  :-\

Mara fijne verjaardag viering vandaag.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

:-\ ::)

De uitslag is NOG STEEDS NIET BEKEND. Nellie heeft gebeld en er was nog niets binnen, ze zouden wat later terug bellen.....echter DAT gebeurde maar niet.... dus Nellie zelf weer bellen.....toen was de praktijk dicht   Nellie was behoorlijk pissig     en rond kwart over 3 werd ze alsnog gebeld.

Er was GEEN uitslag bekend en Maandag gaan ze het lab. bellen en wordt Nellie gebeld   Ik heb haar gezegd zich maar rustig te houden, je doet er even niets aan.....maar ik ga ervan uit, dat als het ernstig was, er wel meer moeite zou zijn gedaan te zorgen dat alles sneller zou verlopen  toch  Een zieke vogel zo lang laten wachten klinkt niet logisch 

Nellie zelf heeft veel pijn en voelt zich absoluut niet happy, vandaar dat ze zo weinig op het forum is.
Nellie en Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

jippie

Wat balen zeg! >:(
Laten we inderdaad maar voorzichtig hopen dat 'geen bericht' in dit geval 'goed bericht' betekend. Het lijkt inderdaad logisch dat bij een ernstige (besmettelijke) kwaal het lab direct zelf aan de bel hangt. Maar ja, zeker weet je het pas als je de uitslag hebt...

Arme Nellie, je gaat je natuurlijk ook niet beter voelen door de stress  :( Ik ga weer duimen en maandag weer snel hier kijken.

Nellie en Wilma, jullie allebei veel sterkte, en Wilma, bedankt voor het op de hoogte houden.  :)

Groetjes,
Anne

Wilma1

4 februari 2007, 10:37:19 #899 Last Edit: 4 februari 2007, 12:26:08 by Wilma1
Een leuk berichtje is....en dat vergat ik helemaal  :-\ .....dat Corky bij zijn grote broer Rocky gaat wonen in Hoorn. Vandaag ga ik hem erheen brengen, dus die komt bijna "in de hemel" te wonen bij Veronica.

Beide vogels komen bij Nellie vandaan, dus voor haar ook fijn dat ie naar Rocky gaat.
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3