19 juni 2025, 20:04:23

House of birds....

Gestart door ROCKS, 2 januari 2006, 22:38:28

« vorige - volgende »

Olga en Hans

Hoi Nellie,

Hehe eindelijk  ;D, straks zit er nog houtworm in je zak snippers  :o ;D. Grapje hoor niet boos worden  :D :D.

Liefs Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Mariska

He Miep ;D,

Waar blijf je nou?
Zit je te wachten tot ik ze hier zet ofzo ::) ;D ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ROCKS

-Olgaatje....hoe kan ik nou boos worden op jou?? Niet dus!
(ik moet nog ff slijmen, tot ik me spulletjes heb) ;D
Maar....heb een vraagje, gaan jullie in april nog naar de beurs? Uhm....je weet zeker al wat ik wil vragen, hihihihihihihi!

Ander onderwerp....
Rocky, die vandaag twee weken geleden, legnood had, heeft het gewoon weer!! :( Het is niet te geloven, maar echt waar. Heb al naar Feld gebeld en gezegd dat de beginsverschijnselen er weer zijn. Ze zit met een knikstaart, en de vleugeltjes hangen af. Daar gaaaaaaan we weer.
Ze zit in het blok, rustig, en ik hoop dat het eitje er toch nog spontaan uitkomt. Maar ben bang van niet, dan gaan we gewoon morgen naar A'foort, je kan daar godzijdank altijd terecht. Ben er nu wel zo goed als zeker uit, qua beslissing, over de sterilisatie, die gaat er komen!!
Ik hou jullie op de hoogte.

Nog een ander onderwerp: KUIF!!!
Die doet het goed, errug goed! Zit nu op me hoofd, en heeft me vandaag al weer verwend. Een rasechte bevruchting heeft er plaats gevonden, op mijn hand!! Compleet met een druppeltje ...... gadsie!! :o
Hij voelt zich al zo goed thuis, dat blijkt wel uit het volgende:
Kuif is gek op zichzelf, en alles waarin ie zichzelf maar kan zien. Dat zijn hier nog wel meerdere plekjes, dus hij kan zijn lol op. Op tafel staat een grote pot met een deksel, en daarin kan ie dus Kuif zien. Wauw, best een lekker ding, die Kuif. Dus moet ie  daar even werk van maken, fluiten en vleugeltjes wijd. Effe lekker uitsloven dus.
Maar.....als er een ander valkje op de tafel komt zitten, dan is Kuif een beetje een boef, want die jaagt ie dan gewoon lekker weg!! En dat doet ie ook in het raamkozijn, de floeperd!
Ik wou maar dat ie Sam zag staan, haha.
Maar komt wel, ik ga ze binnenkort in 1 kooi doen en dan kijken hoe ze reageren op elkaar.
Hij vindt haar wel leuk, hij doet tenminste niet lelijk tegen haar.
Dat was het wel weer voor nu.

Groetjes, en een fijn weekend iedereen!!

Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

moonwitch (diana)

Hoi Nel

Wat erg weer met rocky, echt ik hoop voor je dat het er toch nog spontaan uitkomt en dat het niet verwijderd hoeft te worden.

Wat betreft kuif hier is boomer zo een die het op je hand doet en altijd een druppel achterlaat, behalve gister bij gerdy, toen was er een echte grote druppel die van haar hand gleed.
Meestal laat ik hem maar wat ja hij moet toch ook zijn frustatie kwijt.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Wilma1

Wat zielg voor Rocky en zo kort op elkaar, daar moet ze zich wel naar bij voelen...misschien wel het beste die sterilisatie.....want zo wordt het een en al frustratie!

En Kuif heeft goed geoefend bij je ;D...pas maar op voor "overvliegende zaadjes" ;D ;D ;D..... :-X....
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mariska

Hoi Diana,

Van dat gewip op je hand weet ik ook alles van :P
Maar ik zei vanmiddag nog tegen Nellie dat ik Binky ook laat gaan.
Eerst probeerde ik er wat aan te doen, maar dat leverde alleen maar frustratie op voor ons beiden.
Nu doet hij het 's ochtends 1 keer als ik me koffie drink en dan is het over ;D

He Mutsie,

Lang niet gesproken ;D
Ik ben blij te lezen dat je een besluit heb genomen over Rocky.
Ik weet dat het moeilijk voor je is, maar als alles goed gaat hoeft ze deze ellende nooit meer te doorstaan ;)
Dat zou wel heel fijn voor haar zijn.

Ik spreek je gauw weer!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ROCKS

Hey...

-Diana...dus jij weet wat het is?Shake hands?
Ik geloof dat we niet de enige zijn, Mariska ook al, en ik hoor het vaker op het forum. Nou, schrale troost!!

-Wilma....
Citaat van: Wilma1 op 17 maart 2006, 19:27:30

En Kuif heeft goed geoefend bij je ;D...pas maar op voor "overvliegende zaadjes" ;D ;D ;D..... :-X....

En bedankt he? Van je "vrienden" moet je het hebben!! >:(

-Maris....dus jij laat je ook gebruiken? :D Nou, ik ook, voor zolang het duurt. Ik koop wel een opblaasvalkjespop voor hem!
Maar wat Rocky betreft...ik kan dit toch niet nog langer laten duren, het is zo fuc.ing zielig!! En Sammie legt ze alsof het niets is, de mazzelkont.

Ik heb net ff Rocky uit het blok gehaald, ik had nog weer naar Feld gebeld vanaaf. Ze zeiden dat ik goed  op moest letten of ze nog poepte. Ik was natuurlijk erg benieuwd, en zag al een tijdje een bult onder haar buikje zitten. Maar dat kon ook ontlasting zijn, of toch een eitje.
Nou, vlak nadat ze uit het blok was, kwam er een flats, een hele grote, dus dat zit nog niet verstopt.
Daarna heb ik olie op een wattip gedaan en er een beetje mee over haar ........gewreven. Eigenlijk moet je het een stukje inbrengen, maar dat vind ik toch wel eng, hoor. Ik voelde het eitje echt zitten!!! Ohhh, whaaah.
Ik hoop maar dat het er vannacht spontaan uitkomt, scheelt een hoop ellende. Maar ach....dan is het vast niet de laatste waar ze moeite mee heeft.
En anders...gaan we vandaag gewoon weer naar Feld, dan is ze ervan verlost.
Zodra ik wat weet...staat het hier.
Duim...duim...duim....

Doeiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

ROCKS

Goede morgen!!

We gaan naar Feld, heb hem gebeld en uitgelegd hoe Rocky er bij zit, en hij zegt dat het beter is om te komen voor het echt legnood (met alle nare dingen) wordt. Juist omdat we het eitje nu zo goed/duidelijk kunnen voelen/zien zitten.
De vorige 2 keer zat het echt nog in haar, maar was het eierschaaltje te zacht, en konden we het daardoor zelf niet voelen. Nou, ik hoop dat ze opknapt, als het eruit is.
We zien wel weer.

Doeiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Kolkkie

Hey Nellie,

Succes zo bij Dr. Feld.

Ik hoop snel te horen hoe het is gegaan.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

ROCKS

Mariska en Riny....dank jullie wel!!
Ik laat het zo snel mogelijk weten, oke?
Spring nu in de auto.

Doeiiii, fijne dag!! Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Mariska

Hoi Nellie,

Wat een narigheid toch weer :(
Ik had zo gehoopt dat hij vanzelf zou komen, maar helaas.
Ik hoop dat ze zich nu een stukje beter voelt en dat er gauw rust in haar lijfje komt zodat Dr Feld haar kan gaan helpen.
Ik duim op een paar goeie eitjes, want dan komt het eind in zicht ;)
Heel veel sterkte met die lieverd!

Groetjes aan Danny (ook een lieverd trouwens ;D)

Liefs
Maris!!

Mariska

Ben je nog niet thuis of nog druk?

Ik heb nog niet bij de eitjes gekeken omdat Ricky erop zit en ik wacht tot ze eraf gaat.
En dan zal ik die van gisteren even gaan bekijken ;)
Je hoort van mij!

Liefs
Maris!!

Wilma1

Citaat van: rocks op 18 maart 2006, 01:30:18

En bedankt he? Van je "vrienden" moet je het hebben!! >:(
Citaat

Graag gedaan   ;D een gewaarschuwd mens telt voor 2 toch ???  ;D en omdat ik tot de categorie "vrienden" behoor heb ik het je maar snel even verteld!!

Nellie sterkte met Rocky...vind het zo zielig, wat zal ze pijn hebben  :-\

:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mariska

Hoi Wilma,

Nellie vind het vast goed dat ik vast vertel dat ze onderweg naar huis is en alles goed is gegaan.
Vast een hele opluchting voor Rocky ;)

Liefs
Maris!!