Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

Peggy

jammer...nog even wachten dus...

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

♥Debby♥

kan je dan met het lampje niet zien of er nog beweging in zit??

ik weet niet hoelang ze normaal gesproken er over doen om uit het ei te komen.. of hoelang je ze hoort piepen zeg maar..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Kan je nog wel beweging zien als je met het lampje kijkt??

Hier hoor ik ze eigenlijk altijd wel piepen als ik ze eenmaal heb horen piepen, zeker als je het oppakt beginnen ze gelijk door de beweging.

Ik duim voor je.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ManjaV

Hoi Caroline,

Nou, in dat bewuste eitje heb ik niets zien bewegen...en volgens mij gaat dat ook niets meer worden.  :-\ Ik weet echt wel zeker dat ik gisteren gepiep hoorde, maar misschien was dat dan toch een ander eitje, want in de andere eitjes zie ik wel telkens iets bewegen.
Wat mij wel opvalt, is dat de eitjes een vrij grote luchtkamer hebben, is dat normaal?
Bedankt voor het meeleven iig! :D

Hoi Debby,

Niet in dat eitje, maar in de andere wel...

Hoi Peggy,

Ja, het is vooralsnog gewoon veel geduld hebben...

Hoi Anja,

Absoluut!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Rianne

Hoi Manja,

de luchtkamer wordt groter voor het uitkomen. Dat gaat goed dus. :)
Zie je ook geen barstjes op het piep ei?

ManjaV

Hoi Rianne,

Oh...dat wist ik niet ;D ;D ;D Nou, goed teken dus, want in alle eitjes is de luchtkamer groot.

Ik zie geen barstjes in het piepeitje, behalve dan de deukjes en scheurtjes die er al zaten. En ik zie ook niets bewegen. En piepen doet het niet meer.  :-\

Groetjes,
Manja

Rianne

Hoe lang piept het al? Het kan 2 dagen duren voor een piep ei uitkomt.

ManjaV

Hoi Rianne,

Ik heb het alleen gisterenochtend vroeg horen piepen, voordat ik naar mijn werk ging. En sindsdien niet meer. En nu is het zo dat de luchtkamer in dat eitje al een hele lang tijd groot was. Dat is misschien ook niet goed?

Groetjes,
Manja

Rianne

Ik durf het niet te zeggen... Stel dat je het nu zelf open gaat maken en de eidooier is nog niet goed opgenomen... Wanneer was dit ei uitgerekend?

ManjaV

Hoi Rianne,

Het eitje zou ik niet zelf open maken, dat durf ik niet. ;D
Maar het eitje kan nog tot zondag a.s. uitkomen, want dat is pas de 21e dag. Dus misschien moet ik nog even geduld hebben. Alhoewel het wel vaag is dat het eitje eerst piept en dan niet...

Groetjes,
Manja

Romy

Hoi Manja

Je hebt groot gelijk dat je het eitje niet probeert open te maken. Het is het beste de natuur z'n gang te laten gaan, ook al is dat soms hard.
Heb je nog steeds niks meer gehoord van het piepeitje?  :-\

Ik denk dat het idd misschien beter is om daar niet teveel meer van te verwachten, en je te focussen op de andere eitjes. Gelukkig zijn die er nog!

Verder alles goed met de luchtvochtigheid bij het blok?

Alles goed met de andere valkjes?

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Manja

Nog geen nieuws...Ik hoop dat het piepeitje nog wel gaat uitkomen. Succes ermee!

mara

ManjaV

Hoi Romy,

Nou, ik ga haast denken dat ik het mij verbeeld heb en het eitje nooit heeft gepiept.  :-X Maar ja, dat zou wel vreemd zijn want ik meende het toch echt gehoord te hebben! Toch hoor ik nu echt niets meer.
Het heeft in principe nog twee dagen om uit te komen, maar inderdaad...ik verwacht er niet meer heel veel van...wel van de andere eitjes...maar wie weet komt het eitje alsnog uit.

De luchtvochtigheid is goed, ik besproei het blok regelmatig (ook aan de onderkant omdat daar de eitjes liggen) en 's nachts leg ik een vochtige doek over het blok. Ik hoop dus dat dit voldoende is voor de donsjes om uit hun eitjes te komen.  :)

Met de andere valkjes gaat alles prima! Ik heb Calimero vandaag maar 1 keer horen plukken. Dat is voor haar een hele vooruitgang.
Shai en Liron waren vandaag bezig om alle popjes te versieren ;D en Jerry wilde alleen maar met Shai kroelen. ;D

Hoi Mara,

Nee...helaas nog geen nieuws! Bedankt voor het succes wensen. Ik hoop dat het tweede eitje uit gaat komen.

Groetjes,
Manja

Mara

Hoi Manja

Was bijna 2 dagen niet meer online geweest...dus had heel wat bij te lezen. En ik las iets over een piepeitje...maar helaas. Ik ben echt heel erg benieuwd. Ik blijf je volgen!

Mara

ManjaV

Hoi Mara,

Dat was bij mij ook het geval. ;D Zo druk, dat ik van de week nauwelijks online ben geweest!
Het was zo dat ik gisterenochtend een eitje meende te horen piepen, maar sindsdien heb ik niets meer gehoord. Daarom heb ik ook de titel weggehaald waarin stond dat er een piepeitje was.
Ik ben nu wel vaak aan het luisteren maar hoor nog niets.

Groetjes,
Manja