4 augustus 2025, 23:18:05

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Rianne

Zeker jammer! Ik zie ook genoeg valkjes dat ik denk 'die zou hier niet misstaan in de voliere' maar het zit hier gewoon vol. Er komen er nog 2 bij en dan volgend jaar maar puzzelen ;D

Lin

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 26 september 2008, 11:46:48
Hey Lin,

Al de bonte van Rianne nu een pop blijkt, heb ik ook nog en bonte man split witmasker en kans split geelwang te reserveren ;)  Die's alleen al wel zelfstandig dus of je die nog tam krijgt...

Mooie jongen Rianne :)

zat ik ook wel over na te denken om voor een andere bonte te gaan. tam hoeft voor mij niet in dit geval. Ik heb kashira als pop in gedachten voor die bonte opaline van rianne.

een zwaar bonte geelwang man of een zwaar bonte fallow witmasker zou natuurlijk prachtig zijn..maar ja dan moet ik eerst gaan rondzoeken.

fijn dat de ring eraf is Ri, merk je verschil in gedrag?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Nee hij slaapt nog wel veel, maar het zal nog wel pijn doen.

Wilma1

Hoi Rianne,

Je hebt weer mooie jongen, en volle voliere dus  die Cinnamon opaline bonte pop is prachtig  :o :D wowww,super mooi!

Ik reed Donderdag tegen half 5 nog bijna langs je huis, vanaf Leeuwarden. Kon je niet bellen, mijn telefoon was ik vergeten op te laden en zat zodoende al 2 dagen zónder (wel lekker rustig  :P ) of je er mss was en het uitkwam en om nu 'op de gok' zo voor je te staan is niet zo gepast  ::)

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

mariejj

Dulce & Diego zijn weer papa en mama geworden!  ;D

En het 2de jong komt er ook aan!  ;D

Caroline

Lieffffff!!  :D

Gefeliciteerd Marie en Rianne.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Hoi Wilma,

je had er niet veel aan gehad, moest om half 6 namelijk al weer weg want ik moest werken :)

Leuk nieuws Marie! Ben benieuwd of er eindelijk eens een fallow geparelde bij zit :)

Dank je wel Caroline :D

Alle jongen, op de achterblijver na, zijn uitgevlogen. Een drukke boel dus in de voliere! :o De blokken hangen er nog maar ze tonen gelukkig geen interesse. Als de meeste jongen weg zijn, haal ik ze weg, ze hangen er nog want ze kunnen er op slapen.
De achterblijver is wel erg klein hoor! Als dat zo blijft is ze zeker niet geschikt voor de kweek, mijn vriend stelde al voor om haar als maatje voor Binky te houden, daar ga ik namelijk niet mee kweken. Maar dat is nog even afwachten.
Hopelijk heb ik morgen tijd voor foto's, heb het druk gehad de laatste tijd met werk en zo, morgen alleen even naar de kapper en verder niks ;)

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

mariejj

Het 2de jong is er ook!  Ook een zwartoogje.  ;D
Echt super! 

♥Debby♥

en?? gaat het lukken vandaag?? *hoezo nieuwsgierig.. :-X*

Rianne

Heb net foto's gemaakt! Dat valt niet mee, er blijft er geen 1 zitten! :o

Rianne

De fallow lutino opaline:

Oogjes:

In het midden de 2 zwaar bonte opalines:

Cinnamon opaline geelwang, jongste lutino opaline, lutino opaline fallow en Ayko:

Jongste lutino opaline:

Achterblijvertje, heeft alleen vleugelveren, een beginnend staartje, wat pennetjes en niks op de rug... Ik haal haar naar binnen om te pappen met gemalen pellets.

Cinnamon opaline:

Lutino opaline, geen idee of dit de middelste of oudste is!

wildkleur split cinnamon, opaline en bont:

♥Debby♥

wat wordt het geelwangetje MOOI!!!!!!!  :o

enne, mocht het de oudste lutino zijn dan is ze in ieder geval mooi gewassen! hahahaha..  :)

raken ze al wat zelfstandig??  ik moet zeggen dat ik stiekem toch wel ongeduldig wordt hoor.. nog een hele maand.. pfff.. krijg toch steeds meer zin om een keertje heen en weer te rijden..  ;)

Rianne

Ik denk dat ze volgende week zelf wel wat kunnen eten, maar moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet veel op gelet heb. ;)