Mila, Nicky, Goofy, Sammy & de nijnen Marmer en Nijn

Gestart door Shirly, 30 december 2005, 14:58:01

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Shirly,

Je hoeft in principe niets te doen, maar ik zou ze wel bij elkaar zetten, maar dat zitten ze geloof ik al toch?
Verder Nicky gewoon regelmatig bij je houden en het deurtje van de kooi open laten en Goofy de gelegenheid geven om eruit te komen. Ga met Nicky bij je dichtbij de kooi zitten en praat tegen allebei. Misschien een trosgierst stengel erbij of iets wat ze allebei lekker vinden. Geduld is soms erg lastig en weet ik alles van, maar ik weet heel zeker dat het je gaat lukken.

Groetjes
Kirsten

ps Ik duim voor je dat as zaterdag door kan gaan.

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Shirly

Wow wat er vandaag is gebeurd is echt super...

Een vriend van me was hier vanavond en hij ging aan de slag met goofy...

Na nog geen uur zat goofy op zijn arm en liep hij met hem naar mijn studeerkamer waar ik achter de computer zat.
Daar heb ik het overgenomen. Goofy vloog naar een van de boekenplanken en stapte na een klein poosje zo op mijn vinger en liet zich weg dragen. Dat is pas WOW...
Later liet ik hem overlopen van de ene vinger naar de andere. Hij vond het wel eng want hij stond echt klaar om weg te vliegen, maar......deed het niet.

Dit was echt weer een doorbraak. We zijn een tijdje in de studeerkamer gebleven omdat als goofy zijn kooi weer zag hij er meteen weer heen wilde vliegen. Later vonden we dat hij zich genoeg had ingezet en liep ik terug naar de huiskamer waar de kooi staat. Hij vloog idd terug, maar Ik ben echt super trots op hem.

Dit is echt super. Ik blijf echt doorgaan met deze training wie weet wat hij later allemaal gaat durven.

Shirly

Hoi Karin,

Ik las net je berichtje en 1 ding kan ik je zeker beloven. Dit is Goofy zijn huis nu en dat zal zo blijven tot hij dood gaat.

Ondanks dat ik af en toe niet weet wat ik met hem aan moet zal ik hem nooitweg doen. Dat is iets wat ik je beloof.

Hij is nu mijn kleintje net als Mila en Nicky. Goofy en ik zullen nog een hoop van elkaar leren de aankomen 15 jaar!!

Liefs Shirly

Riny

Citaat van: Shirly op 18 januari 2006, 23:24:46

Hij is nu mijn kleintje net als Mila en Nicky. Goofy en ik zullen nog een hoop van elkaar leren de aankomen 15 jaar!!

Hoy Shirly
Dat is echte dierenliefde ,en ik weet zeker dat het je gaat lukken met Goofy.
Veel succes Riny :D

Kirsten

marianca.

Hallo Shirly,

Wat een geweldig nieuws :o.
Is ook een teken dat Goofy jou als valkjes-mama graag heeft..het klikt.

En dat jij Goofy nooit zou wegdoen heb ik geen sec aan getwijfeld ;)

groetjes
marianca

bobbie

Citaat van: Shirly op 18 januari 2006, 23:20:31
Wow wat er vandaag is gebeurd is echt super...

Een vriend van me was hier vanavond en hij ging aan de slag met goofy...

Na nog geen uur zat goofy op zijn arm en liep hij met hem naar mijn studeerkamer waar ik achter de computer zat.
Daar heb ik het overgenomen. Goofy vloog naar een van de boekenplanken en stapte na een klein poosje zo op mijn vinger en liet zich weg dragen. Dat is pas WOW...
Later liet ik hem overlopen van de ene vinger naar de andere. Hij vond het wel eng want hij stond echt klaar om weg te vliegen, maar......deed het niet.

Dit was echt weer een doorbraak. We zijn een tijdje in de studeerkamer gebleven omdat als goofy zijn kooi weer zag hij er meteen weer heen wilde vliegen. Later vonden we dat hij zich genoeg had ingezet en liep ik terug naar de huiskamer waar de kooi staat. Hij vloog idd terug, maar Ik ben echt super trots op hem.

Dit is echt super. Ik blijf echt doorgaan met deze training wie weet wat hij later allemaal gaat durven.

GAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFF

Dat vind ik nou zo leuk voor je, geniet er maar van.

Groetjes, Nel :)

Mariska

Hoi Shirly,

Wat een heerlijk nieuws :D
Ik ben heel blij voor je ;)
Ga zo door!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Shirly

Hoi Allemaal,

Hier weer even een update kwa foto's.

Allereerst mijn prestaties met Goofy.

Hier heb ik Goofy naar de studeerkamer gelopen en daar vloog hij op een boekenplank. Helemaal in een andere kamer he?

Hier Goofy op mijn arm terwijl ik ook nog een foto van hem maak. Is 'ie niet schattig?????

Vandaag ben ik ook nog naar Apeldoorn naar Jura en mijn kleintje geweest. Ik was helemaal verdwaald in Apeldoorn maar uiteindelijk ben ik er toch gekomen.

Hier de foto's ........ en hij/ zij is zo'n schatje....

Lief is 'ie  he?

Hier is ze met haar zusje.

En dit is zijn broertje die vandaag voor het eerst alles wilde verkennen. Grappig joh!

AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!! WAT LIEF HE?
Kleintje is de voorste. Hij/ zij is ook de jongste.

En dit zijn pappa en mamma!

Zooooo dit was weer even een update!!!

Doeg

Mariska

Aaaaah, volgens mij is Ozzy de vader :D
Mike en dachten er nog aan dat toen we onze Ozzy gingen halen (die naar hem vernoemd is ;D) dat echte Ozzy toen eitjes had of kleintjes :D
Hij was toen echt een pitbull terwijl ik anders altijd met hem zit te kussen :-*
Maar Shirly, Ozzy (als het hem is) is nogal bekend op het forum ;) Vandaar dat ik dit schreef.
Hij is heel erg tam en kan prachtig fluiten.
Iedereen die Jura kent, kent Ozzy ook ;D
Echt een liefie ;)

Maar jou poepie ziet er ook erg lief uit :-*
Wat vond je ervan bij Jura en Herman?
En eerst nog verdwaald ook ::)
Had ik wel verwacht, daarom bood ik ook aan mee te gaan ;)

En super trouwens dat het zo goed gaat met Goofy :D

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Kirsten

Hoi Shirly,

Wat een schatjes :-*, dat wordt aftellen nu :D
Ik vind het super dat het met Goofy zo goed gaat en leuke foto's heb je ervan geplaatst :D

Groetjes
Kirsten

Shirly

Hoi Mariska,

Ik had niet door dat je had aangeboden om mee te gaan......maare als je nog mee wilt ik ga als het goed is deze week weer. Weet alleen nog niet welke dag.

Maar als je mee wilt kunnen we dat in overleg doen.

Ik vond het echt geweldig bij Jura. Echt een droom voor iedere valkjes liefhebber denk ik. Geweldig hoe ze daar zo met haar valkjes bezig kan zijn.

Ik hoor het wel of je nog mee wilt. Maar ik verdwaal vast weer hoor. hihihihi

Groetjes Shirly

Mariska

Hoi Shirly,

Nou als ik mee zou gaan verdwaal jij niet hoor :D ;)
Maar dat word denk ik moeilijk deze week, want we hebben het best druk.
Maar ik wil je met alle liefde even IM'en hoe je moet rijden.
Het is niet echt moeilijk als je het eenmaal weet, maar een ramp als je verdwaalt in Apeldoorn zoals Mike en ik ook de eerste keer ::) ;D

Mooi he bij Jura en Herman :D
Ik kom er ook altijd graag.
Ze zijn heel aardig en hebben het daar zo mooi voor elkaar.
En ze zijn erg goed voor hun beestjes ;)
Je heb geen spijt dus van mijn tip?!

Liefs
Maris!!

Shirly

Hoi mariska,

Spijt??????? Nee absoluut niet. Alleen maar dankbaar dat je de tip hebt gegeven. Ik ben echt zo happy met de kleine.
Als jij die tip niet gegeven had had ik mijn kleine niet gehad. Dus alleen maar dankbaar.

Het is idd erg mooi bij hun. Zo zou ik het ook wel willen. Zou super zijn. Heledag met je valkjes en dieren bezig zijn. Wow.

Groetjes Shirly

Skye

Gelukkig klinkt het weer een stuk beter hier. Wanneer mag je eigenlijk het kleintje ophalen? Leuk hoor. Ook leuke foto's trouwens. En wat gaat Goofy goed!