6 mei 2025, 19:53:21

Mijn valkparkieten

Gestart door Karin, 3 juni 2003, 02:38:46

« vorige - volgende »

Karin

Bijna goed... andijvie  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kelly Stark

:D Ik heb ook nooit iets juist tegenwoordig  :-/
Ik zal als ik het nog eens klaarmaak, wat overhouden voor de valkjes. Het spijtige is dat Dave het niet lust. Ik eet dat graag maar ja, water bij de wijn doen he. Haha je kent dat wel  ;D

Groetjes Kelly
Kelly

Karin

Koop je het toch alleen voor de valkjes ? ;o) Een stronkje kost haast niks. Ik koop het voorgesneden, omdat vooral de jonge vogels dat lekkerder vinden.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Hoi allemaal,

Cookie en magic zitten nun heerlijk op mijn schouders te donderjagen. Ze zijn gek op mijn lange haar  ;D Vooral de grote haarspelt is té gek.

Vandaag zijn Pepper, Dimple en Luca naar hun nieuwe baasjes gegaan. Tot nu toe zijn de berichten goed  ;D Ze laten zich zelfs meteen kroelen, ondanks de reis. Er woont er nu eentje in België en 2 in zuid holland. Op naar het volgende nest !  ;D Ik hoop wel dat jazzy en Dizzy zo verstandig zijn om niet weer een nest eitjes te leggen voor de jongen uit het blok zijn, want ze hebben er nu maar liefst 6 gelegt ! En 2 van zulke grote nesten vind ik meer dan voldoende voor zo'n jong onervaren koppeltje. Zodra ik weer mooie foto's heb laat ik ze zien.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Speedy

Goedemorgen Karin,

Hoe jong zijn jou valkjes dan? omdat je zegt, jong en onervaren.
Ik ben nu ook aan het proberen namelijk, of ik kleintjes krijg.

Groetjes,
   Trudie

Karin

1 1/2 jaar zijn ze. Toen ze begonnen waren ze ongeveer 15 maanden.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kelly Stark

Test geslaag  ;D En heel mooi trouwens.
Is dat eigenlijk een programma dat je moet kopen of kan je dat downloaden?

En de site die jij hebt gemaakt, kan je die online aanmaken of moet je daar zo'n programma voor kopen eigenlijk. Op school heb ik dat ooit gemaakt op geocities maar daar hadden ze frontpage op de computer staan  :-/

Groetjes Kelly :)
Kelly

Stijn dc

hello

mooie handtekening heb je gemaakt hoor.

CitaatIs dat eigenlijk een programma dat je moet kopen of kan je dat downloaden

dat programma is denk ik adobe photoshop, of psp 8
tegenwoordig kan je bijna alles downloaden, alhoewel die dingen "illegaal" zouden zijn. maar liedjes voor eigen gebruik mag  wel, en zoiets niet  ::)

Kelly Stark

Hoi Stijn,

Leuk want adobe Photoshop heb ik. Alez, een kopie via mijn vader hoor. Ik vind dat zoooo duur om particulier te kopen. En daar zou je in principe zo'n handtekening mee kunnen maken? Tof zeg.

Groetjes Kelly
Kelly

Stijn dc

hello

ja, in principe kan dat, maar het is wel meoilijk hoor, dat zijn toch mijn ervaringen. je moet mss maar ens een cursus volgen.

SDC:D

Karin

Hoi Kelly,

Ik gebruik paint shop pro 7 en paint shop pro 8. Meestal de 7 omdat ik die gewend ben  ;D Maare... ik doe het al jaren hoor, dus je hebt het niet zo onder de knie. Ik zit en zat op veel paint shop pro lijsten en heb al zoveel lesjes gemaakt dat psp nog weinig gehiemen heeft voor me  ;D We hebben ook adobe, maar daar kan ik niet mee overweg.

Ik heb mijn site gemaakt bij tripod lycos en dan met webbuilder. Dat zit bij lycos zelf, dus je hoeft geen frontpage te hebben.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Stijn dc

hello

wij hadden vroeger ook adobe, maar dan kon ik niet mee werken. ik vond psp ook veel overzichtelijker.

SDC:D

Kelly Stark

Hoi,

En kost psp veel in de winkel?
Lessen in alle adobe programma's heb ik gekregen op school. Waarom dan niet in psp.  :-/

Groetjes Kelly
Kelly

Karin

Je kunt hier een probeerversie downloaden van psp8. Hij werkt een maand : http://www.jasc.com/intldl.asp?
Kies de nederlandse versie, dat is het makkelijkst.
En hier kun je van alles over psp vinden : http://psp.pagina.nl/
En wordt lid van een psp lijst voor beginners zoals deze : http://groups.yahoo.com/group/Het_PSP_Knutsel_Hoekje/
Ik ben er geen lid van, maar zo te zien is het ook voor beginners.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves