4 augustus 2025, 21:36:41

The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Peggy

Hoi Rianne,  fijn hè dat de grote schoonmaak nu zowat achter de rug is.  Hoop dat Noa toch gauw wat beter wordt. Sterkte met haar hoor.  Wel heel gaaf,dat het met je andere valkjes wel goed gaat.  Gelukkig maar.
Fijne zondag nog.
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Rianne,
Fijn dat de grote schoonmaak is gebeurd.
Straks zitten de valkjes weer stralend fris in hun voliere :)
Wat naar dat Noa niet lijkt op te knappen.
Misschien is het toch handig om nog eens contact op te nemen met de dierenarts.
Sterkte!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Citaat van: *Anke* op 16 december 2007, 16:18:34
Hoi Rianne,
Fijn dat de grote schoonmaak is gebeurd.
Straks zitten de valkjes weer stralend fris in hun voliere :)
Wat naar dat Noa niet lijkt op te knappen.
Misschien is het toch handig om nog eens contact op te nemen met de dierenarts.
Sterkte!!
Groetjes Anke

Helemaal mee eens.

Ik hoop dat Noa toch echt wel op gaat knappen hoor.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Dat hoop ik ook hoor Rianne !! Als dat snot blijft dan zou je ook best toch eens bellen ofzo  !Misschien kan ze even tot bij jou en Noa komen om te kijken wat ze kan doen ?   Veel geluk alvast met de andere valkjes en de voilere hoor !!! Grtjs Ann

*Manon*

Hoi Rianne,

Beterschap voor Noa hoor, hopelijk is ze snel weer de oude

Groetjes Manon

♥Debby♥

Rianne,

fijn dat je het vervelende werk nu achter de rug hebt.. wel naar inderdaad dat Nao nog niet helemaal opknapt..

Ik hoop dat ze snel beter wordt! en sterkte nog he..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Tjerk

Hey,

Heb wel gelezen dat je vogels ziek waren en ook dat je PPGZ had. Had alleen de tijd niet om te reageren. Hoe gaat het nu inmiddels met jou en de valkjes?

Groeten Tjerk

Lin

Eet Noa wel goed of wil ze geen pellets? En oogt ze verder goed?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Dierenfreackske

Goedemorgen Rianne ...even niets gehoord van je ....hoe is het ondertussen met de valkjes en jou ?  Grtjs Ann

Rianne

Hallo allemaal,

heb het erg druk gehad de laatste tijd, werk en zo. :) Moest vandaag eigenlijk ook werken maar heb een collega gevraagd.
Zondag ochtend hebben we de voliere weer compleet ingericht en de vogels weer terug gedaan. De eerste dag hebben ze niet zoveel gegeten maar nu zitten ze weer te roepen. Zal ze zo weer eten geven. :)
Vanavond gaan mijn vriend en ik naar Breda. Heb morgen en vrijdag namelijk examens in Roosendaal. Dus met Noa naar de DA wordt voorlopig niks :-\ Zal haar straks weer wat AB in de snavel geven als ze er nog zo bijzit.

Rianne

Hmmm... Dulce en Diego zaten net te paren. En ze hebben niet eens een blok. :-\ Ik kan ze wel een blok geven maar heb geen pleegkoppel...

Dierenfreackske

Hoi Rianne ...wat bedoel je met (heb geen pleegkoppel )
Gelukkig gaat het weer goed met al je valkjes enzo ...!!!
Grtjs Ann

Rianne

Hoi Ann,

Dulce is een geelwang, Diego is split geelwang. Dulce zal dus niet meebroeden op de eitjes, waardoor een nestje niet zal lukken. :-\
Deze vogels zitten trouwens binnen en hebben geen contact met de voliere valkjes.

Caroline

Succes met je examen .... was dit voor dierenartsassistente??  Of zit ik er helemaal naast??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Klopt Caroline :) Dit had ik vorig jaar al af kunnen ronden maar toen was de motivatie verdwenen. Ik was er namelijk aan begonnen omdat mijn baas destijds het café waar we werkten aan het verloederen was. Ook kregen we maar deels of niet ons salaris uitbetaald. Het was een alcoholist en daar kun je niet mee of voor werken. Omdat ik verder geen diploma's heb ben ik toen aan de cursus begonnen. Vorig jaar september is het café overgenomen en ging het weer helemaal de goede kant op met het bedrijf. Ik ging weer met plezier naar mijn werk en toen heb ik de cursus een beetje laten liggen... Hopelijk slaag ik wel ;)