6 augustus 2025, 01:04:24

House of birds....

Gestart door ROCKS, 2 januari 2006, 22:38:28

« vorige - volgende »

Mariska

Hè Mutsie ;D,

Hoe gaat het met je liefdeskoppel?

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Wilma1

ja MUTSIE  ;D ;D ;D vertel eens even, want ik ben ook best nieuwsgierig !! Wordt tijd dat je weer eens wat neerzet hoor?!!!  ;) Ik ben ook niet zo vaak on line....veel weg....en uitjes....alleen maar leuk gelukkig....en vergt veel tijd!
:D ;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Roosje

Kan je al een beetje lachen? :D

ROCKS

Hey......

Weer even een update....
Sammie en Ricky hebben, schrik niet, ZEVEN eitjes!!
Ik schrok elke keer weer als we gingen kijken, en met de laatste, de 7de, heb ik het maar aan Danny overgelaten.
Ik had zoiets van: neeeh, niet nog eentje.
Maar.....het was ja hoor, nog eentje dan.
Hmm, ik heb vanaaf gekeken en de eerste is niet bevrucht, de andere zes zijn ook nog eens allemaal bevrucht!!! Whaaaah!!
Wat een muts is het toch, die Sam.

Ik ben wel heel erg benieuwd wat er uit gaat komen, Sammie is een wildkleurtje en Ricky een geparelde lutino.
'k Zal aan Lique vragen of er nog kans is op eventuele splits?
Waarschijnlijk gaat er een eitje naar Hans en Olga, die hebben een popje wat al meerdere malen op onbevruchte eitjes heeft gezeten en nu weer zit. Dus die mag er eentje uitbroeden, en opvoeden.
Is er al weer eentje minder.
Oh, ik vind het zo veel, vijf van die babies, maar wel heerlijk om te zien, al die kleine bekkies die om eten vragen. Zalig.
Maar hopen dat het goed gaat, ik ga niet ingrijpen als er iets fout dreigt te gaan, dat heb ik al eerder gedaan, en ik heb besloten om de natuur haar gang te laten gaan, hoe hard het ook is. En wel met  een beetje pijn in me hart hoor, maar je moet een keer een keus maken.

Vanaf 2 juni kan er eentje uitkomen, het is dus weer een spannende tijd! Maar ik ga het laten weten zodra er wat is, oke?

Groetjes, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Sanna

Poeh!! 7.... :o :o
Sterkte Sam ;D ;D

Groetjes, Sanna

Olga en Hans

Hoi Nellie,

Ohhhhhhh wat wordt het spannend de komende tijd  ;), ben ook heel benieuwd wat er uit de eitjes komt, natuurlijk van die lieve kleine donsjes, maar wat ??? ??? ???
En ook zo leuk als Spykie er 1tje uit zou mogen broeden  :D, wat zou zij dan blij zijn en wij ook.
Moet ik toch maar weer eens naar je toe komen, ohhh en al dat geplaag aan horen  :P, overleef ik dat wel  ;).

Liefs Olga en natuurlijk ook van Hans.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

ROCKS

jaaaaaaaaah

Er is een baby!!!!! :D
Ohhhh, wat is het leuk om weer mee te maken, zo lief en klein, heeeeerlijk. Ik dacht te zien dat ie geen rooie oogjes heeft, dus.....wildkleurtje en mannetje. Volgens de kenners dan, ik ben een leek in dit soort dingen.
Pffff, ik was net even helemaal de kluts kwijt, toen ik het ontdekte.
Wanneer het geboren is weet ik niet, ik heb gister een paar keer bij dat blok geluisterd, maar hoorde geen piepei, of jonkie. En nu net, Sammie kwam eindelijk uit het blok, dus durfde ik het aan om een kijkje te gaan nemen. En ja hoor, daar zat er eentje. En was ook al opgedroogd, dus was niet net uit het eitje. Ohhh, ik kan er niet over uit. Wat kan een mens blij zijn met zo'n klein pukkie, ongelooflijk. :)
Er zijn nu nog vijf eitjes, maar er gaat er eentje van naar Hans en Olga. Kunnen dus vijf babies worden in House of birds. Spannend, heel spannend!
Ik heb nog geen foto gemaakt, dat doe ik wel als Danny er bij is, ik kom handen en licht tekort waar het blok staat.
Maar zodra ik een foto heb zal ik hem hier plaatsen, oke?

Groetjes, en een fijn pinksterweekend van een happy Nellie!! :-*

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Olga en Hans

Hoi Nellie,

Wat leuk  :D, weer een donsje, zo zonder dat jij/jullie het hebben horen piepen is het uit dat kleine eitje gekropen  ;D, om jullie te verrassen. Het is altijd weer spannend wanneer de eerste zich in volle glorie laat zien.
Het lijkt ons ook zo leuk om dat een X te mogen meemaken  ;), wij wachten dus nu ook in spanning af  ;D.

Liefs van Hans en Olga.

p.s. Hans had alleen  :D willen plaatsen.

Yoeri    17-05-1993

Sanna

Gefeliciteerd!!!!! Sjonge, wat een verrassing op deze manier ;D.

Groetjes, Sanna

ROCKS

Hey......

Daar was nummer twee!! :)
De eerste is een wildkleurtje en nummertje twee een gepareld lutinootje, dus een man en een popje.
Oh, het is zo leuk......

Doeiiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Sanna

Ooooooooow wat leuk!!!!!
Hartelijk gefeliciteerd 'oma' Nellie ;D :D :D

Groetjes, Sanna

Olga en Hans

Hey Nellie,

Wat was het leuk om je reactie door de foon te horen, dat er wel een 2de was  :). En dan die geluidjes  :D van die kleintjes, van die grote klonk het ietsepieps minder  ;D.
Dat was aan je stem te horen.
Succes met de kleintjes en ook met de volgende eitjes.

Liefs van Hans en Olga.

Yoeri    17-05-1993

Mariska

Hè wat leuk :D :D :D

Gefeliciteerd met je jongen en meid :-*

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Hoi hoi!!

Gefeliciteerd met je twee jonkies!!  :D

Geweldig hoor.

Lekker van genieten.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.