Grasje heeft een vreemd snaveltje gekregen!! ** Wie weet raad?? **

Gestart door Caroline, 27 december 2005, 23:52:24

« vorige - volgende »

mend0w

ik hoop maar voor je dat het snel over is!
Want die foto van het parkietje zag er niet lekker uit..dus snap zeker dat je zulke beelde er bij had!!
Sterkte nog!
En een gezond en fijn 2006!
Groetjes Mandy :)

Caroline

Even een up-date!!

Zilvertje is nu 1 dag met Vaseline en 5 dagen met Epitholzalf ingesmeerd, ik heb hem vandaag één dagje overgeslagen zodat ik morgen ietsje beter kan kijken hoe het gaat met hem. Als het zo vet is zie je niet zo veel.  :-\ Hij is wel weer lekker levendig, ik heb hem alweer horen kwetteren. Samen met Sneeuwwitje wordt er alweer gekust, gekroeld en gevoerd. Dus ook dit is weer goed. Ik denk dat ik het redelijk onder controle heb. Ik ga morgen nog één keer de kooi, stokken en speeltjes met Dettol ontsmetten en dan nog 1 x Zilvie insmeren met Epitholzalf, daarna wordt het afwachten of het wegblijft. In principe heb ik dan een kuurtje afgemaakt.
Ik hoop dat het eenmalig is geweest.  ;)

Ik zal over een week of zo nog eens een foto van hem plaatsen zoals hij er dan uitziet.

Hoi Andere Caroline,

Dirks 3 kennen we hier helemaal niet, maar ik zal eens op zoek gaan naar die Dettoldoekjes lijken mij inderdaad ideaal.
Bedankt!!

Dank je Mandy(mend0w),

Jij ook de beste wensen!!
Kom je ook eens in mijn dagboekje lezen hoe het verder gaat met Zilvie en natuurlijk mijn valkjes.  ;)
Zou ik leuk vinden.

Welterusten!![/size][/i][/b][/color]

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Hoi hoi,

Vanmiddag heb ik voor de laatste keer de kooi van de grasjes ontsmet en ik heb het vandaag heel heftig aangepakt, een hele sterke oplossing gemaakt van Dettol en daar heb ik alle stokken, water en voerbakken en speelgoed in gelegd, ondertussen heb ik de hele kooi ermee schoongemaakt, inclusief de bodem en de acrylplaten, die op 3 zijdes er voor zitten. De grasjes zaten ondertussen even in een TTkooitje en hebben even een douchebeurt gehad. Voordat ik Zilvie in de kooi terug zette, heb ik hem eerst nog éénmaal met Epitholzalf in gesmeerd, preventief, want de kuur had ik al afgemaakt. Hij zag er goed uit, ik denk dat alles nu wel over/weg zal zijn. Ik hoop dit niet nog eens mee te maken, vond het erg onsmakelijk.

Ik zal van de week als het vet er een beetje uit is nog even een foto maken en plaatsen.

Groetjes van Caroline  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Caroline
Ik hoop echt voor je dat alles weg is en nooit meer terug komt.
Jij hebt in ieder geval prima je best gedaan om er van af te komen.
Groetjes Riny :D

Saar

hoi hoi
ik hoop voor je dat de mijt weg blijft nu:)
ik had t ook bij een grasparkietje en die heb k nou al 2 keer behandelt ervoor. Maar bij mij blijft t gelukkig nu weg:)
suc6 dr mee
groetjes saar

Mandy

Citaat van: Caroline op  6 januari 2006, 00:46:55
Ik zal van de week als het vet er een beetje uit is nog even een foto maken en plaatsen.

Ik ben benieuwd hoe het er nu uitziet, hopelijk is het over. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Caroline

Hoi Riny, Saar en Mandy,

volgens mij is de schurftmijt op dit moment allemaal onder controle. Zilvie ziet er schoon en normaal uit. Nu maar hopen dat het ook weg blijft.  :D
Ik had foto's gemaakt, maar ze waren niet scherp genoeg om te knippen en uit te vergoten. Dus probeer ik heb van de week nog een keer.  8)

Groetjes!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Caroline
We zullen duimen voor je dat het weg blijft.
Zilvie zal ook wel blij zijn dat het gedoe met dat vette spul voorbij is.
Groetjes Riny :-*