3 augustus 2025, 21:38:55

House of birds....

Gestart door ROCKS, 2 januari 2006, 22:38:28

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: ROCKS op 20 november 2006, 14:15:39
Citaat van: Mariska op 20 november 2006, 14:05:40
GEFELICITEERD WILMA ;D ;D ;D

Jaja, Marisje....mij ken je natuurlijk niet meer :P
En bedankt! Had je Wilma ook wel effe in haar eigen verhaaltje kunnen feliciteren, hoor >:(
Bedankt!!

Nellie >:(

JALOEEEEEEERRRRRRRRRRRSSSSSSSSS  ::) :P ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

jippie

Hey Nellie, je hebt gelijk, het is Emma's hamster. Onze vorige hamster Beer was een half jaartje geleden helaas overleden en ze miste het toch, zo'n klein knuffeltje. Dus heeft ze ons flink bewerkt...Ik probeerde nog 'hard' te zijn maar Paul had alweer 'ja' gezegd  ::) Nee hoor, grapje, ik vind het zelf ook leuk!  :D
We hadden natuurlijk nog een kooi, en zaagsel ed hebben we staan ivm de cavies, dus het was snel gepiept allemaal. Wij een hamster en jij muizen  :( Ik ben niet bang voor muizen maar in huis hoef ik ze toch ook niet!

Een naam met een T... Krijg ik een prijs als ik het raad?  ;) Maar ik heb niet veel inspiratie, ik kom niet verder dan 'Truusje'  ;D ;D

Groetjes,
Anne

Wilma1

Ik mag VAST NIET meedoen, met deze wedstrijd....ben uitgesloten van deelname  ;D ;D ;D ;D  ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Olga en Hans

;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D

Hoi Nellie,

Wil jij vast van mij het sokkenvrouwtje een dikke  :-* geven en dan moeten wij maar vast een datum prikken, zodat ik die  :-* strakjes zelf ook nog eens kan geven + de centjes  ;).

Bedoel je mee naar Wilmaatje, dat zou ik harstikke leuk vinden  :D, maar voor mij geldt ook het afstand rijden en dat vinden mijn armen en benen niet fijn  :-\ .

Liefs Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Joy4ever

Hoi Nellie,

Hier weer eens een berichtje uit de Velserbronx.
Hoe gaat het met de kleintjes, de muisjes en de rest?
Ben erg benieuwd, en heb je al een manier om de doerakken uit elkaar te houden?

Groetjes Joyce

Lees alles over mijn lieverds in
Gipsy & Pucky

ROCKS

Hey....

Jippie...geen TRUUS! >:(

Wilma....jij mag niet meedoen!! >:(

Olgaatje....jij ook niet!! >:(

Mariska?? Wie is dat nu weer? :P

Joyce.....ik pieker me suf, ik denk dat ik maar aan de onderkant van een vleugeltje of zo een streeppie zet, met een heeeele dikke BENZINESTIFT!(  ;) Caroline)
Iemand nog een tip? Hoe ik ze uit elkaar kan houden zonder de schaar erbij te gebruiken, ik wilde al een kuifje knippen ;)

Ik hou het kort, ga zo me mandje in. Heb de laatste tijd heel veel pijn, en nu is het niet meer zo leuk, helaas. Sorry!

Truste!!

Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Joy4ever

Hey Nellie,

Niet het kuifje, niet het kuifje, niet het kuifje  :-\
Ik heb er al een met bijna geen kuif.....

En ik wens je natuurlijk veel sterkte, dat je pijn maar snel weg mag zijn....
Voor de rest wel alles goed?

Groetjes Joyce

Gipsy & Pucky

Caroline

;D ;D ;D

Beterschap met de pijn.  :-\

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

naar die pijn weer voor je!!! Ik weet wat pijn is, je wordt er moe van!! En IK nu OOK van dat ellendige gehoest.....ik blijf er soms haast in  :-\ :-\ :-\

Hoe gaat het met de kleintjes , worden ze al ondeugend ??? Oma pesten, zodat ze erachteraan moet rennen, eerdaags  ;D

En T groeit dei nog steeds goed ??? He wat kniderachtig dat WIJ uitgesloten zijn...vind je niet Olgaatje ???

Wat leuk als jullie samen zouden kunnen komen en voor de langere ritten, een stop onderweg.....THEE mee....piespauze...net alsof je op vakantie gaat  ;D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

sandra.

Hai Nellie,

Even een berichtje van mij.
Ik was even geveld door een migraine aanvalletje maar ben er nu wel weer bij denk.

Hoe gaat het met je is de pijn al weer een beetje minder? Ik hoop het voor je hoor.

En hoe is het met de baby´s groeien ze goed zie je nog steeds verschil of word het steeds moeilijker? :P

Nellie die naam, noem je haar soms Tiny   omdat ze zo klein is of is ze al groter als de rest hihihii :D

Nou meis het beste met je en ik spreek je gauw :-*

Sandra......
Het is trouwens Macho geworden hoor .... ;) ;) ;)

Wilma1

Citaat van: sandra. op 22 november 2006, 08:53:05
Nellie die naam, noem je haar soms Tiny   omdat ze zo klein is of is ze al groter als de rest hihihii :D

MISPOES  ;D

Het is T.....j ......ehhhhhhh  :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X

Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Hey...

WILMA :-X Wat ben je toch een naar mens! >:(

Het wordt geen Tiny, fout gegokt Sandra! :P
Enne.... Macho.....gaaf!!! :D

Ik weeg de babies elke dag, en ze komen niet elke dag aan, ik zat er al aan te denken dat ik dan misschien nog een tweede keer zou gaan pappen. Gisteravond, om een uur of elf, heb ik even de kropjes gecontroleerd, en er was er niet eentje met een - voor mij genoeg-  vol kropje. Ik heb ze toen samen met Danny toch nog maar gepapt, geen hele volle voeding, maar wel genoeg voor de nacht.
Was voor Danny weer de eerste keer sinds tijden, maar goed, straks moet ie het misschien wel een keertje doen als ik er niet ben, ofzo.
Ze hebben allemaal pap gekregen, maar die twee oudsten.....pffff....daar word je zo moe van! Die willen echt niet, hé? Je moet echt bijna vechten om er wat in te krijgen!  >:( Neeh, lekker is dat. Er zit meer pap aan hun bekjes dan in hun kroppies. Ik moet het er af gaan laten weken, met warm water, maar ik zie er nu al tegenop! Arme skatties! :(

Vanmorgen hebben ze weer gehad, en ze zitten allemaal rond de 88-90 gram!! LEEG!!
En met pap, ongeveer 94-96, en de kleine T gaat goed, heel goed, ze is alleen lekker door haar mamsje geplukt! En één van haar grote zusjes ook. Niet tot bloedens, maar ik zie het wel, en ik vind het heel erg! Ik ram Sammie ook direct het blok uit, als ik weer zo'n klein kreetje hoor, zo zielig is dat!! >:(
's Nachts mag ze zowieso niet meer bij ze in het blok, dan slaapt Sam in de kooi. Hebben ze in ieder geval rust, en het blok wordt al aardig krap.  ;D

Ik heb al een van de oudsten "betrapt" voor het "uitvlieggat".
Whaaah, dat gaat hard, zeg! We gaan vanaaf het blok naar de kooi verhuizen, voor het geval er eentje uitkomt zetten en we zijn er even niet bij ofzo? Dat is weer even wennen dan voor de ouders, maar het ging de vorige keren ook goed.
Laten we dan maar positief denken, en hopen dat dat dit keer ook zo zal zijn.

Gisteravond zat Danny met het hele stel op de bank en toen ging er al eentje met zijn ringen zitten spelen!! Dat was zo lief om te zien, echt cute! :D
Ik zet vanavond een foto neer, moet nu gaan haasten om op tijd op mijn werk te zijn, dus......see you tonight! :)

Doeiii, Nellie :-*

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Wilma1

Goh wat een bulletjes zeg  :o ze hebben het goed bij je  ;), maar ja WIE NIET  :D

En dat pappen  ;D ;D ;D IK zat ook vaak helemaal ONDER de pap, maar het is toch leuk om te doen?!!!

En IK zeg niets  :-X :-X :-X :-X :-X meer hoor, anders krijg in mijn Romy niet  :-\ en ik kan niet zeggen....IK KOM HAAR HALEN!!!!!!  ;D

Werk ze!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Joy4ever

Hoi Nellie,

Dus nu word het nog moeilijker om ze uit elkaar te houden als ze allemaal hetzelfde wegen, hahaha Ze maken je het wel moeilijk..... Van wij hebben ze dat... ;D

Wel jammer dat mams het plukken blijft doen, maar ja het groeit wel weer terug, maar natuurlijk niet leuk.

En dat ze nu al door het "uitvlieggat" beginnen te loeren, wat gaat dat snel zeg.

En ik wacht al smachtend op de foto, ik zil mijn kleintje weer zien....... ;D

Groetjes Joyce

Gipsy & Pucky

jippie

Hé, jammer Nellie, ik vond Truusje net zo leuk!  8) 8) Teddy? Twinkel? Tweetie? Ik geef het op hoor!

Kunnen paps en mams het niet meer bijhouden, al die hongerige mondjes te voeden? Gelukkig houd jij het goed in de gaten en komen ze niets te kort. Voel je je alweer iets beter? Ik hoop het maar. Dit is ook echt zo'n kwakkeltijd van het jaar  :(

En Joyce, ik kan me nog herinneren hoe het was toen wij  'in blijde verwachting' waren van Lilo. :D Je ziet ze groeien op de foto's... Die voorpret is leuk maar het wachten duurt lang!  ;)

Liefs,
Anne