The Cockatiel Collection! YES!!! Alle 4!

Gestart door Rianne, 21 december 2005, 21:34:26

« vorige - volgende »

Rianne

Het tweede ei van Dulce liet minder lang op zich wachten. De eerste lag er pas rond 8uur 's avonds, de tweede is zojuist gelegd. :)

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

•=Bonnie=•

Gefeliciteerd.

En nu maar hopen dat er nog een paar volgens en dat ze dit maal wel bevrucht zijn  ;D

Rianne

Nou inderdaad. Als ze niet bevrucht zijn, hang ik het blok in de wilgen en haal ik die pas in het najaar weer naar beneden ;D

Buiten heb ik nu alleen Ayko en Tiaro nog zitten, na 1 dag het blok weggehad te hebben, zijn ze het beiden volop aan het inspecteren.
Tinco kan zijn geluk niet op met 2 popjes. Hij pest Denzel wat minder en fluit zelfs voor Nevada! :o Ook wilde hij net haar kuifje pakken. Natuurlijk doet hij ook naar haar wel eens boos maar Nevada is niet gauw onder de indruk. Denzel maakt van de situatie gebruik om ook eens boos te doen en jaagt Nevada nog wel eens weg. Wat een soap ;D
Ik denk dat het derde ei van Dulce en Diego er ook ligt, ze zaten net samen in het blok en nu zit alleen Diego er nog in.

Tjerk

Hey,

gefeliciteerd met je twee eieren bij Dulce & Diego en hopelijk ook een derde. Nu maar hopen dat ze bevrucht zijn :D.. en dan uiteindelijk ook die Geelwang Lutino popjes ertussen zitten

Toch vind ik het raar dat Nevada niks doet in al die tijd dat ze bij jou zit, daarnaast met al die vrijgezelle mannen. Maar ja, wat doe je er aan hé :P.

Succes,

Groeten Tjerk

Rianne

Hoi Tjerk,

je hebt een klein stukje gemist in de soap! Toen Nevada nog buiten zat, heeft ze Tiaro verleid tot paren en broeden. Helaas onbevruchte eitjes. Ayko (Tiaro's popje) was het daar niet zo mee eens en schreeuwde de hele dag door. Dus nu zit ze binnen. Hopelijk brengt ze Tinco's koppie ook op hol ;D

Tjerk

Hey,

dat gedeelte heb ik inderdaad gemist :P. Raar dat ze juist die man uitkiest ::).

Groeten Tjerk

Rianne

Ja inderdaad. Ook grappig dat nu juist Tinco (albino valkje met vrouwen angst ;)) nu zoveel interesse in haar toont.

Ik ben trouwens helemaal niet happy! Net nu er geen man in huis is, tref ik dit aan in de keuken:

BRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!

Tjerk

•=Bonnie=•

Hey Rianne heb je dat verhaal van Ed gehoord? Dat ie 8 onbevruchte eitjes dacht te hebben maar dat ze met een ander schouwlampje wel bevrucht bleken te zijn?

Lin

Citaat van: Bonnie op 11 april 2007, 12:44:20
Hey Rianne heb je dat verhaal van Ed gehoord? Dat ie 8 onbevruchte eitjes dacht te hebben maar dat ze met een ander schouwlampje wel bevrucht bleken te zijn?

anders kom ik de laatste check wel doen voor de zekerheid  :D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Ik weet wel hoe een bevrucht ei eruit ziet hoor ;) ;D

Zal eens kijken of het lampje feller is met nieuwe batterijen. :)

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 11 april 2007, 12:46:55

Ja LOL, dat weet ik ook dat jij dat wel weet. Maar Ed weet het ook... daar ging het ff om ;)

Rianne

Nieuwe batterijen of oude, het maakte heel weinig verschil. Volgens de powercheck op de oude batterijen zijn ze nog 60% vol ongeveer :)

Rianne

Citaat van: Bonnie op 11 april 2007, 12:50:43
Citaat van: Rianne op 11 april 2007, 12:46:55

Ja LOL, dat weet ik ook dat jij dat wel weet. Maar Ed weet het ook... daar ging het ff om ;)

Ik reageerde eigenlijk op Lin ;) Maar ik heb alle oude eieren nog en heb ze nog eens nagekeken maar er is helemaaaal niks in te zien.