Sunny, T&S, L&F, Q&M, Y&N, T&R, R&F, N&Y, Chaya, T&Y, P&B, Pareltje, Yara,Amiti

Gestart door ManjaV, 24 december 2005, 10:45:59

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Manja

Gefeliciteerd met het derde eitje en fijn dat ze samen zo goed broeden.  :)

Mara

*Manon*

Hoi Manja,

Wat een goede berichten lees ik hier over het samen broeden.. echt teamwork dus ;D
En dan de eitjes... dat gaat goed zeg!!!
Helemaal geweldig
GEFELICITEERD[/color]

Groetjes Manon

Anke

Hoi Manja,
Wow al drie eitjes :o Ik loop achter!
Gefeliciteerd!!
Leuk dat pa en ma nu samen op de eitjes broeden :)
ik duim voor je dat alles goed gaat!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met het derde eitje !!  ;D
Op naar de vierde.  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Peggy

Al drie eitjes! gefeliciteerd  ;D
Sunny en Dreamy;  ik lees het wel ;  jullie zijn hele goede ouders;  wat een teamwork  ;D

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Van mij ook gefeliciteerd met je derde eitje hoor !! Ann

*Manon*

Hoi Manja,

Hoe gaat het met de eitjes?

Groetjes Manon

ManjaV

Sunny was gisteren aan het ijsberen in de kooi omdat hij in de voliere wilde. Hij vond het heel saai zo alleen in de kooi want Dreamy zat natuurlijk in het blok.
Ik heb hem er even bijgezet en 's avonds laat weer teruggezet en toen vond hij het geen probleem meer. Nu is hij er ook met de andere valkjes uit en het gaat prima. Ik heb een doek over de kooi met het blok gehangen, en dat laten ze met rust, dus hoeft Sunny ook niemand te verjagen. ;D

Hoi Manon,

Ik had net een berichtje geplaatst, zie ik nu je reactie, bedankt! Hieronder staan de antwoorden! Met de eitjes gaat alles goed. :D

Hoi Romy,

Nou, ik ben ook reuze benieuwd! :D
Ik heb het eerste eitje vandaag nog niet geschouwd, omdat ze er bijna nooit af zijn, dus het is even afwachten totdat ze er af zijn zodat ik kan gaan kijken, want eraf jagen wil ik ze ook eigenlijk niet.
Het is zeker te begrijpen dat ze hun eitjes willen verdedigen, dat doen ze ook heel goed! :D

Hoi Mara,

Dank je voor je felicitaties! :D
Het is zeker fijn dat het zo goed gaat samen!

Hoi Manon,

Dank je! Inderdaad, wat een teamwork he? Ze doen het helemaal goed :D :D :D

Hoi Anke,

Bedankt! Het gaat snel, die eitjes. Morgen de vierde als het goed is. Spannend he.

Hoi Yvon,

Thanks en zeker weten ;D ;D

Hoi Peggy,

Bedankt! En Sunny en Dreamy laten weten dat ze blij zijn met je complimentje! ;D :D

Hoi Ann,

Bedankt voor je felicitaties! :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anja

Hoi Manja,

Gaat goed hier met het broedende koppel.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Manja

Ja natuurlijk heb je gelijk dat je wacht met schouwen tot ze er vanzelf af gaan!
Dus als ik het goed begrijp zit het koppeltje in een aparte kooi met hun broedhok? Daar had ik nog niet bij stil gestaan, en nu pas besef ik het omdat je het zo expliciet schrijft.
Je hebt het ijsberen van Sunny erg goed opgevat. Hou wou even papa-af zijn en terug onder de vrienden zijn  ;D
Hij is nu wel terug een goede papa toch?

Groetjes
Romy

ManjaV

Hoi Anja,

Het gaat zeker goed! :D

Hoi Romy,

Het is wel lang wachten hoor ;D Ik krijg eigenlijk geen kans om te schouwen, want soms stuift Dreamy ineens uit het blok als ze wat hoort, maar dan snelt ze er meteen weer in. En dan vind ik het ook zielig om haar eitjes af te pakken!

Sunny en Dreamy zitten inderdaad apart in een kooi. En Sunny was net weer aan het ijsberen...hij deed dat al klimmend want hij bleef maar heen en weer klimmen, heel snel! Ik heb daarom de kooi maar opengezet en hij snelde meteen naar het hoogste plekje in de woonkamer: op de gordijnenstang ;D ;D Ik laat hem daar vooralsnog maar eventjes zitten.
Hij is zeker een hele goede papa: vanmiddag toen Dreamy aan het eten en vliegen was, heeft hij heel lief op de eitjes gepast en ze warm gehouden. :D Ik denk dat hij ijsbeert in de kooi omdat hij het saai vindt alleen. En dan wil hij inderdaad graag terug onder zijn vriendjes zijn. Ze waren net allemaal los (behalve Dreamy, die was aan het broeden) en toen was Sunny blijkbaar zo blij terug onder zijn vriendjes te zijn, dat hij zich weer uitgebreid door Fuzzy liet kroelen! :D

Groetjes,
Manja

Anke

Hoi Manja,
Het lijkt mij ook zo moeilijk dat wachten....
Fijn dat de ouders goed voor de eitjes zorgen!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Hoi Manja,

Fijn te lezen dat alles goed gaat... kun je nog wel wachten met schouwen... ik zou zo benieuwd zijn..... ;D ;D ;D maar dat ben ik nu ook wel hoor  ;) ;)

Groetjes Manon

ManjaV

Hoi Anke,

Daar ben ik ook heel blij mee!

Hoi Manon,

Af en toe pak ik een eitje, maar ik heb telkens het verkeerde te pakken en dan is Dreamy alweer teruggekeerd. ;D
Ik denk dat ik even moet wachten tot morgen overdag. Ik ben erg nieuwsgierig! Leuk dat je zo meeleeft! :D :D

Groetjes,
Manja

Romy

Hoi Manja

Wel, beter zo dan dat je moet vrezen dat de eitjes te koud worden he!
En ik kan best geloven dat Sunny zich nu en dan verveelt, aangezien Dreamy echt wel het meeste broedt he. Ze zijn allemaal zo hard gewend aan elkaar dat het vast wel een beetje vreemd is dat hij nu apart zit met Dreamy. Gelukkig kan hij nu en dan wel samen met z'n vriendjes spelen :)

Groetjes
Romy