Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi hoi, gefeliciteerd met het 5 de donsje  :o ;D ;D grtjs Ann

Mara

Hoi Manja

Ik loop erg achter...maar gefeliciteerd met al je donsjes. Het zijn er al 5 las ik.

Groetjes

Mara

Romy

Hoi Manja

Oh wat onzettend fijn dat er alweer 5 donsjes zijn  :D
Ik vind het erg lief van je dat je regelmatig foto's wil plaatsen. Hoe zo'n donsje opgroeit vind ik héél bijzonder om te zien! Maar ik begrijp ook dat je ze niet van hun nest wil jagen hoor. Je ziet wel wanneer het past om foto's te nemen.

Groetjes
Romy

Caroline

Gefeliciteerd met al je donsjes, fijn  dat het zo super gaat.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ManjaV

Hoi Monky, Ann, Mara, Romy, Caroline en Lin,

Bedankt allemaal voor de felicitaties en jullie leuke berichtjes :D
Het gaat inderdaad erg goed hier en daar ben ik zo blij mee.
Het zesde eitje zal niet uit gaan komen daar zit volgens mij niets in. (Was ook een eitje dat ik had bewaard en daarom is er denk ik niets uit gekomen).
Maar Timmy en Yariki zijn superouders! :D
Het oudste donsje heeft nu ook zijn oogjes open, zo lief!
En ik zit nog steeds op de ringen te wachten pfff...
Had een spoedbestelling geplaatst rond 21 januari maar nog steeds niets. Dat is weer een les voor mij dat ik de ringen voortaan gewoon ruim van tevoren bestel. Ik heb nog een paar van vorig jaar desnoods ring ik ze daarmee.
Bij Sunny en Dreamy verwacht ik vrijdag misschien al het eerste donsje. :D Ben zo benieuwd en hoop heel erg dat de eitjes uit gaan komen.
Monky, ik heb Sunny een knufje van je gegeven en hij wilde graag dat ik Whooshy een knufje via jou gaf. :D
Sunny is ook zo lief.  :-* :-* Hij wil 's avonds gewoon in de voliere bij de anderen. Nu mag dat nog, maar als de kleintjes er zijn moet hij in de kooi blijven bij Dreamy. ;D
Ze broeden trouwens erg goed.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Dierenfreackske

Hoi hoi, jeetje wat jammer van de ringen he! Fijn dat Yariki
en Timmy zo goed voor hun kleintjes zorgen hoor! Heerlijk is dat he, leuk dat de oogjes ook beginnen open gaan, ik zie het al voor me je!  ;D ;D ;D ;D   grtjs Ann

jolandaW

Hey Manja,

Beetje laat maar ja ik ben er ook een tijdje niet geweest.
Dus ik ga je weer feliciteren met al die donsjes.
Je vind het vast niet erg dat ik weer ga mee genieten met je.
en wie weet gaat het er dit jaar misschien bij mij ook eens van komen en ja zo niet heb ik jouw verhalen over de kleintjes om te lezen.

groetjes JolandaW

ManjaV

Nou helaas helaas helaas vanochtend lag er een dood wit donsje bij Sunny en Dreamy onder het zaagsel...snap er niks van... :'( :'( :'( :'(
Gisterenavond piepte het in het eitje...keek ik vanochtend in het blok...eitje weg....en donsje onder het zaagsel...een wit donsje...begrijp het niet...zat iets roods aan onderlichaampje...volgens Caroline navelstreng...hoe kan dat?  ??? En zag dat S en D hem nog hadden gevoerd aan snaveltje was dat te zien...
Baal hier dus van want vorige keer waren de eitjes al niet eens uitgekomen...
Nou, denk dat een van de eitjes ook niks wordt zit deuk in en in het andere zag ik nog iets bewegen afwachten maar dus

Hoi Jolanda,

Bedankt voor je berichtje. Vind het erg leuk dat je weer gaat meelezen. Gelukkig gaat alles goed met de kleintjes van T&Y, bij S en D is het nog afwachten...

Groetjes,
Manja

Romy

Hoi Manja

Oh wat is dat balen  :-\
Het lijkt wel alsof er bij S&D iets fout is waardoor ze geen gezonde donsjes kunnen krijgen?  :-\
Dat het donsje begraven is onder het zaagsel, is waarschijnlijk omdat ze zelf aanvoelden dat er iets mis mee was. Dat doen ze in de natuur ook.

Heel vreemd hoor  :-\ Ik hoop dat er toch nog een donsje komt!

Groetjes
Romy

ManjaV

Hoi Romy,

Ja het is echt superbalen!!!
Thanks voor je uitleg over het donsje onder het zaagsel. Denk je dat ze dat al deden toen het nog leefde?  ???
Ik hoop nog op tenminste 1 donsje maar ik betwijfel het.  :-\

Groetjes,
Manja

Anke

Hoi Manja,
Wat sneu dat het donsje is overleden :'(
Sterkte meis!!
De moed voor de andere eitjes nog niet opgeven hoor!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ManjaV

Hoi Anke,

Het is inderdaad heel verdrietig  :'( bedankt voor je lieve berichtje... :-*
Het derde eitje heb ik net moeten weggooien omdat er een scheur in zat en er spul uit kwam  :'( nog een eitje over dat nu aan het piepen is dus ik hoop er het beste van...

Groetjes,
Manja

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi, wat sneu van het donsje Manja, hopelijk gaat er toch nog een eitje uitkomen of meer!  :-\ :-\ jammer van de eitjes die je hebt moeten weggooien he!  :-\ :-\   hopelijk lukt het met de andere eitjes beter hoor ! Grtjs Ann