4 augustus 2025, 21:36:55

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

*Manon*

Hey Rianne,

Wat een mooie foto's van de jongen zeg!
Ze zijn echt mooi allemaal....  ;D ;D

Lin

Die cinnamon opaline geelwang lijkt wel rode wangen te hebben zo op de foto. ik kom het binnenkort ff allemaal checken  :D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Haha, geloof mij maar, ze zijn echt geel, heb genoeg vergelijkingsmateriaal bij de zusjes van dit valkje ;)

Caroline

Citaat van: Lin op 24 september 2008, 17:24:19
Die cinnamon opaline geelwang lijkt wel rode wangen te hebben zo op de foto. ik kom het binnenkort ff allemaal checken  :D

Ik weet niet wat voor kleuren jij op de beeldscherm hebt, Lin maar ik zie hier alleen maar geel hoor bij de cinnamon opaline geelwang, ik twijfel geen seconde.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

kimmie

Wat een prachtige jongen...!!

Het is dat ik niet meer verliefd mag worden, maar er zit er 1 tussen........

Mag ik trouwens vragen hoe je weet dat het een lutino fallow is, en geen gewone lutino?

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Rianne

Door de berekening :) Ook zit er verschil in oog en veer kleur, de fallow is wat geler. Zal eens kijken of ik ze naast een lutino op de foto kan zetten.

Lin

Citaat van: Rianne op 24 september 2008, 18:08:24
Haha, geloof mij maar, ze zijn echt geel, heb genoeg vergelijkingsmateriaal bij de zusjes van dit valkje ;)

Ik geloof het best wel, maar het kleurt zo donker oranje hier dat het hier zo lijkt.  ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Ja foto's kunnen heel erg vertekenen. Gisteren de veertjes op de post gedaan, nu maar afwachten :)

•=Bonnie=•

Hey Lin,

Al de bonte van Rianne nu een pop blijkt, heb ik ook nog en bonte man split witmasker en kans split geelwang te reserveren ;)  Die's alleen al wel zelfstandig dus of je die nog tam krijgt...

Mooie jongen Rianne :)

Rianne

Hey Bonnie,

Dank je! :D
Deze bontjes zijn split witmasker, je zou dan dus witmasker geelwangen kunnen krijgen...

Ben benieuwd op welk valkje Kim verliefd zou kunnen worden??

Rianne

Net bij de DA geweest met m'n witmasker pale fallow man. Lin was hier vanmorgen en het viel haar op dat hij z'n ene pootje ontzag. Z'n ring bleek te strak te zitten en zijn pootje af te knellen, dus de DA heeft de ring er af geknipt. Even in de gaten houden of de zwelling minder wordt, anders moet ie aan de AB.

Rob S

Citaat van: Rianne op 26 september 2008, 19:10:19
Net bij de DA geweest met m'n witmasker pale fallow man. Lin was hier vanmorgen en het viel haar op dat hij z'n ene pootje ontzag. Z'n ring bleek te strak te zitten en zijn pootje af te knellen, dus de DA heeft de ring er af geknipt. Even in de gaten houden of de zwelling minder wordt, anders moet ie aan de AB.

Oew, gelukkig dat Lin het op tijd zag want anders kun je erg vreemde taferelen gaan krijgen. Dan gaan ze er alles aan doen om die ring af te krijgen, en daarbij ontzien ze zichzelf niet...

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 26 september 2008, 18:15:18
Hey Bonnie,

Dank je! :D
Deze bontjes zijn split witmasker, je zou dan dus witmasker geelwangen kunnen krijgen...

Ja, en getekende, getekende witmaskers en getekende  geelwangen...  :D
Ik beschouw het kanssplit geelwang dan als een extraatje, niet als het doel. Het doel zou mooie zwaar bonten of getekenden zijn in gewoon bont of witmasker. :)

Rianne

Ja idd, je moet geen valkjes kopen vanwege een kanssplit. Maar Lin had al een valkje in gedachten geloof ik, 1 van haar zelf. :)

kimmie

Citaat van: Rianne op 26 september 2008, 18:15:18

Ben benieuwd op welk valkje Kim verliefd zou kunnen worden??

Dit valkje sprak mij aan met zijn oogjes...
Jammer genoeg mag ik van mijn ouders er geen valkjes meer bij...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady