20 juni 2025, 16:35:53

House of birds....

Gestart door ROCKS, 2 januari 2006, 22:38:28

« vorige - volgende »

Wilma1

Ben ik ff een weekje weg en wat lees ik....JE BENT OMA!!!!!...wat leuk voor je!!! en 7 eitjes...mensenlief Sammie heeft goed haar best gedaan zeg!!! Ben benieuwd hoeveel er gaan uitkomen!!!

Geniet ervan meid!!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Joepie de poepie.....

Nummertje drie!!
Om even voor tienen vanavond ontdekte ik nummertje drie in het blok, weer een verrassing, ik heb niet 1 keer een piepei gehoord, dus....het waren drie keer kleine welkome verrassinkjes! Nu nog twee, als alles goed gaat. En de laatste gaat naar Olga, we moeten even kijken wanneer dat gaat gebeuren.

Ik wil ff iedereen bedanken voor de reacties en felicitaties!!

Doeiiiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

mar

6 juni 2006, 23:50:04 #392 Last Edit: 6 juni 2006, 23:51:46 by mar
hallo nel
ik heb gisteren al je verhalen zitten lezen wat erg zeg ik hoop dat je dat nooit meer mee hoeft te maken
van harte gefeliciteerd met je jonkie's geniet er maar lekker van

groetjes mar

Sanna

Hihi, die Nel, geen piep-eieren (of heeeeeele slechte oren ;D ;D ;D). Nou, gefeliciteerd met de derde hoor. Leuk dat die naar Olga gaat. Olga, jij ook gefeliciteerd ;).

Groetjes, Sanna

ROCKS

Hoi Mar....

Leuk dat je mijn verhaal hebt gelezen, en tja, dat wat ik heb meegemaakt wil niemand, maar ja, het gebeurt je gewoon. :'(
Ik mis haar nog heel erg hoor, elke dag komt ze nog wel even voorbij "fladdereren". Vooral toen ik het eerste jonkie ontdekte had ik het even moeilijk, ik zag toen Rocky weer voor me, hoe zij met Ricky in het blok zat met haar baby's.
Maar ik kan ook wel genieten hoor van het nieuwe koppeltje+jonkies. Tuurlijk wel.......kan ook niet anders, hé?
Daar moet je wel van genieten!! :)

Sannaatje....
Toevallig heeft Nellie heeeele grote OREN jaaah!!!!
En....er zijn er zat hier op het forum die dat kunnen bevestigen! :P
Ik ga geen namen noemen.....daar kom je zelf maar achter! ;D

Sanna....het laatste eitje gaat naar Olga, jaah! Volgens mij mankeer jij wat aan je OGEN?? 8)
Pfff....en van mij wat zeggen?? Nouh, je ben een mooie hoor!  :D

Doeiiii, happy Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Sanna

Citaat van: ROCKS op  7 juni 2006, 00:35:48Sanna....het laatste eitje gaat naar Olga, jaah! Volgens mij mankeer jij wat aan je OGEN?? 8)
Pfff....en van mij wat zeggen?? Nouh, je ben een mooie hoor!  :D

Doeiiii, happy Nellie

Whahaha!! Nou is het natuurlijk nog erg vroeg, maarreh.... WAT heb ik niet gezien dan?? ??? ???

Groetjes, Sanna

ROCKS

Lieve Sanna......

Ik zeg in mijn reactie dat er nu nog twee moeten uitkomen, en het laatste gaat naar Olga. Met het laatste bedoel ik het laatste eitje!! Maar.....het is nog vroeg, dus dat zal je wel gemist hebben in mijn verhaal? ;)
Geef nie hoor, mag wel, foutjes zijn er om gemaakt te worden, toch? :-*

Doeiiii, nog steeds een happy Nellie :D

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Sanna

Oooooooooooooooooooooooowwww....
Dat had ik niet gezien hihi ;D ;D

ROCKS

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Misschien toch nodig?
Klein brilletje maar hoor, haha.
GOEDEMORGEN SANNA!!!!

Doeiiii, happy Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Olga en Hans

Hoi Nellie,

Leuk he , de 3de al weer  :D en hoe ist met de 4de, hoor je echt geen geklop  ;D.
Gisteren zei je al dat het verschil tussen de oudste en de jongste heel goed te zien was. Ohhh we zijn zo benieuwd.
Wij zijn de dagen aan het aftellen, maar weet alleen nog niet hoeveel...... we moeten gewoon nog even geduld hebben  ::).

Liefs en tot gauw, Hans en Olga.

p.s. + plankje voor Jori  :D.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Wilma1

Hoi Nellie,

Gefeliciteerd met je 3e jong  :D , het gaat gelukkig goed bij je  ;) ...dat mag ook wel eens een Xtje!!! Leuk dat de laatste naat Hans en Olga gaat .

Ik had je nog gebeld...ehhh ...gister....tis alweer een dag verder zie ik!!! Maar je was er niet, zei Danny....jammer!!!

Geniet lekker van al je vogels...is Kuif nog steeds weg ??? die ging met Hemelvaart toch naar zijn andere baasje ???
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Olga en Hans

Hoi Nellie en allen die dit ook lezen,

Wij hebben een eitje gekregen voor Spykie en niet 1tje, maar zelfs 3  :o.
Het vervoer naar ons thuis is goed gegaan, lekker in een wol zakje en tussen mijn handpalmen in, bleven ze lekker warm.
Thuis heb ik Spykie even afgeleid en de eitjes om gewisseld.
Spykie ging er gelijk weer op en ging verder met broeden.
Nou wordt het spannend en we hopen dat er een kleintje uit komt.
Nellie zo gauw ik wat weet bel ik je, maar dat wist je al, misschien wel als je net ligt te slapen  ;).

Liefs van Hans en Olga  :-* :-*

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Wilma1

Hoi Olga,
Wat apart zeg.... donoreitjes  ;D  maar was er iets mis gegaan, dat je eitjes hebt omgewisselt ??? waren dat neppers ??? Ben benieuwd hoe dat verder gaat !!! Lijkt me erg leuk, te zien dat Spykie de kindjes opvoed al ware het van haarzelf!!

Hoi Nellie,
Lekker gewerkt ??? Ik heb aan je gedacht in mijn tuintje, onder de zon  ;D ;)
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Hey.....

Even een fotootje!
Ik schrok me bijna dood toen ik in het blok keek!
'k Hoorde wel constant dat er flink gevoerd werd, maar dit had ik niet verwacht.....
Het ene jong had me daar een joekel van een krop!! Whaaaah......
Ik dacht op zijn minst dat de andere twee niets in hun kroppie zouden hebben, maar toch wel.
Alleen.....degene die het hardst schreeuwt krijgt het meest, kijk maar.

Zoek het verschil.....hihihi

Happy Nellie :D

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Sanna

Whaaaaaa wat een krop!!! :o :o Zo eentje hebben mijn jongen nog nooit gehad, en die waren toch ook behoorlijk vol. Nou, dan weet je nu al wie er later het hoogste lied gaat zingen hihihi ;D. Go dikkropje go!!

Liefs, Sanna