4 augustus 2025, 14:06:15

House of birds....

Gestart door ROCKS, 2 januari 2006, 22:38:28

« vorige - volgende »

Olga en Hans

Hey Nellie,

Ik denk aan je  :-*

Liefs Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Wilma1

Hoi Nellie,

Ik krijg je niet "te pakken"...hoe is het jullie en vooral Ricky ???
??? Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Nellie

Alles goed?

En Wilma, misschien heeft Nellie de telefoon er langs liggen?

mara

jippie

Hoi Nellie,

Ben je het weekend een beetje doorgekomen? Ik heb wel vijf keer op het forum gekeken hoewel ik natuurlijk wel wist dat het zinloos was omdat je zelf ook nog niets kon weten. Ik hoop maar dat je snel iets hoort zodat je uit de onzekerheid bent.
Nogmaals sterkte, we leven met je mee!

Liefs,
Anne

ROCKS

Heeej.....

Bedankt voor alle berichtjes, en meedenken en leven.

Ik weet nog niets, alleen dat de test van de kweek die is afgenomen goed is. Er is niets aangetroffen wat er niet in hoort. Aan de ene kant goed, aan de andere kant dacht ik: was er maar wat gevonden, dan wisten we nu misschien meer.
Ik vroeg nog of het dan nu zo goed als zeker was dat Ricky geen PPZ had, en toen zei Feld: de kans op ppz is nu nog groter, juist omdat er niets is aangetroffen in de kweek.
Dus is het nog effe afwachten. Hij dacht tot maandag, maar toen ik belde vanmiddag was er nog niets binnen. En om half vijf heb ik maar weer gebeld, want ik zit op hete kolen.
Nog steeds niets binnen, en het wordt wel dinsdag dachten ze.
Ik moet morgen werken, dus heb het nummer van me werk gegeven, en dan bellen ze me daar.
Ik hoop zo dat het niet PPZ is, want ik vind het heel erg wat er nu gebeurt, met Wilma en zo.
Ik wilde ook echt geen paniek zaaien, maar jammer genoeg had Wilma nadat ik haar had gebeld het al op het forum gezet, dus toen was het te laat.
Ik had zelf liever gewacht tot ik het zeker wist, want tja, je gooit toch een bommetje neer terwijl het van alles kan zijn.

Vanaf het moment dat Feld hoorde dat het baasje van mijn logees ziek was geworden, wilde hij weten wat ze dan mankeerde. Ik zei: een longziekte, ik weet de naam niet.
Toen wilde hij weten wat het was en heb ik ter plekke Wilma gebeld, en gevraagd naar die ziekte. Ik ben nog steeds blij dat Wilma hem toen zelf heeft horen zeggen dat het waarschijnlijk om PPZ ging. Dat ze niet denkt dat het van mij afkomt.....
Nou goed, er is een kweek afgenomen en ze hebben beide een injectie gekregen en ik moest ze aan de baytrill zetten, de rest niet, dat kon altijd nog. Misschien als het zeker is dat het ppz is? Ik weet het niet.
ALs Ricky met twee dagen op zou knappen zou het bijna zo goed als zeker ppz zijn, zei Feld. Maar hij ging pas zondag opknappen, laat op de avond, en sinds vandaag is ie weer wat beter. Pffff....wat een gedoe allemaal, dit wil je helemaal niet.....
Het gekke is, dat er verder geen valkjes ziek zijn geworden, want ik heb ze met arendsogen in de gaten gehouden.....
Met ppz is die kans natuurlijk wel  heel groot, dat er meerdere ziek worden. Maar goed, wat als het geen ppz is? Wat dan wel in vredesnaam? Ik weet het effe niet....

Het komt allemaal ook op een goed moment, er spelen thuis nog meer dingen waar ik me hoofd vol van heb.

Ook wel weer een pluspuntje.......
Danny is met ingang van vandaag beter gemeld, hij heeft nog wel last maar in veel mindere mate dan wat het was, dan had ie echt nog niet kunnen gaan werken. Woensdag mag ie weer!

Zodra ik de uitslag heb laat ik het hier weten.

Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Mara

Hoi Nellie

Ik ben blij dat Wilma me gebeld heeft met wat er was, ook omdat ik drie valkjes van haar ga krijgen en tja, dan wil je het toch wel weten.

Ik snap ook dat je geen onrust wilt zaaien en dat heb je zeker niet gedaan!! Ik ben blij dat ik het weet en ook wacht af wat er verder gaat gebeuren.

Ik wens jou en Danny evengoed nog veel sterkte, vooral omdat je nog meer aan je hoofd hebt.

Liefs

Mara

Olga en Hans

Heeeee Nellie,

Verdikkie nou weet je nog niets  :-\, nog een dag langer in deze onzekerheid, dat is balen zeg.

Ik weet dat jij alles voor je vogeltjes doet en dat hebt je nu weer laten zien, zelfs voor je logeetjes.
Je rijdt toch dat hele eind naar Feld, met je zere arm.
Danny was wel bij je, maar die zat ook in de lappenmand.
Gelukkig gaat het met Danny ook weer wat beter  :D.

Ricky gaat ook weer wat zelf eten, gelukkig. Hopelijk gaat het nu allemaal weer de goede kant op, met en bij jullie.
Ik blijf voorlopig nog wel even duimen voor jullie en ben ook heel benieuwd wat de uitslag is.
Hopelijk wordt je morgen verlost van deze onzekerheid.

Ik denk aan je,
Liefs Olga  :-*

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Joy4ever

Hey Nellie,

Ook ik hoop dat je morgen eindelijk weet wat er aan de hand is, al die onzekerheid is niet nix.
Ik sluit me bij Olga aan, dat je echt alles voor je birdies over hebt, zelfs de logees.

Gelukkig dat het met Ricky de goede kant op gaat, wat betreft het eten.
Net als Olga, blijf ik ook doorduimen, alhoewel mijn duimen behoorlijk blauw beginnen te worden..... :P

Groetjes Joyce

Lees alles over mijn lieverds in
Gipsy & Pucky

Caroline

Heel veel sterkte!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

HEY MELANIE  ;D

Daar ziiten we dan (letterlijk) te wachten en WAT kan dat dan lang duren  ::)

Ik ben in ieder geval blij dat Ricky steeds meer opknapt, in ieder geval positief en dat jij alles voor mens en dier doet, dat heb je zeker bewezen  :-* maar DAT wisten Olga en IK al, zo is Nellie  :D :D :D

Je "holt" van dierenkliniek naar mensenkliniek en vergeet daarbij jezelf......gelukkig knapt Dan ook op.

Duimen dat de uitslag er vandaag is en we weten wat er aan de hand is en uit de onzekerheid zijn.

Maakt Melody de boel nog "onveilig", of houdt ie een beetje rekening met je  ;) die voelt zich een ECHTE VRIJE VOGEL bij je  ;D

MIJN PC DOET HET NOG STEEDS *blij*
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Nellie en Wilma,

Komt vandaag de uitslag? Ik ben benieuwd, ik hoor of lees het hier wel morgen of zo...

Sterkte.

mara

jippie

We blijven duimen!

Sterkte,
Anne

ROCKS

Heeeey...

Pffff over vieren en nog steeds niets gehoord!
Ik zit helemaaaaal niet op me gemak...bahhh...

Nellie (werk)

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Joy4ever

Hey Nellie,

Balen dat je nog steeds niets heb gehoord.
Ik blijf nog even doorduimen...... auw, blauwer bijna paars....

Groetjes Joyce  :-*

Lees alles over mijn lieverds in
Gipsy & Pucky

Caroline

Jeetje, wat zal je ziek zijn van de spanning.  :-\

Heel veel sterkte!!

Hopelijk worden jullie snel verlost.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.