Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

smiley

hoi manja

fijn te lezen dat het bij jou weer goed gaat met het kleine grut.
en dat  er uiteindelijk 3 nog zijn die het goed doen .
na deze ellende weer zonneschijn bij jou thuis ,ben erg blij voor jou en de valkjes.

groetjes conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

ManjaV

Hoi Conny,

Er is sinds vanochtend dan toch nog een nieuwe situatie ontstaan.
Timmy heeft vanochtend vroeg alleen heel eventjes gevoerd en daarna niet meer.
Ze gingen alleen het blok in en uit om te graven en maakten kirrende geluidjes naar elkaar. Wilden dus aan een nieuw blok beginnen. De kleine is sindsdien niet gevoerd dus heb ik dat maar gedaan en de kleine zal ik nu zelf gaan opvoeden.
Het is pas 11 dagen oud dus zou veel vaker moeten worden gevoerd dan twee keer per dag.  ???

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hey Mandy

Nou nou, het zit jou ook niet mee als ik dit zo allemaal lees. En inderdaad, een donsje van 11 dagen moet natuurlijk vaker gevoerd worden dan 2x per dag. Ik hoop dat het goed gaat opgroeien en het andere donsje ook. Kun je het donsje niet bij Liron zetten?

Groetjes

mara

ManjaV

Hoi Mara,

Gisteren werd het donsje niet geaccepteerd maar vond het donsje zo zielig alleen zitten dat ik het weer heb geprobeerd vanmiddag. En jahoor, het werd geaccepteerd :D en meteen tien minuten lang gevoerd alsof het uitgehongerd was (ik had hem wel pap gegeven natuurlijk ;D ) maar ben heel blij want alle drie zitten ze nu weer bijelkaar en Liron en Fuzzy zijn dus ook topouders, net als normaalgesproken T en Y.
Jammer dat er geen eitjes van L en F zelf zijn uitgekomen.

Groetjes,
Manja

Dierenfreackske

Hoi Manja, wat goed dat ze het donsje toch weer geaccepteerd hebben en nu ook goed gevoerd wordt!
Heerlijk, is dat ! Fijn dat het goed gaat nu hoor! Grtjs Ann

ManjaV

Hoi Ann,

Ja, daar beni k ook heel blij mee! :D

De rust lijkt wedergekeerd hier gelukkig. :D De drie kleintjes worden uitmuntend verzorgd door Liron en Fuzzy en ik ben zo blij dat ze de oudste ook hebben geaccepteerd. :D
Heb gisteren het andere blok weggehaald en de voliere weer een geheel gemaakt door de tussentralies weg te halen. Ze hebben dus weer even lekker de ruimte en voorlopig laat ik het zo. De eerstvolgende die mettertijd een blok krijgen, zijn Shai en Faye, maar dan wacht ik eerst tot Liron en Fuzzy klaar zijn met hun nestje. Dus voorlopig eventjes rust en hopen dat de drie kleintjes gezond mogen opgroeien en lieve nieuwe baasjes krijgen.

Groetjes,
Manja

Romy

Hoi Manja

Gelukkig maar is alles terug goed gekomen!
Ik zal alvast voor je duimen dat het zo mag blijven én dat al je donsjes (die ondertussen waarschijnlijk al geen donsjes meer zijn  ;)), een lief baasje mogen krijgen.

Krijgen we binnenkort nog eens foto's? Ik ben erg benieuwd hoe de jonkies er nu uitzien ;)

Groetjes
Romy

jolandaW

Hoi Manja,

Ik heb weer even wat bij gelezen en las dat het ook niet  allemaal zo lekker liep bij je maar dat het toch goed is opgelost.
Ik hoop dat het verder wel goed blijft gaan voor je.

groetjes Jolanda

ManjaV

Hoi Romy en Jolanda,

Nou, het gaat goed hier hoor, gelukkig wel, alles gaat nu z'n gangetje. Liron en Fuzzy zorgen goed voor de kleintjes dus daar ben ik erg blij mee.
Ik heb een paar foto's gemaakt.
De oudste twee zijn wildkleur mannetjes, de jongste is een gepareld popje. Ze zijn allemaal gereserveerd.
Ik had ze net een beetje pap gegeven, en dat is te zien ook. ;)

Groetjes,
Manja

Romy

Hoi Manja

Ik vind ze er ongeloofelijk lief uit zien  :-*

Groetjes
Romy

Raymond

Altijd weer leuk om die kleine valkjes te zien. Al vind ik het soms net aliens in het begin ;)

Succes met de kweek dit seizoen, dat er maar weer een hoope mooie en gezonde valkjes mogen komen!

Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

carco

Wat een mooi fel pareltje heb je er bij zitten  :-*
En allemaal al gereserveerd ook: dat is snel!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mara

ManjaV

Hoi Romy, Raymond, Caroline en Mara,

Bedankt voor jullie complimentjes! :D

Caroline, het is inderdaad een fel pareltje, dat viel me ook meteen op. Zo mooi en lief!

Raymond, als ze nog geen veertjes hebben, zijn ze inderdaad net aliens ;D ;D Maar gaanderweg worden ze steeds mooier.

Groetjes,
Manja

smiley

hoi manja

wat zijn de kleintjes groot geworden wat een lekkere koppie's .
wat is het pareltje geel van kleur ze valt gewoon op ,en lijkt helemaal niet op haar zusje (tika) ben benieuwd hoe ze uiteindelijk eruit ziet als de veren echt zichtbaar worden.
volgens mij word ze knalgeel met donkere parels .

groetjes conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht