16 augustus 2025, 07:03:20

Mijn valkparkieten

Gestart door Karin, 3 juni 2003, 02:38:46

« vorige - volgende »

Karin

8 januari 2004, 18:55:04 #975 Last Edit: 8 januari 2004, 18:57:49 by kazoo
Met zijn alle gezellig in de box...Je ziet dat Dimple probeert een zwart zaadje uit het eivoer op te eten, maar hij laat het steeds vallen  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

8 januari 2004, 18:56:25 #976 Last Edit: 8 januari 2004, 18:56:55 by kazoo
En.. Tadáááá, Pepper voor het eerst helemaal uitzichzelf op mijn vinger gestapt ! Overigens staan op de bladzij hiervoor nog meer foto's  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Nes

Hoi Karin,

:o wat loop ik ontzettend achter zeg!! Heb ik dit allemaal moeten missen  :( Ik zag je handtekening ergens staan (die met Pepper erop) en het eerste wat ik dacht was: is het nu toch goed gekomen met het nestje? Ben meteen naar je dagboek gegaan en heb alle foto's bekeken! Wat een prachtig nestje jongen heb je daar zitten en wat worden ze snel groot!
Geweldig dat het zo goed gegaan is, vijf jongen nog wel! Echt super! Ze zijn allemaal even mooi. Vind je het niet verschrikkelijk moeilijk dat ze dadelijk allemaal naar andere baajes gaan? Ben toch wel een beetje jaloers  ;)

Groetjes Nes.

Karin

Ga je schamen Nes  ;D Wat een kanjers hè ? Ik ben erg trots op ze. En ik hou er twee, dus dan is het al wat makkelijker om de andere weg te doen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Stijn dc

hello

je valkjes zijn weer eeen heel stuk bijgegroeid hoor.
echt lieve fotos als ze zo op die bak zitten. kan je pepper tam  houden denk je? wantm ijn jonkies kwamen ook op mijn vinger zitten, maar toen ze eenmaal wisten dat ze beter konden vliegen was het ermee gedaan :D :D

SDC:D

Karin

Ik ga er van uit van wel Stijn  ;D Maar bij mij zitten ze binnen hè, dat scheelt misschien.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Pasfoto's vandaag gemaakt  ;D Ik ben er nog steeds niet uit wie ik precies hou. In iedergeval waarschijnlijk Pepper, maar ik twijfel nog steeds tussen de cinnamonnetjes. Ik hoef gelukkig nog niet te beslissen  ;D Ze blijven nog een klein maandje  :D

Dit is pepper
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

En Cookie.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

bogey

10 januari 2004, 04:43:08 #986 Last Edit: 10 januari 2004, 05:36:20 by bogey
Allemachtig zeg wat een poepies...!!!!! :)

En door de grandiose fotokwaliteit (opleiding ??) komen ze nog mooier uit.  

Ik zou ze zo willen (ben misschien op zoek naar een nieuw valkie , als mijn verdriet ooit stopt) omdat mijn Bogey  afgelopen 12 december is overleden  maar ik zag  geen witmasker babies en als de parel mannen groot worden lijken ze volgens mij te veel op Bogey en dat kan ik niet verdragen.  (ik wil nl liefst een manneke)

Wie weet in de nabije toekomst ben ik er wel klaar voor.

ps KAZOO is echt een droppie ook al ie ie niet zo tam. Karakters maken dat je van ze houd ongeacht de nukken ... ::)

groet Daphne

pona

Hoi Karin,

Ik sluit me aan bij Daphne.
Echt mooie foto's. Kan ook niet anders, van zulke mooie valkjes.
Soms, heel soms heb ik wel eens spijt dat ik niet eerder op deze site heb rond gekeken. Ik vind de cinnamon en geparelde echt heel mooi.
Maar ik vind Paco en Poncho natuurlijk ook heel mooi en heel lief.

Groetjes Ilona
grtjs Ilona

cora

hoi Karin,

ik volg je verhalen en foto's van de kleine valkjes op de voet.

Het blijven schatjes hoor.

groetjes

Cora

Karin

Hoi Daphne,

Nee hoor, geen opleiding, gewoon hobby  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves